quote:Het is moeilijk voor te stellen, maar soms (heel soms) heeft Ali Herhali toch een beetje "mensenkennis" (en daarmee gelijk):
Op 22 september 2000 00:56 schreef Ali Salami het volgende:
Hieke wordt door LAi aangevallen. Zij loopt in zijn ogen weg voor discussies. Hieke snapt niets van deze reactie. (...) Ali kan zich niet voorstellen dat Hieke ook in het gewonen leven zo aardig is. Ali hoopt het voor haar.Hieke: 'Ik ben zo'
Ali: 'Dan hoop ik dat ik ernaast zit'
Hieke: 'het is zo'
Ali: 'Dan is het zo'
Toevallig heb ik gisteren gesproken met een kennis/bekende van ons aller geliefde Hieke. Ze zat bij hem in de klas, woonde in de buurt, je kent dat wel. Hij zei:
Hieke voert een toneelspelletje op. Zo leuk, aardig en lief is ze namelijk helemaal niet. Er klopt helemaal niets van het beeld wat er van haar geschetst wordt. Hieke is in het "echie" helemaal niet zo lief, spontaan en aardig voor iedereen als ze zich nu op TV voordoet. Ze is eigenwijs, soms bitchy en heeft lange tenen. Eigenlijk dus een vervelend mens (met een leuk koppie).
Nu is zij waarschijnlijk niet de enige BB-er die probeert aardig gevonden te worden door a) medebewoners en b) de kijkers thuis. Dat valt op de lange termijn niet vol te houden. De vraag is dan ook: wie valt het eerst door de mand?
Als ze ECHT een bitch zou zijn verdient ze wat mij betreft alle oscars, emmy's en wat er dan ook maar te winnen valt voor haar 'performance'.
Dat wil niet zeggen dat ik uitsluit dat ze idd niet zo lief is als ze doet voor komen, maar ik neem het ook niet zomaar klakkeloos aan omdat iemand dat van iemand gehoord schijnt te hebben.
Het is natuurlijk niet uit de lucht gegrepen dat er meedere personen in het BB-huis zijn die zich anders opstellen / gedragen dan ze IRL zijn.
Ik vroeg mij alleen af wanneer de ware aard van die personen boven komt drijven, en ie dus het eerste door de mand valt.
That's all!
Dit topic is dus NIET Hieke-specifiek!
[Dit bericht is gewijzigd door Maverick op 22-09-2000 13:37]
Hieke gaf zelf aan dat ze Mohammed Ali aangesproken had op zijn gedrag (ik kan me de strekking niet meer herinneren). Vervolgens nomineert MA Hieke voor 2 punten. Voor mij kwam dat nogal uit de lucht vallen, maar toen ik Hieke dat hoorde zeggen, viel het voor mij op z'n plaats. Iemand heeft tegen MA gezegd wat haar op het hart lag, MA voelde zich weer eens bijzonder aangevallen en vanuit z'n "nieuwste emoties" (die tov Jolanda waren weer iets weggeebt) nomineert hij zo iemand. Erg typisch! Dat is voor mij dan ook absoluut geen signaal dat Hieke wel eens heel anders zou kunnen zijn dan ze zich voordoet...MA's mensenkennis ...
quote:Kan me wel voorstellen dat ze hard hun best doen. Tenslotte willen ze allemaal overleven en zijn ze zich zeeeeer bewust van de camera's...
Op 22 september 2000 12:41 schreef Maverick het volgende:
Nu is zij waarschijnlijk niet de enige BB-er die probeert aardig gevonden te worden door a) medebewoners en b) de kijkers thuis. Dat valt op de lange termijn niet vol te houden. De vraag is dan ook: wie valt het eerst door de mand?
quote:Ik houd eigenlijk wel van vrouwen die eigenwijs en bitchy zijn.... en op een of andere manier mogen daar best lange tenen bij komen. Dus de conclusie dat je op basis daarvan een vervelend mens zou zijn. Kweetutniet hoor. Mijn mening versterkt het alleen nog maar.
Op 22 september 2000 12:41 schreef Maverick het volgende:
Hieke is in het "echie" helemaal niet zo lief, spontaan en aardig voor iedereen als ze zich nu op TV voordoet. Ze is eigenwijs, soms bitchy en heeft lange tenen. Eigenlijk dus een vervelend mens (met een leuk koppie).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |