Ik gaf een serieuze, vriendelijke reactie geloof ik. Zo bedoelde ik die reactie tenminste. Maar het is hier wel vaker op fok zo dat de topic starters alleen willen horen wat zij willen, in dit geval dat je ver bij je vriend uit de buurt moet blijven en dat je er goed aan doet hem dingen te verbieden.quote:
Nou ja je vriend is kennelijk wel dermate verslaafd dat hij het nodig vind om te liegen over zijn drugsgebruik. Ik vind het ook nogal raar dat hij graag alleen naar feesten gaat waar iedereen aan de hard-drugs zit. Ik heb in het verleden ook wel eens hard-drugs geprobeerd en het is dan zo lekker en je wordt soort van verliefd op alles en iedereen. Ik ben in die tijd ook vaak in bed beland bij meisjes die ik eigenlijk helemaal niet kende. Het is zelfs een paar keer gebeurd dat ik echt wakker werd in een vreemd bed en echt geen idee meer had hoe ik daar gekomen was, of wat er überhaupt gebeurt was de avond van te voren.quote:
Stop eens met trollen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:09 schreef borbit het volgende:
[..]
Nou ja je vriend is kennelijk wel dermate verslaafd dat hij het nodig vind om te liegen over zijn drugsgebruik. Ik vind het ook nogal raar dat hij graag alleen naar feesten gaat waar iedereen aan de hard-drugs zit. Ik heb in het verleden ook wel eens hard-drugs geprobeerd en het is dan zo lekker en je wordt soort van verliefd op alles en iedereen. Ik ben in die tijd ook vaak in bed beland bij meisjes die ik eigenlijk helemaal niet kende. Het is zelfs een paar keer gebeurd dat ik echt wakker werd in een vreemd bed en echt geen idee meer had hoe ik daar gekomen was, of wat er überhaupt gebeurt was de avond van te voren.
Als je je vriend wil helpen met afkicken van zijn hard-drugs verslaving lijkt me dat er niks anders op zit dan die feesten ook te verbieden. Het is voor iemand met een verslaving natuurlijk erg moeilijk clean te blijven als je naar een feest gaat waar 90% van de mensen onder invloed is van hard-drugs. Een alcoholist laat je ook niet de hele nacht in een kroeg zitten. De kans is dan gewoon heel groot dat hij weer gaat gebruiken. En dat is natuurlijk helemaal ernstig met deze hard-drugs.
nu is hij ineens harddrugs verslaafd? jij maakt echt van een mug een olifant!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:09 schreef borbit het volgende:
[..]
Nou ja je vriend is kennelijk wel dermate verslaafd dat hij het nodig vind om te liegen over zijn drugsgebruik. Ik vind het ook nogal raar dat hij graag alleen naar feesten gaat waar iedereen aan de hard-drugs zit. Ik heb in het verleden ook wel eens hard-drugs geprobeerd en het is dan zo lekker en je wordt soort van verliefd op alles en iedereen. Ik ben in die tijd ook vaak in bed beland bij meisjes die ik eigenlijk helemaal niet kende. Het is zelfs een paar keer gebeurd dat ik echt wakker werd in een vreemd bed en echt geen idee meer had hoe ik daar gekomen was, of wat er überhaupt gebeurt was de avond van te voren.
Als je je vriend wil helpen met afkicken van zijn hard-drugs verslaving lijkt me dat er niks anders op zit dan die feesten ook te verbieden. Het is voor iemand met een verslaving natuurlijk erg moeilijk clean te blijven als je naar een feest gaat waar 90% van de mensen onder invloed is van hard-drugs. Een alcoholist laat je ook niet de hele nacht in een kroeg zitten. De kans is dan gewoon heel groot dat hij weer gaat gebruiken. En dat is natuurlijk helemaal ernstig met deze hard-drugs.
Dit gaat niet meer goed komen. Als de waarheid niet geaccepteerd wordt, ontstaan er leugens. Het zal altijd in je achterhoofd blijven spoken.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:12 schreef xoxoxox het volgende:
precies.. en ik ben gewoon bang dat hij dan niet goed meer weet wat die doet. hij heeft al gezegd dat die t niet weer gaat doen dusja. maar even afawchten.
Je redeneert wel heel erg (enkel) vanuit jezelf TS:quote:Op zondag 13 januari 2013 16:04 schreef xoxoxox het volgende:
Nee maar ik snap fok niet dat als ik zo voldoende weet dit topic niet dicht kan.. of weg.. wat heb ik hier nu nog aan dan? ten eerste is dit om mij te helpen wat voldoende is nu. en dan willen ze hem ook nog niet verwijderen nou sorry hoor.. dat slaat gewoon nergens op.
maar igg bedankt voor je reactie.
kan die nu wel weg?
MOD
quote:Op maandag 26 november 2012 19:52 schreef xoxoxox het volgende:
Hallo,
waarom kun je bijna nooit in aanmerking komen voor een goedkope huurwoning vanaf 18 jaar.. waarom duurt dit allemaal zolang? en heeft iemand eventueel tips om sneller aan een huurwoning liefst appartement te komen?
Groetjes.
quote:Op maandag 26 november 2012 19:56 schreef xoxoxox het volgende:
Ja maar t is toch belachelijk dat mensen van 25 nog in een appartement van 350 euro bijv gaan.. die kunnen vaak al fulltime werken en zat wat duurders nemen. dan denk ik dan kunnnen ze die toch beter voor de studenten houden? die dus echt nog studeren.
Ook lijk je Fok! te gebruiken als een soort van helpdesk voor/van het leven: http://forum.fok.nl/user/history/390048quote:Op maandag 26 november 2012 20:05 schreef xoxoxox het volgende:
Ik heb t ook over appartementjes van 1 slaapkamer 1 badkamer en een woonkamer en keuken. klein, het lijkt mij niet dat iemand van 25 daar nog in wil gaan wonen tenzij je vrijgezel bent maaar als je samen bent met iemand wil je toch neem ik aan ook snel wat groters zoals een 2 onder 1 kap woning? Ik klaag nu eigenlijk gewoon op dat er zo weinig huuraanbod is voor studenten dus mooie appartementjes in je omgeving. en dat de oudste starter dan zowat 30 is en die nog voorrang krijgt. dan denk ik daar moeten ze gewoon een leeftijd voor inzetten tot 25 jaar ofzo in zo'n huisje mogen komen en dan tot je er zelf weg wilt ofzo. ik ben trouwens 19.
Niks puberaanpak, ze heeft een einde gemaakt aan de relatie.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wat is dit voor een puberaanpak?
Als TS echt iets wil, dan moet ze zelf actie ondernemen.
Oftewel, het punt zit hem er niet in dat je het vervelend vind dat hij XTC gebruikt, maar je bent gewoon onzeker en jaloers?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef xoxoxox het volgende:
omdat ze zeggen dat t een soort lovedrug ofzo is maar dat moet weer per persoon verschillend zijn en volgens mij is het zo als je bepaalde gevoelens hebt dat die versterkt worden met xtc klopt dat?
Als je XTC gebruikt hebt en ziet een mooi/ lekker meisje word je daar direct (tijdelijk) verliefd op. Als je vriend onder invloed op een feest loopt waar ook half naakte danseressen rond lopen kan ik me niet voorstellen dat hij niet vreemd gaat.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:15 schreef xoxoxox het volgende:
omdat ze zeggen dat t een soort lovedrug ofzo is maar dat moet weer per persoon verschillend zijn en volgens mij is het zo als je bepaalde gevoelens hebt dat die versterkt worden met xtc klopt dat?
Inderdaad, zijn eigen vrijheidquote:Op zondag 13 januari 2013 16:16 schreef Woutjeh het volgende:
Bovendien zal hij zich, als hij inderdaad zo gek op haar is, realiseren wat er op het spel staat.
Waarom zou haar vriend er iets van moeten leren? Als ze hem in deze levensfase ongehinderd door enige kennis van zaken en zonder ook maar het minste beetje interesse voor wat hij wil/voor wat hem beweegt al allerlei verboden op wil gaan leggen is de beste knul goed mogelijk een stuk beter af zonder. Ik zou voor een dergelijke relatie iig niets voelen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:16 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Niks puberaanpak, ze heeft een einde gemaakt aan de relatie.
Als ze nu na 2 dagen alweer met hangende pootjes terug komt, dan is de kans groot dat haar vriend er alsnog weinig van geleerd heeft.
Het is helemaal niet erg om even 2 weken uit elkaar te zijn, dan kunnen ze beiden eens rustig hun gevoelens op een rij zetten.
Bovendien zal hij zich, als hij inderdaad zo gek op haar is, realiseren wat er op het spel staat.
Inderdaad, niks beters dan vrouwen aan te randen die lekker van de kaart zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:18 schreef borbit het volgende:
[..]
Als je XTC gebruikt hebt en ziet een mooi/ lekker meisje word je daar direct (tijdelijk) verliefd op. Als je vriend onder invloed op een feest loopt waar ook half naakte danseressen rond lopen kan ik me niet voorstellen dat hij niet vreemd gaat.
Gelijk heeft ze met het sletgehalte bij dat soort feestjes.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:18 schreef defamai het volgende:
Oftewel, het punt zit hem er niet in dat je het vervelend vind dat hij XTC gebruikt, maar je bent gewoon onzeker en jaloers?
Of laat hem zien wie de baas is en zet een goed gevulde crackpijp aan je lippen als hij je kamer binnenkomt. Dat zal 'm leren!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doe zelf eens een pil, hard gaan bij masters of thunderdome, dan piep je wel anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |