Gelukkig heb ik die al, bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Oh en wat je soewieso nodig hebt is een veiligheidsbril waarvan de zijkanten ook afgesloten zijn.
Je kunt met wat geluk 25 jaar brilloos boren, zagen of aan een draaibank werken zonder dat je iets in je ogen krijgt maar slijpen met een haakse slijper gaat nog geen dag goed.
Jawel, dat maakt alles uit. Het gat in de schijf moet even groot zijn als de schijf op de as vd slijper.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:27 schreef Saisai het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die al, bedankt voor de tip!
Dus volgens jou maakt het niet veel uit of ik 22,2 of 25,4 neem?
wacht -ik pak hem even uit de doos om te kijken of daar nog iets staat-
Maar waar kan ik dit dan vinden? ik zie het nergens staanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Jawel, dat maakt alles uit. Het gat in de schijf moet even groot zijn als de schijf op de as vd slijper.
merk en type?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:31 schreef Saisai het volgende:
[..]
Maar waar kan ik dit dan vinden? ik zie het nergens staan
Meten is wetenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:31 schreef Saisai het volgende:
[..]
Maar waar kan ik dit dan vinden? ik zie het nergens staan
het is maar een slijptol zo spannend is dat allemaal nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:37 schreef KeesBromfiets het volgende:
Is het wel verstandig om een straaljager te gebruiken als je geeneen weet welke schijven erop moeten? Is voorspel een volgend topic met een picca van halve vingers en geknapte schijven.
Het is geen cirkelkettingzaag hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:37 schreef KeesBromfiets het volgende:
Is het wel verstandig om een straaljager te gebruiken als je geeneens weet welke schijven erop moeten? Is voorspel een volgend topic met een picca van halve vingers en geknapte schijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |