Ben je zelf wel een uitgaanstype?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:02 schreef xoxoxox het volgende:
MOD. kan dit topic gesloten worden k weet voldoende. en mijn beginpost weg... slaat nergens op dit als ik mweg haal en hij word teruggezet.
Nee, je weet juist onvoldoende en baseert daar je domme mening op.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:02 schreef xoxoxox het volgende:
MOD. kan dit topic gesloten worden k weet voldoende. en mijn beginpost weg... slaat nergens op dit als ik mweg haal en hij word teruggezet.
er zijn users die tijd en energie in je topic stoppen, het is redelijk suf om dan maar een topic onleesbaar te maken. Als je vraag beantwoord is zal het topic vanzelf wegzakkenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:02 schreef xoxoxox het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wat is dit voor een puberaanpak?
Als TS echt iets wil, dan moet ze zelf actie ondernemen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:02 schreef xoxoxox het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus, dan kun je gelijk lekker bijverdienen zodat hij z'n gebruik en de entree er ook weer uit heeft.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:47 schreef KeesBromfiets het volgende:
Weet niet wat TS allemaal denkt van xtc, maar misschien is het handig als ze een keer het fokinfotopic leest. Dan zie je dat het allemaal niet zo heel spannend is.
UVT / XTC Verzameltopic: Alles over XTC
Owjah ga ook eens naar zo'n feest, en doe eens lekker met hem mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Haha, fijn dit soort topics! Google op Goatse, en post hem hier, dat werkt.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:02 schreef xoxoxox het volgende:
Ik gaf een serieuze, vriendelijke reactie geloof ik. Zo bedoelde ik die reactie tenminste. Maar het is hier wel vaker op fok zo dat de topic starters alleen willen horen wat zij willen, in dit geval dat je ver bij je vriend uit de buurt moet blijven en dat je er goed aan doet hem dingen te verbieden.quote:
Nou ja je vriend is kennelijk wel dermate verslaafd dat hij het nodig vind om te liegen over zijn drugsgebruik. Ik vind het ook nogal raar dat hij graag alleen naar feesten gaat waar iedereen aan de hard-drugs zit. Ik heb in het verleden ook wel eens hard-drugs geprobeerd en het is dan zo lekker en je wordt soort van verliefd op alles en iedereen. Ik ben in die tijd ook vaak in bed beland bij meisjes die ik eigenlijk helemaal niet kende. Het is zelfs een paar keer gebeurd dat ik echt wakker werd in een vreemd bed en echt geen idee meer had hoe ik daar gekomen was, of wat er überhaupt gebeurt was de avond van te voren.quote:
Stop eens met trollen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:09 schreef borbit het volgende:
[..]
Nou ja je vriend is kennelijk wel dermate verslaafd dat hij het nodig vind om te liegen over zijn drugsgebruik. Ik vind het ook nogal raar dat hij graag alleen naar feesten gaat waar iedereen aan de hard-drugs zit. Ik heb in het verleden ook wel eens hard-drugs geprobeerd en het is dan zo lekker en je wordt soort van verliefd op alles en iedereen. Ik ben in die tijd ook vaak in bed beland bij meisjes die ik eigenlijk helemaal niet kende. Het is zelfs een paar keer gebeurd dat ik echt wakker werd in een vreemd bed en echt geen idee meer had hoe ik daar gekomen was, of wat er überhaupt gebeurt was de avond van te voren.
Als je je vriend wil helpen met afkicken van zijn hard-drugs verslaving lijkt me dat er niks anders op zit dan die feesten ook te verbieden. Het is voor iemand met een verslaving natuurlijk erg moeilijk clean te blijven als je naar een feest gaat waar 90% van de mensen onder invloed is van hard-drugs. Een alcoholist laat je ook niet de hele nacht in een kroeg zitten. De kans is dan gewoon heel groot dat hij weer gaat gebruiken. En dat is natuurlijk helemaal ernstig met deze hard-drugs.
nu is hij ineens harddrugs verslaafd? jij maakt echt van een mug een olifant!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:09 schreef borbit het volgende:
[..]
Nou ja je vriend is kennelijk wel dermate verslaafd dat hij het nodig vind om te liegen over zijn drugsgebruik. Ik vind het ook nogal raar dat hij graag alleen naar feesten gaat waar iedereen aan de hard-drugs zit. Ik heb in het verleden ook wel eens hard-drugs geprobeerd en het is dan zo lekker en je wordt soort van verliefd op alles en iedereen. Ik ben in die tijd ook vaak in bed beland bij meisjes die ik eigenlijk helemaal niet kende. Het is zelfs een paar keer gebeurd dat ik echt wakker werd in een vreemd bed en echt geen idee meer had hoe ik daar gekomen was, of wat er überhaupt gebeurt was de avond van te voren.
Als je je vriend wil helpen met afkicken van zijn hard-drugs verslaving lijkt me dat er niks anders op zit dan die feesten ook te verbieden. Het is voor iemand met een verslaving natuurlijk erg moeilijk clean te blijven als je naar een feest gaat waar 90% van de mensen onder invloed is van hard-drugs. Een alcoholist laat je ook niet de hele nacht in een kroeg zitten. De kans is dan gewoon heel groot dat hij weer gaat gebruiken. En dat is natuurlijk helemaal ernstig met deze hard-drugs.
Dit gaat niet meer goed komen. Als de waarheid niet geaccepteerd wordt, ontstaan er leugens. Het zal altijd in je achterhoofd blijven spoken.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:12 schreef xoxoxox het volgende:
precies.. en ik ben gewoon bang dat hij dan niet goed meer weet wat die doet. hij heeft al gezegd dat die t niet weer gaat doen dusja. maar even afawchten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |