laatste 5 toegevoegd
[Dit bericht is gewijzigd door dop op 01-09-2002 09:05]
Ik begreep dat Rewimo de groepsfoto ging scannen dus die laat ik even zitten.
Kun jij ze resizen qltel of zal ik het even doen?
Heeft dop de foto's die ik eerder plaatste en nog een paar die ik nog niet geplaatst had gezet. Ik weet niet hoe ik ze hier moet zetten dus vandaar even het linkje.
Met een beetje puzzelen krijg ik zelfs de wieiswie wel aardig comleet
quote:Zo goed, tante Lois?
Op zaterdag 31 augustus 2002 20:32 schreef Lois het volgende:
Christan!! Jouw papa gooit de hele layout op zijn kop!Kun jij ze resizen qltel of zal ik het even doen?
quote:Goed hoor!! Dank je wel
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:11 schreef Christan het volgende:[..]
Zo goed, tante Lois?
Ik vond het oceanium echt prachtig, Eva heeft daar ook haar ogen uitgekeken. Van de dierentuin hebben we volgens mij nog lang niet alles gezien en het is zeker ons plan om daar nog eens te gaan wandelen. Heel wat anders als Artis en veel leuker om allemaal te zien.
Ik vond het geweldig en zeker de moeite waard om nog eens over te doen!
quote:*sluit zich aan bij vorige spreker*
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:21 schreef Lois het volgende:
Jongens ik heb echt ontzettend genoten vandaag! Helaas bleek al snel dat zo'n grote groep onmogelijk bij elkaar te houden is, niettemin hebben we het enorm gezellig gehad.Ik vond het oceanium echt prachtig, Eva heeft daar ook haar ogen uitgekeken. Van de dierentuin hebben we volgens mij nog lang niet alles gezien en het is zeker ons plan om daar nog eens te gaan wandelen. Heel wat anders als Artis en veel leuker om allemaal te zien.
Ik vond het geweldig en zeker de moeite waard om nog eens over te doen!
Wij vonden het ook heel leuk. Toch gek ik dacht ben benieuwd hoe het in het echie is. Maar vond het niet anders dan via hier. Jullie komen dus 'echt' over zeg maar. Gek he dat je doordat je zo met kinderen bezig bent je dan zo verbonden met elkaar kan voelen. Pfew klinkt een beetje mutsig en zweverig maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:27 schreef jessie het volgende:
Ach we hebben in ieder geval de olifanten gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het hartstikke leuk en gezellig en hopelijk ben ik er een eventuele volgende keer weer bij.
EN wat een schattige lieve hummeltjes allemaal.
Hier een paar van onze foto's!!
O en die van Nausicaa nog
Leuk!!!!
quote:Die kinderen lijken allemaal op elkaar
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:40 schreef calvobbes het volgende:
Oeh leuke wie is wie foto's!!!
quote:Ik heb ze net bij Knor al gezien, veel en prachtig geworden.
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:45 schreef jessie het volgende:
Jaaaaa en nu alleen Knor de foto's nog
Knorretje waar zijn zeO en die van Nausicaa nog
Leuk!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |