Hoe lang al getrouwd?... En hoe lang nog?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:09 schreef defamai het volgende:
[..]
Getrouwd, koophuis, baan en diploma hier.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hoe lang al getrouwd?... En hoe lang nog?
Met die ketsers van 200mg, nou veel heb je er ook niet nodig. Anders heb je gewoon een mega tolerantie van te vaak gebruiken.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Vaak zijn het toch andere die je aan de drugs hebben geholpen dus mensen beslissen toch onder druk
1 pil duurt vaak niet zo heel lang hoor tenminste niet het leuke effect.
Ja maar wil je eraan beginnen om die hoeveel heden te gebruiken.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:19 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Met die ketsers van 200mg, nou veel heb je er ook niet nodig. Anders heb je gewoon een mega tolerantie van te vaak gebruiken.
Als je het niet vaak doet, 4 keer per jaar ofzo dan kom je een heel eind op 2 halfjes. En ja het leuke effect, wat toch wel 4 uur duurt als je goed doseert, dat is gewoon kwestie van niet te vroeg pakken. Zo'n hardstyle feest is nuchter zeker ook geweldig.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:23 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Ja maar wil je eraan beginnen om die hoeveel heden te gebruiken.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef KeesBromfiets het volgende:
Zo'n hardstyle feest is nuchter zeker ook geweldig.
Nee hoor, dat troll ik zeker niet, nou nuchter, met een biertje op bijvoorbeeld noem ik dan in dit geval nuchterquote:
Het gaat mij niet zozeer om het uitgaan etc. (Ik ben zelf nooit in het reguliere uitgaanscircuit te vinden), maar om je houding ten opzichte van drugs. Dat is vaak een tegen van algehele bekrompenheid of domheid.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Denken dat je een geweldige leven hebt als je niet uitgaat en niet aan de drugs zit en voor de rest alles saai is.Er is meer in het leven dan uitgaan, zuipen en drugs. Ze ging daarvoor ook uit btw.
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Je vriend dingen 'verbieden'.
Maak maar een eind aan de relatie.
Wat doet dat er toe? Overigens was het voornamelijk een huwelijk omdat dat financieel allemaal een stuk makkelijker is met het kopen van het huis. Het gaat er om dat ik wel degelijk long-time commitments aan kan.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hoe lang al getrouwd?... En hoe lang nog?
nah omdat het nu niet gaat om het aangaan van een committent maar het volhouden ervan ( iedereen kan iets aangaan natuurlijk)quote:Op zondag 13 januari 2013 20:06 schreef defamai het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe? Overigens was het voornamelijk een huwelijk omdat dat financieel allemaal een stuk makkelijker is met het kopen van het huis. Het gaat er om dat ik wel degelijk long-time commitments aan kan.
Als je het bij uitstek doet zou het ook wel moeten kunnen. Het liefst dan maar 1-2 keer per jaar.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Als je het niet vaak doet, 4 keer per jaar ofzo dan kom je een heel eind op 2 halfjes. En ja het leuke effect, wat toch wel 4 uur duurt als je goed doseert, dat is gewoon kwestie van niet te vroeg pakken. Zo'n hardstyle feest is nuchter zeker ook geweldig.
Laat ik het er op houden dat ik een relatie heb die lang genoeg is om te voldoen aan de categorie 'langdurige relatie'. En daar ging het volgens mij om. Maargoed, ik snap eigenlijk niet waarom ik me hierover verdedig, want het heeft geen ene reet te maken met het gebruik van XTC. Als je tenminste een geinformeerd beeld van de werkelijkheid hebt.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nah omdat het nu niet gaat om het aangaan van een committent maar het volhouden ervan ( iedereen kan iets aangaan natuurlijk)
Flinke onzindiscussie dit, net of mensen jou nu moeten gaan overtuigen dat ze heus niet "onrustig" zijn en dat ze heus wel in staat zijn tot langere verbintenissen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nah omdat het nu niet gaat om het aangaan van een committent maar het volhouden ervan ( iedereen kan iets aangaan natuurlijk)
hahahaquote:Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Misschien wel maar boven een bepaalde leeftijd zou je toch wat meer verwachten van een man dan behoefte aan drugs hebben. Dan is t alsof diegene in zijn jeugd is blijven hangen of dingen gemist heeft en er nu aan begint, geen rust kan vinden etc. En dat is een no go area voor mij hehe.
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:57 schreef Fendy het volgende:
[..]
Flinke onzindiscussie dit, net of mensen jou nu moeten gaan overtuigen dat ze heus niet "onrustig" zijn en dat ze heus wel in staat zijn tot langere verbintenissen.
Verder is het meeste (juiste) al gezegd. TS is welkom om zich in UVT te melden om eens gedegen informatie over allerhanden stimulantia te zoeken, voor elk leuk spulletje is wel een centraal topic waarin exact beschreven staat wat fysieke en mentale impact is...
Daarnaast, als ik ex vriendje van TS was zou ik toch echt heel duidelijk zijn over de wijze waarop partners elkaar geen dingen horen te verbieden. Kies je ervoor om weer met elkaar verder te gaan dan moet of hij of jij water bij de wijn doen en aangezien ik persoonlijk vind dat jouw mening gebaseerd is op EO-house-is-muziek-van-de-duivel-en-van-xtc-ga-je-naar-de-hel-achtige dingen denk ikmdat jij dat zou moeten zijn, je kunt in ieder geval de moeite nemen je in te lezen.
Ik propageer niet dat iedereen aan de drugs zou moeten, maar ik vind wel dat je pas kunt meepraten over wat het is en wat het doet als je het geprobeerd hebt. Daarnaast, liever 100 man die een pilletje opheeft dan 25 dronken lui...
Nee volgens mij niet, maar zoals ik het hoort lijkt het het verdomd veel opquote:Op zondag 13 januari 2013 21:51 schreef defamai het volgende:
Oh, TS is ook nog eens christelijk? Dat verklaart de bekrompenheid. Samenvatting: kerel moet blij zijn dat ie van je af is. TS moet eerst weten waar ze over praat.
Vertel, wat voor houding heb ik tegenover drugs? In mijn vriendengroep zitten er een hoop drugsgebruikersquote:Op zondag 13 januari 2013 20:05 schreef defamai het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om het uitgaan etc. (Ik ben zelf nooit in het reguliere uitgaanscircuit te vinden), maar om je houding ten opzichte van drugs. Dat is vaak een tegen van algehele bekrompenheid of domheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |