abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 januari 2013 @ 15:07:08 #61
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_121504470
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:02 schreef xoxoxox het volgende:
MOD. kan dit topic gesloten worden k weet voldoende. en mijn beginpost weg... slaat nergens op dit als ik mweg haal en hij word teruggezet.
Ben je zelf wel een uitgaanstype?
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  zondag 13 januari 2013 @ 15:07:28 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121504482
quote:
MOD. kan dit topic gesloten worden k weet voldoende. en mijn beginpost weg... slaat nergens op dit als ik mweg haal en hij word teruggezet.
Nee, je weet juist onvoldoende en baseert daar je domme mening op.
Plus: lees eerst de policy voordat je een topic opent. Bespaart je dit soort backfires.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 13 januari 2013 @ 15:10:54 #63
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121504609
quote:
er zijn users die tijd en energie in je topic stoppen, het is redelijk suf om dan maar een topic onleesbaar te maken. Als je vraag beantwoord is zal het topic vanzelf wegzakken :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 13 januari 2013 @ 15:14:17 #64
236046 NotYou
tigerblood
pi_121504730
quote:
7s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:06 schreef Civilian het volgende:

[..]

Wat is dit voor een puberaanpak? :')
Als TS echt iets wil, dan moet ze zelf actie ondernemen.
Inderdaad.

Ga ervoor meis. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_121504881
quote:
_O- :')
-XOXO-
pi_121505255
jah me maat ging ook aan de pille paar jaar trug

slapat nu in een doos onder een brug gebruikt crack heroinen alles

k zei altyd nog zo begin niet aan de troep!! pak toch gwn een biertje! maja..
pi_121505448
Hoe kortzichtig dit. Vroeger kwam mijn vriendin hier ook mee aanzetten (terwijl ze zelf regelmatig drinkt en al op haar 13e al een pil probeerde :{ ), moest ik ook keihard liegen (ik blow iedere dag, doe ieder weekend wel iets van drugs, of het nu alcohol, gbl, ghb, truffels, speed, coke, mdma of ket is). Akkoord, ik had voor ik met haar begon een probleem met speed, maar had ook geen moeite om gebruik te reduceren tot in het wekeend. Toen haar alles eens duidelijk gemaakt, het gedaan gemaakt voor enkele maanden en mij eens laten gaan. Dan opnieuw met haar gegaan, met de voorwaarde dat ze hierover niet hoeft te zagen. Ik doe nog altijd wat ik zelf wil, en als ik een plezante avond wil beleven dan is dat mijn zaak. Ik ga toch ook niet zagen als ze weer eens lazarus is? Nee.

Gewoon openstaan voor alles en vooral niet iemand iets willen verbieden. Ik ga heus niet alles lopen zeggen tegen haar van oh ik heb dit weekend weer zoveel dit of zoveel dat gedaan. Maar als ze er naar vraagt, antwoord ik eerlijk.

We zijn ondertussen al bijna 4 jaar samen, en ik ben nog steeds de persoon waarop ze verliefd werd. Ik ben zelfs positief geëvolueerd, aldus mijn vriendin :Y Van drugs krijg je wijsheid op vele vlakken hoor, je kent jezelf ook zoveel beter.

Oh en voor jouw informatie, ik ga in 95% van de gevallen zonder vriendin uit en heb ze nog nooit bedrogen. Dus dat argument kan je ook al begraven.
pi_121505686
XTC is niet zo'n big deal tenzij hij elk weekend gaat gebruiken en drugs gaat verkiezen boven jou.. een keer recreatief gebruik maakt je vriend niet meteen een verslaafde.
Hij heeft gewoon een geweldige avond met een pil op (kwart stelt ook nog eens heel weinig voor).

Snap wel dat je er zo op reageert want vanuit de media en alles is het natuurlijk 'drugs!! drugs!!!' en zo voelde ik me de eerste keer ook, tot dat ik een keer bijj mensen was die het gebruikten en dan ga je wel leren dat het opzich wel meevalt.

Misschien kun je een soort compromis sluiten met je vriend (ex?) over hoe vaak en hoe veel hij gebruikt.
pi_121505750
Dat je vriend het nog 3 jaar volgehouden heeft :') Tevens voor het nageslacht:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121505894
Weet niet wat TS allemaal denkt van xtc, maar misschien is het handig als ze een keer het fokinfotopic leest. Dan zie je dat het allemaal niet zo heel spannend is.

UVT / XTC Verzameltopic: Alles over XTC

Owjah ga ook eens naar zo'n feest, en doe eens lekker met hem mee O+
pi_121505921
Groot gelijk ts. XTC pakte mijn kracht, mijn motivatie, mijn dromen, mijn vrienden, mijn huis, mijn geld en vooral mijn geestelijke gezondheid af. Ik maak me elke dag zorgen over mijn toekomst en mijn gezondheid. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik ga ervoor, omdat ik gelukkig nog leef.
  zondag 13 januari 2013 @ 15:51:53 #72
236046 NotYou
tigerblood
pi_121506073
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:47 schreef KeesBromfiets het volgende:
Weet niet wat TS allemaal denkt van xtc, maar misschien is het handig als ze een keer het fokinfotopic leest. Dan zie je dat het allemaal niet zo heel spannend is.

UVT / XTC Verzameltopic: Alles over XTC

Owjah ga ook eens naar zo'n feest, en doe eens lekker met hem mee O+
Dit dus, dan kun je gelijk lekker bijverdienen zodat hij z'n gebruik en de entree er ook weer uit heeft. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
pi_121506117
quote:
Haha, fijn dit soort topics! Google op Goatse, en post hem hier, dat werkt.
It's you my love, you who are the stranger
pi_121506131
hmmmmmmm xtc hoeren :9
  zondag 13 januari 2013 @ 15:57:09 #75
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121506259
we hoeven TS niet te gaan bashen natuurlijk, dat geeft weer een goede reden topic toch gewoon te sluiteb...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121506319
doe dat alstjeblieft maar...
xxxx
pi_121506427
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:59 schreef xoxoxox het volgende:
Ik gaf een serieuze, vriendelijke reactie geloof ik. Zo bedoelde ik die reactie tenminste. Maar het is hier wel vaker op fok zo dat de topic starters alleen willen horen wat zij willen, in dit geval dat je ver bij je vriend uit de buurt moet blijven en dat je er goed aan doet hem dingen te verbieden.
Zo werkt een forum niet :)
pi_121506500
Nee maar ik snap fok niet dat als ik zo voldoende weet dit topic niet dicht kan.. of weg.. wat heb ik hier nu nog aan dan? ten eerste is dit om mij te helpen wat voldoende is nu. en dan willen ze hem ook nog niet verwijderen nou sorry hoor.. dat slaat gewoon nergens op.

maar igg bedankt voor je reactie.

kan die nu wel weg?
MOD
xxxx
  zondag 13 januari 2013 @ 16:05:32 #79
393427 Bustin_Beeber
Never Say Never
pi_121506541
Het is een forum, geen vraagbaak.
Nu ook verkrijgbaar: Just-in Beaver
pi_121506560
Geef 't gewoon op :')

Zowel jij en je vriend begrijpen elkaar verkeerd en pakken het verkeerd aan. Laat maar gewoon gaan, dit wordt nooit wat.
404 - Not Found
pi_121506607
Je kan misschien proberen om je horizonten wat te verbreden door in discussie te gaan hier? Want dat is zo te zien wel hard nodig.
  zondag 13 januari 2013 @ 16:08:41 #82
393427 Bustin_Beeber
Never Say Never
pi_121506658
Sowieso denk ik dat TS redelijk bekrompen denkt. Aan de ene kant zou ik zeggen, niet zo snel een relatie opgeven, maar als dit zo'n issue voor jou is, tja, laat het dan inderdaad maar zitten.
Nu ook verkrijgbaar: Just-in Beaver
  zondag 13 januari 2013 @ 16:09:16 #83
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_121506677
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:59 schreef xoxoxox het volgende:
Nou ja je vriend is kennelijk wel dermate verslaafd dat hij het nodig vind om te liegen over zijn drugsgebruik. Ik vind het ook nogal raar dat hij graag alleen naar feesten gaat waar iedereen aan de hard-drugs zit. Ik heb in het verleden ook wel eens hard-drugs geprobeerd en het is dan zo lekker en je wordt soort van verliefd op alles en iedereen. Ik ben in die tijd ook vaak in bed beland bij meisjes die ik eigenlijk helemaal niet kende. Het is zelfs een paar keer gebeurd dat ik echt wakker werd in een vreemd bed en echt geen idee meer had hoe ik daar gekomen was, of wat er überhaupt gebeurt was de avond van te voren.

Als je je vriend wil helpen met afkicken van zijn hard-drugs verslaving lijkt me dat er niks anders op zit dan die feesten ook te verbieden. Het is voor iemand met een verslaving natuurlijk erg moeilijk clean te blijven als je naar een feest gaat waar 90% van de mensen onder invloed is van hard-drugs. Een alcoholist laat je ook niet de hele nacht in een kroeg zitten. De kans is dan gewoon heel groot dat hij weer gaat gebruiken. En dat is natuurlijk helemaal ernstig met deze hard-drugs.
  zondag 13 januari 2013 @ 16:10:46 #84
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_121506732
Wat een reacties. Ze hoeft XTC niet te accepteren als ze dat niet wil. Het iets is waar ze tegen is, dus ze hoeft het ook niet te accepteren. Blijf vooral jezelf maar ga ook niet proberen anderen te veranderen. Zet er een punt achter.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_121506733
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:09 schreef borbit het volgende:

[..]

Nou ja je vriend is kennelijk wel dermate verslaafd dat hij het nodig vind om te liegen over zijn drugsgebruik. Ik vind het ook nogal raar dat hij graag alleen naar feesten gaat waar iedereen aan de hard-drugs zit. Ik heb in het verleden ook wel eens hard-drugs geprobeerd en het is dan zo lekker en je wordt soort van verliefd op alles en iedereen. Ik ben in die tijd ook vaak in bed beland bij meisjes die ik eigenlijk helemaal niet kende. Het is zelfs een paar keer gebeurd dat ik echt wakker werd in een vreemd bed en echt geen idee meer had hoe ik daar gekomen was, of wat er überhaupt gebeurt was de avond van te voren.

Als je je vriend wil helpen met afkicken van zijn hard-drugs verslaving lijkt me dat er niks anders op zit dan die feesten ook te verbieden. Het is voor iemand met een verslaving natuurlijk erg moeilijk clean te blijven als je naar een feest gaat waar 90% van de mensen onder invloed is van hard-drugs. Een alcoholist laat je ook niet de hele nacht in een kroeg zitten. De kans is dan gewoon heel groot dat hij weer gaat gebruiken. En dat is natuurlijk helemaal ernstig met deze hard-drugs.
Stop eens met trollen.
pi_121506750
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:09 schreef borbit het volgende:

[..]

nu is hij ineens harddrugs verslaafd? jij maakt echt van een mug een olifant!
pi_121506790
precies.. en ik ben gewoon bang dat hij dan niet goed meer weet wat die doet. hij heeft al gezegd dat die t niet weer gaat doen dusja. maar even afawchten.
xxxx
pi_121506824
Ik weet veel beter wat ik doe met pillen of speed op dan met alcohol hoor. VEEL BETER.
  zondag 13 januari 2013 @ 16:14:46 #89
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_121506886
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:12 schreef xoxoxox het volgende:
precies.. en ik ben gewoon bang dat hij dan niet goed meer weet wat die doet. hij heeft al gezegd dat die t niet weer gaat doen dusja. maar even afawchten.
Dit gaat niet meer goed komen. Als de waarheid niet geaccepteerd wordt, ontstaan er leugens. Het zal altijd in je achterhoofd blijven spoken.
pi_121506908
omdat ze zeggen dat t een soort lovedrug ofzo is maar dat moet weer per persoon verschillend zijn en volgens mij is het zo als je bepaalde gevoelens hebt dat die versterkt worden met xtc klopt dat?
xxxx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')