In de hoop dat er wat tanden gaan sneuvelen?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit is ook al een beetje uitgemolken. Ik wacht met smart op dat Sterren springen van een schans!!!
Antje en Monique mochten naar huis.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:59 schreef ato het volgende:
Ik heb de uitslag niet meer meegekregen, wie is er uitgeschaatst?
Waarom zo weinig kijkers?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:44 schreef Karina het volgende:
Met de kijkcijfers gaat het niet al te best:
Waar het tv-programma Sterren Dansen Op Het IJs vorig jaar gemiddeld 1,3 miljoen kijkers trok, keken er afgelopen zaterdag 'slechts' 576.000 kijkers. Hiermee belande het ijsprogramma op de laatste plek van de Dag Top 25. Dat meldt Stichting KijkOnderzoek.
De kijkcijfers blijven maar dalen. De eerste liveshow trok ruim 870.000 kijkers, maar 170.000 kijkers waren de tweede liveshow al afgehaakt.
Tess? Dat is de vervangster van Nance? Ik heb laatst even zitten kijken maar ik vind Gerard Joling echt zo tenenkrommend dat ik snel weer zapquote:Op maandag 14 januari 2013 12:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom zo weinig kijkers?![]()
Dat kan niet alleen vanwege het tijdstip zijn.
Vanwege Tess? Of gewoon omdat het SBS is?
Ik denk dat SBS niks (meer) vast kan houden rond de 1 miljoen.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom zo weinig kijkers?![]()
Dat kan niet alleen vanwege het tijdstip zijn.
Vanwege Tess? Of gewoon omdat het SBS is?
Om half 9 had het ook niet gescoord, dan was de concurrentie nog groter geweest.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Dat tijdstip is ook gewoon ruk... en ik denk dat we het onderhand allemaal wel gezien hebben, dit is al het zoveelste seizoen en de "sterren" zijn onderhand ook wel op geloof ik...
Dat ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Om half 9 had het ook niet gescoord, dan was de concurrentie nog groter geweest.
Leukquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:43 schreef Karina het volgende:
Zaterdag a.s. is Pamela Anderson te gast:
Pamela Anderson in Sterren Dansen Op Het IJs
Pamela Anderson is dan wel na één aflevering uit de Britse editie van het programma gestuurd, in Nederland is de blondine gewoon welkom! Aanstaande zaterdag zal de Baywatch-actrice een gastoptreden verzorgen in Sterren Dansen Op Het IJs, zo meldt SBS 6.
In het ijsdansprogramma zal de actrice de dans laten zien die ze leerde voor Dancing On Ice. De 45-jarige Pamela werd de eerste aflevering weggestemd, omdat haar boezem uit haar strakke schaatspakje floepte.
Bron
Zou dat andere programma van half 9 gestopt zijn wegens slechte kijkcijfers? Of maar een paar afleveringen sowieso.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:36 schreef Achtentachtig het volgende:
Programma gaat dus per direct naar 20.30 uur. Snapte al geen snars van dat oude uitzendtijdstip..
Wellicht wisselen ze het wel om. Kijkcijfers voor SBS6 zijn vrijwel zenderbreed dramatisch op het moment (en dat is niet zo gek..)quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou dat andere programma van half 9 gestopt zijn wegens slechte kijkcijfers? Of maar een paar afleveringen sowieso.
Only in America.quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:43 schreef Karina het volgende:
De 45-jarige Pamela werd de eerste aflevering weggestemd, omdat haar boezem uit haar strakke schaatspakje floepte.
quote:Pamela Anderson in Nederland.
De wereldberoemde Baywatch-actrice Pamela Anderson (45), die komende zaterdag de ijzers zal onderbinden in Sterren Dansen op het IJs, is nu al in het land op de gevoelige plaat vastgelegd.
De rondborstige blondine werd gekiekt toen ze vrijdagmiddag het Amstel hotel in Amsterdam verliet.
Pamela zal aankomende zaterdag eenmalig schitteren in de SBS-show Sterren Dansen op het IJs. De 45-jarige stoeipoes deed eerder mee aan de Amerikaanse versie van het schaatsprogramma, maar moest de show al in de eerste aflevering verlaten.
Ze was na afloop van haar schaatspartij het onderwerp van gesprek omdat tijdens haar ronde haar enorme voorgevel uit haar minuscule jurkje floepte.
Komende zaterdag zal Pamela zich voor het eerst sinds haar uitschakeling weer in een pikante schaatsjurkje hijsen…
Wat een ander, degelijk, gezicht, zo zonder mega boezemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |