abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121515126
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:09 schreef defamai het volgende:

[..]

Getrouwd, koophuis, baan en diploma hier.
Hoe lang al getrouwd?... En hoe lang nog?
pi_121515310
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:13 schreef madeliefff het volgende:

[..]

:') Troll.
pi_121515445
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef CornflakesXL het volgende:

[..]

Vaak zijn het toch andere die je aan de drugs hebben geholpen dus mensen beslissen toch onder druk

1 pil duurt vaak niet zo heel lang hoor tenminste niet het leuke effect.
Met die ketsers van 200mg, nou veel heb je er ook niet nodig. Anders heb je gewoon een mega tolerantie van te vaak gebruiken.
pi_121515546
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:17 schreef erikkll het volgende:

[..]

:') Troll.
:P
pi_121515655
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:19 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Met die ketsers van 200mg, nou veel heb je er ook niet nodig. Anders heb je gewoon een mega tolerantie van te vaak gebruiken.
Ja maar wil je eraan beginnen om die hoeveel heden te gebruiken.
pi_121516551
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:23 schreef CornflakesXL het volgende:

[..]

Ja maar wil je eraan beginnen om die hoeveel heden te gebruiken.
Als je het niet vaak doet, 4 keer per jaar ofzo dan kom je een heel eind op 2 halfjes. En ja het leuke effect, wat toch wel 4 uur duurt als je goed doseert, dat is gewoon kwestie van niet te vroeg pakken. Zo'n hardstyle feest is nuchter zeker ook geweldig.
pi_121516655
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef KeesBromfiets het volgende:
Zo'n hardstyle feest is nuchter zeker ook geweldig.
:') troll
pi_121516781
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

:') troll
Nee hoor, dat troll ik zeker niet, nou nuchter, met een biertje op bijvoorbeeld noem ik dan in dit geval nuchter :P
Zeker als het een vet feestje is dat XTC het feest van 10 naar een 10+ brengt, dat is zeker zo :)
Hierbij heb ik het over hardbass, decibel etc.. lokale hardstyle feesten vermaak ik mij super zonder xtc. En de grote feesten begin ik ook pas halvewege het feest, niet meteen bij binnenkomst, dan weet ik gewoon dat ik na een paar uur naar de tering ben en er verkrampt wous bijloop omdat ik dan bij blijf pakken.
pi_121517892
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Denken dat je een geweldige leven hebt als je niet uitgaat en niet aan de drugs zit en voor de rest alles saai is. :') Er is meer in het leven dan uitgaan, zuipen en drugs. Ze ging daarvoor ook uit btw. :')
Het gaat mij niet zozeer om het uitgaan etc. (Ik ben zelf nooit in het reguliere uitgaanscircuit te vinden), maar om je houding ten opzichte van drugs. Dat is vaak een tegen van algehele bekrompenheid of domheid.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
  zondag 13 januari 2013 @ 20:05:58 #185
361787 feyregy
Eat Sleep Smoke Repeat
pi_121517916
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Je vriend dingen 'verbieden'. :N

Maak maar een eind aan de relatie. :')
420 = 23
pi_121517935
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:13 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Wat doet dat er toe? Overigens was het voornamelijk een huwelijk omdat dat financieel allemaal een stuk makkelijker is met het kopen van het huis. Het gaat er om dat ik wel degelijk long-time commitments aan kan.
Geloof niets, denk zelf.
  zondag 13 januari 2013 @ 20:10:23 #187
361787 feyregy
Eat Sleep Smoke Repeat
pi_121518124
Oh en mensen hier die zomaar shit zeggen over XTC waar ze helemaal niks van weten en ook gewoon onzin zeggen eigenlijk :')
420 = 23
pi_121518396
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:06 schreef defamai het volgende:

[..]

Wat doet dat er toe? Overigens was het voornamelijk een huwelijk omdat dat financieel allemaal een stuk makkelijker is met het kopen van het huis. Het gaat er om dat ik wel degelijk long-time commitments aan kan.
nah omdat het nu niet gaat om het aangaan van een committent maar het volhouden ervan ( iedereen kan iets aangaan natuurlijk) ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 20:16:26 ]
pi_121518552
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Als je het niet vaak doet, 4 keer per jaar ofzo dan kom je een heel eind op 2 halfjes. En ja het leuke effect, wat toch wel 4 uur duurt als je goed doseert, dat is gewoon kwestie van niet te vroeg pakken. Zo'n hardstyle feest is nuchter zeker ook geweldig.
Als je het bij uitstek doet zou het ook wel moeten kunnen. Het liefst dan maar 1-2 keer per jaar.
pi_121518664
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef madeliefff het volgende:

[..]

nah omdat het nu niet gaat om het aangaan van een committent maar het volhouden ervan ( iedereen kan iets aangaan natuurlijk) ;)
Laat ik het er op houden dat ik een relatie heb die lang genoeg is om te voldoen aan de categorie 'langdurige relatie'. En daar ging het volgens mij om. Maargoed, ik snap eigenlijk niet waarom ik me hierover verdedig, want het heeft geen ene reet te maken met het gebruik van XTC. Als je tenminste een geinformeerd beeld van de werkelijkheid hebt.
Geloof niets, denk zelf.
  zondag 13 januari 2013 @ 20:57:10 #191
19529 Fendy
True Spirit
pi_121520945
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Flinke onzindiscussie dit, net of mensen jou nu moeten gaan overtuigen dat ze heus niet "onrustig" zijn en dat ze heus wel in staat zijn tot langere verbintenissen.

Verder is het meeste (juiste) al gezegd. TS is welkom om zich in UVT te melden om eens gedegen informatie over allerhanden stimulantia te zoeken, voor elk leuk spulletje is wel een centraal topic waarin exact beschreven staat wat fysieke en mentale impact is...

Daarnaast, als ik ex vriendje van TS was zou ik toch echt heel duidelijk zijn over de wijze waarop partners elkaar geen dingen horen te verbieden. Kies je ervoor om weer met elkaar verder te gaan dan moet of hij of jij water bij de wijn doen en aangezien ik persoonlijk vind dat jouw mening gebaseerd is op EO-house-is-muziek-van-de-duivel-en-van-xtc-ga-je-naar-de-hel-achtige dingen denk ikmdat jij dat zou moeten zijn, je kunt in ieder geval de moeite nemen je in te lezen.

Ik propageer niet dat iedereen aan de drugs zou moeten, maar ik vind wel dat je pas kunt meepraten over wat het is en wat het doet als je het geprobeerd hebt. Daarnaast, liever 100 man die een pilletje opheeft dan 25 dronken lui...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_121521164
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:53 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Misschien wel maar boven een bepaalde leeftijd zou je toch wat meer verwachten van een man dan behoefte aan drugs hebben. Dan is t alsof diegene in zijn jeugd is blijven hangen of dingen gemist heeft en er nu aan begint, geen rust kan vinden etc. En dat is een no go area voor mij hehe.
hahaha
pi_121521179
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:57 schreef Fendy het volgende:

[..]

Flinke onzindiscussie dit, net of mensen jou nu moeten gaan overtuigen dat ze heus niet "onrustig" zijn en dat ze heus wel in staat zijn tot langere verbintenissen.

Verder is het meeste (juiste) al gezegd. TS is welkom om zich in UVT te melden om eens gedegen informatie over allerhanden stimulantia te zoeken, voor elk leuk spulletje is wel een centraal topic waarin exact beschreven staat wat fysieke en mentale impact is...

Daarnaast, als ik ex vriendje van TS was zou ik toch echt heel duidelijk zijn over de wijze waarop partners elkaar geen dingen horen te verbieden. Kies je ervoor om weer met elkaar verder te gaan dan moet of hij of jij water bij de wijn doen en aangezien ik persoonlijk vind dat jouw mening gebaseerd is op EO-house-is-muziek-van-de-duivel-en-van-xtc-ga-je-naar-de-hel-achtige dingen denk ikmdat jij dat zou moeten zijn, je kunt in ieder geval de moeite nemen je in te lezen.

Ik propageer niet dat iedereen aan de drugs zou moeten, maar ik vind wel dat je pas kunt meepraten over wat het is en wat het doet als je het geprobeerd hebt. Daarnaast, liever 100 man die een pilletje opheeft dan 25 dronken lui...
*O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 13 januari 2013 @ 21:44:19 #194
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_121524019
Wat moet je met zo'n vent als je er zo tegen bent? Zoek een christelijke jongen denk dat die meer bij je past. :{
pi_121524447
Oh, TS is ook nog eens christelijk? Dat verklaart de bekrompenheid. Samenvatting: kerel moet blij zijn dat ie van je af is. TS moet eerst weten waar ze over praat.
Geloof niets, denk zelf.
  zondag 13 januari 2013 @ 21:52:23 #196
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_121524529
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 21:51 schreef defamai het volgende:
Oh, TS is ook nog eens christelijk? Dat verklaart de bekrompenheid. Samenvatting: kerel moet blij zijn dat ie van je af is. TS moet eerst weten waar ze over praat.
Nee volgens mij niet, maar zoals ik het hoort lijkt het het verdomd veel op

oeps pardon ik mag niet schelden.

Joh ga naar de kerk en zoek een leuke vent die niks doet en alleen de bijbel leest.
pi_121528853
Voer de discussie eens onder het genot van een pilletje. Alleen maar liefde.
  maandag 14 januari 2013 @ 00:36:26 #198
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_121532656
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:05 schreef defamai het volgende:

[..]

Het gaat mij niet zozeer om het uitgaan etc. (Ik ben zelf nooit in het reguliere uitgaanscircuit te vinden), maar om je houding ten opzichte van drugs. Dat is vaak een tegen van algehele bekrompenheid of domheid.
Vertel, wat voor houding heb ik tegenover drugs? In mijn vriendengroep zitten er een hoop drugsgebruikers :')
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_121536441
Troll.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 14 januari 2013 @ 09:58:21 #200
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_121537432
Haha heerlijk topic, flink gelachen om de vooroordelen en kortzichtigheid.

Denk dat deze relatie niet zoveel zin meer heeft. Sowieso van alles willen verbieden :N
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')