SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Pot, ketel.quote:Xavier Hurkmans Trouwens marjolein bruil,
ga alsjeblieft terug naar school toe. En leer fatsoenlijk het nederlandse les. Jou reactie zit vol met spel-fouten.
11 januari om 12:11 via mobiel · 11
Power puf girl?quote:Kamil Aygun Maxime de power puf girl die gooit niet zo gouw de handoek in de ring zij gaat er voor om haar zin te krijgen.
11 januari om 14:14 via mobiel · 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kan ik nog niet stoppen met kijken![]()
Vrees het ergste voor je!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:40 schreef Poesopstokje het volgende:
En als er wéér een Bing-Sjors verhaallijn komt stop ik definitief met kijken. Gewoon coldturkey.. afkicken.. en zulks.. Echt waar hoor!
Ik zie het jaquote:
Nep abortus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef Estherdv het volgende:
ik denk dat nina nep arbiortus doet
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:21 schreef Madame_Paon het volgende:
En dat met Janine ... als het nou bijv. Ludo of Bianca was, zou ik het zielig vinden, maar het is Janine.
dat hij n paar vrijdagen n paar uurtjes mocht komen om in coma te liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |