abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121502704
Hallo,

Ik had ondertussen al bijna 3 jaar een relatie, nu heeft mijn vriendje ongeveer een jaar geleden terwijl die wist dat ik er zo op tegen was XTC gebruikt een (kwart). beloofde het nooit weer te doen blabla, heb wel duidelijk laten merken dat ik t niet weer wil hebben!

Nu hadden we t van de week al uit een beetje omdat het gewoon even niet lekker liep.
Toen heb ik van mensen die ik vertrouw gehoord dat die vaker gebruikte op feestjes..
dus ik dacht tjezzz, gelijk met m praten ( ik had bewijs ) 10 min lang ontkent, en later gaf die eerst beetje toe en toen uiteindelijk zei die dat die het op die ene keer na 3x vaker heeft gedaan maar misselijk was. en het niet meer doet. hij zei is al meer dan half jaar geleden terwijl ik weet dat het afgelopen september nog was...

T is nu inmidddels uit want ik had hem vaker gezegd.. Als ik erachter kom dat je gebruikt maak ik het uit.. Als ik het niet had gehoord had die het wss nooit verteld. Maargoed ik ben dus hard geweest en heb t uit gemaakt hij hda nooit verwacht dat ik t echt uit zou maken. t is nu inmiddels 2 dagen uit en gister tijdens t uit gaan heb ik wel met m 'gekust' maar hij weet ook dat ik hem heel graag nog terug wil en dat ik nog verliefd ben en hij is dat ook ( hij zocht trouwens contact, ik werd verlegen heel apart ben ik normaal nooit )

maargoed het hele drama is, wat moet ik hier nu mee?!?!? pleas help....

ik heb heel vaak ruzie met hem gehad over die feesten dat ik t niet leuk vind dat die zovaak gaat en dat ik liever heb van niet natuurlijk maar ik verbood t m niet. nu zit ik dus met mijn verstand van nee ik wil hem niet hij heeft gelogen en voor xtc gekozen. maar met mijn hart wil ik hem terug...

ik weet t echt niet meer.. bang dat die over meer dingen gelogen heeft.. wat ik denk van niet. maargoed ik heb m zovaak gevraagd gebruik je? en altijd zei die nee echt niet.. dusja..

Wat raden jullie mij aan? mijn hart volgen of mijn verstand.. ik denk wel continue aan m en we whatsappen ook nog wel enzo...

En als je vind dat ik t weer moet gaan proberen, vinden jullie dan ook dat ik dan wel die feestjes kan verbieden (zoals Hardbass, Groundzero, Fantasy island enzo)

Ik heb zelf een hele hekel aan drugs omdat ik niet weet wat t met je doet, en op die feesten helemaal en die hoeren en muziek...

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 13-01-2013 15:00:22 (Ja teruggeplaatst dus) ]
xxxx
pi_121502781
Misschien moet je eens meegaan naar het volgende feest
pi_121502809
Wil ik echt niet, ik wil daar ook niet aan beginnen.. is mijn ding niet en ik haat het drugsgebruik en de muziek vind ik al helemaal verschrikkelijk... het gaa tme er nu echt om wat hadden jullie gedaan? wel of niet...
xxxx
pi_121502856
quote:
Ik heb zelf een hele hekel aan drugs omdat ik niet weet wat t met je doet, en op die feesten helemaal en die hoeren en muziek...
Dat je niet van drugs en de muziek houdt, maakt nog niet alle vrouwen op dergelijke feesten hoeren.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_121502906
nee dat bedoel ik ook niet maar bepaalde dj's met die danseressen enzo
xxxx
pi_121502928
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:22 schreef xoxoxox het volgende:
Da's alleen bij Pussy lounge.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_121502933
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:19 schreef AnimeFan het volgende:
Misschien moet je eens meegaan naar het volgende feest
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_121502942
maakt ook allemaal niet uit maar t gaat me nu meer om wat moet ik nu met hem.. ik ga sws niet mee naar die feesten.
xxxx
pi_121502945
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:22 schreef xoxoxox het volgende:
Ow dus die danseressen zijn allemaal hoeren? :')

Godsklere man :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_121502947
Je vriend dingen 'verbieden'. :N

Maak maar een eind aan de relatie. :')
Ja doei.
pi_121502979
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:24 schreef motorbloempje het volgende:

pi_121503010
Nie zo druk om maken. Iedereen heeft het weleens gedaan. Als het recreatief is kan het prima!
pi_121503017
Dat je de muziek haat kan ik me goed voorstellen :P Maar om zo'n drama te maken van XTC gebruik vind ik wat overdreven, je beperkt hem en geeft hem een ultimatum waaraan hij moet doen, terwijl hij dat af en toe leuk vind. Wat is er nou eigenlijk zo erg aan?

Over zulke dingen moet je je overheen zetten, het is ongetwijfeld een fase.

Grappig is dat mijn vriendin er ook zwaar op tegen was, vorig jaar op oud & nieuw wilde ze het 1 keer proberen, sindsdien is ze er niet meer op tegen en doet ze regelmatig mee. Echter doen wij het nooit in een feest-setting, maar juist met goede vrienden/vriendinnen bij iemand thuis op huisfeestjes o.i.d.

Hoe dan ook, ik vind niet dat je zoiets kunt eisen. Hij had dat zelf ook moeten zeggen, maar hij was vermoedelijk zelf al bang dat je het dan uit zou maken. Dus hij moet ballen groeien, en jij niet overdreven reageren.
It's you my love, you who are the stranger
pi_121503019
Dat hij het niet verteld kun je hem deels verwijten, maar om hem te verbieden bepaalde middelen te nemen slaat ronduit nergens op. En waarschijnlijk drink je zelf alcohol dus is het nog hypocriet ook.
Verder kun je iemand niet verbieden om naar een feestje te gaan en dat jij niet van die feestjes en muziek houdt wil niet zeggen dat die vrouwen daar allemaal hoeren zijn
-XOXO-
pi_121503032
Gebruik eerst zelf eens een keer, voordat je het anderen gaat verbieden. Smerig CDA-mentaliteitje dit. Die gast moet blij zijn dat hij van zo'n controlerend, kortzichtig persoon af is.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
  zondag 13 januari 2013 @ 14:26:51 #16
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_121503044
Zo moeilijk doen over een kwartje.. XTC ansich is niet eens verslavend.
En dingen verbieden in een relatie vind ik sowieso al vreemd..

Trouwens, als de reden om een hekel te hebben aam drugs is: "ik weet niet wat het doet", dan zijn er verschillende manier om je er over in te lezen.
Zo ernstig is XTC niet.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_121503056
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:24 schreef motorbloempje het volgende:

want je mag geen hekel hebben aan drugsjunkies? :')
  zondag 13 januari 2013 @ 14:28:15 #18
191823 ludicrous_monk
Met de grappige habijt
pi_121503090
Zou ze nog durven te reageren? :P
"The only real valuable thing is intuition. The intellect has little to do on the road to discovery."
pi_121503093
ik verbied hem niets ik zei alleen dat ik niet wil dat die vaker ging gebruiken omdat ik er dan een einde aan zou maken ik wil geen vriend die drugs gebruikt. en nee helaas ik drink ook niet ;) maar ik ben gewoon bang wat t met hem deed.. aangezien als ik het zo op internet allemaal lees xtc en alleen uitgaan als je een vriendin hebt niet zo goed klinkt...
xxxx
pi_121503098
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:27 schreef Xetran het volgende:

[..]

Bekrompen, typisch. Alsof je een junk bent als je een keer een pilletje gebruikt. Maar goed, zolderkamer-figuur.
It's you my love, you who are the stranger
pi_121503109
quote:

[..]

Sletten en junkies :r
pi_121503110
Ik snap je angst TS. Ik heb in het verleden ook een keer een xtc pilletje op. Nu zit ik zwaar in de shit en ben ik er van overtuigd dat ik een sinaasappel ben, en zit ik constant met de paranoïde gedachte dat mensen me proberen te schillen.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  zondag 13 januari 2013 @ 14:29:16 #23
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_121503130
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:28 schreef xoxoxox het volgende:
ik verbied hem niets ik zei alleen dat ik niet wil dat die vaker ging gebruiken omdat ik er dan een einde aan zou maken ik wil geen vriend die drugs gebruikt. en nee helaas ik drink ook niet ;) maar ik ben gewoon bang wat t met hem deed.. aangezien als ik het zo op internet allemaal lees xtc en alleen uitgaan als je een vriendin hebt niet zo goed klinkt...
Oh nee, dat is inderdaad niet verbieden. Chanteren, dat is 't juiste woord :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_121503132
quote:

[..]

Tuurlijk wel, daarom mag ze het ook gewoon uitmaken als ze geen 'drugsjunk' als vriend wil.
Ja doei.
pi_121503133
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:28 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik snap je angst TS. Ik heb in het verleden ook een keer een xtc pilletje op. Nu zit ik zwaar in de shit en ben ik er van overtuigd dat ik een sinaasappel ben, en zit ik constant met de paranoïde gedachte dat mensen me proberen te schillen.
_O-
Ik wil je wel planten, dan wordt je een sinaasappel boom :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')