Waar in Nederland woon je?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:54 schreef emokid het volgende:
Tegen welke extra kosten loop ik als ik hem ga importeren? En via waar kan ik dat het beste doen? 3 topics van 900 posts doornemen gaat mij iets te veel tijd kosten.. Misschien handig voor in OP?
Ah oke. Je zou naar Duitsland kunnen rijden nadat je hem besteld hebt via de website, tis dus dan alleen 150km rijden.quote:
Ah, maar ouders wonen wel in Hengelo, wat een kwartier van de grens is. Via de Play Store bedoel je dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Je zou naar Duitsland kunnen rijden nadat je hem besteld hebt via de website, tis dus dan alleen 150km rijden.
Mediamarkt: http://www.mediamarkt.de/(...)26863.html?langId=-3quote:Op zondag 13 januari 2013 14:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Ah, maar ouders wonen wel in Hengelo, wat een kwartier van de grens is. Via de Play Store bedoel je dan?
Thanks.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mediamarkt: http://www.mediamarkt.de/(...)26863.html?langId=-3
Levertijd staat nu op onbekend (online) maar een paar dagen geleden nog op '3-4 dagen'.
En de batterij moet zich ook nog wat inleren, dus de duur wordt beter en beter.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Na 20.5u nu op 64%.
Met 38 minuten screenontime
NFC-tag in je spijkerbroek genaaid en gaanquote:Op zondag 13 januari 2013 19:42 schreef Rivalo het volgende:
Kan er nog weinig opties voor verzinnen.
Misschien eentje in je broekzak zodat hij niet gaat broekbellen of andere zaken gaat doen.
1tje bij de deur of bij mn fiets zodat als ik naar school ga volume op goede stand gaat en muziek gaat shufflen. Voor de rest: Experimenteren.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NFC-tag in je spijkerbroek genaaid en gaan![]()
Die in de auto is wel handig, maar ik rij nooit op navigatie.
Ja ik ga er ook wat halen. Hoeveel heb jij er gekocht?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:53 schreef nodig het volgende:
[..]
1tje bij de deur of bij mn fiets zodat als ik naar school ga volume op goede stand gaat en muziek gaat shufflen. Voor de rest: Experimenteren.
Hier ook nog Arduino Uno door school (Informatica)quote:Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef Rivalo het volgende:
Ik heb hier zelf nog een Arduino en een Raspberry liggen. Misschien dat ik daar nog iets mee kan verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |