Dat je niet van drugs en de muziek houdt, maakt nog niet alle vrouwen op dergelijke feesten hoeren.quote:Ik heb zelf een hele hekel aan drugs omdat ik niet weet wat t met je doet, en op die feesten helemaal en die hoeren en muziek...
Da's alleen bij Pussy lounge.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:22 schreef xoxoxox het volgende:
nee dat bedoel ik ook niet maar bepaalde dj's met die danseressen enzo
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:19 schreef AnimeFan het volgende:
Misschien moet je eens meegaan naar het volgende feest
Ow dus die danseressen zijn allemaal hoeren?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:22 schreef xoxoxox het volgende:
nee dat bedoel ik ook niet maar bepaalde dj's met die danseressen enzo
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Je vriend dingen 'verbieden'.
Maak maar een eind aan de relatie.
want je mag geen hekel hebben aan drugsjunkies?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Je vriend dingen 'verbieden'.
Maak maar een eind aan de relatie.
Bekrompen, typisch. Alsof je een junk bent als je een keer een pilletje gebruikt. Maar goed, zolderkamer-figuur.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
want je mag geen hekel hebben aan drugsjunkies?
Sletten en junkiesquote:Op zondag 13 januari 2013 14:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
Oh nee, dat is inderdaad niet verbieden. Chanteren, dat is 't juiste woordquote:Op zondag 13 januari 2013 14:28 schreef xoxoxox het volgende:
ik verbied hem niets ik zei alleen dat ik niet wil dat die vaker ging gebruiken omdat ik er dan een einde aan zou maken ik wil geen vriend die drugs gebruikt. en nee helaas ik drink ook nietmaar ik ben gewoon bang wat t met hem deed.. aangezien als ik het zo op internet allemaal lees xtc en alleen uitgaan als je een vriendin hebt niet zo goed klinkt...
Tuurlijk wel, daarom mag ze het ook gewoon uitmaken als ze geen 'drugsjunk' als vriend wil.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:27 schreef Xetran het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:28 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik snap je angst TS. Ik heb in het verleden ook een keer een xtc pilletje op. Nu zit ik zwaar in de shit en ben ik er van overtuigd dat ik een sinaasappel ben, en zit ik constant met de paranoïde gedachte dat mensen me proberen te schillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |