Al een tijdje heb ik het gevoel dat ik door andere mensen bekeken word, en dan vooral door jongeren. (ben ik zelf ook maar goed..) op een negatieve manier.
Wel heb ik het idee dat dit ook wel aan mezelf zou kunnen liggen, misschien door de manier waarop ik naar mensen kijk.
Als ik op straat loop kijk ik gewoon naar de mensen die voorbij lopen soms kijk ik ze dan ook aan.. maar dat gaat naar mijn gevoel niet expres, meer automatisch lijkt het.
Als ik in een slechte bui ben heb ik dat gevoel nog erger.
Als ik met een meisje loop dan heb ik ook altijd het idee bekeken te worden.(Nee ze kijken niet naar dat meisje..)
Vooral jongeren lijken altijd vreemd te kijken als ik met een meisje loop.
Ik zie er gewoon uit, ik heb geen afwijking ofzo waardoor ik meer aandacht van anderen zou kunnen krijgen..
Uitgaan doe ik ook al helemaal niet, dan heb ik nog meer het gevoel bekeken te worden.
Zoals jullie wellicht begrijpen voel ik me daar gewoon niet op me gemak bij.
quote:Tikkie grof, maar klopt wel zo'n beetje
Op zaterdag 31 augustus 2002 16:04 schreef The-Chosen1 het volgende:
Gewoon vergeten dat ze misschien welleens naar jou zouden kunnen kijken , en gewoon je ding doen , kortom Heb er schijt aan !!
't Zit grotendeels tussen je oren, iedereen kijkt maar daar hoef je je toch niet aan te storen?
Gewoon negeren of terugkijken, desnoods vies kijken als je dat een betere reactie vindt..
Volgens je eigen woorden is er niks mis met je, dus hoef je je toch ook niet druk te maken?
Misschien je manier van kleden, daar zag ik ff niet zoveel over dacht ik..
Sterkte !
quote:Ook nog een optie, goeie
Op zaterdag 31 augustus 2002 16:25 schreef kayz het volgende:
Die mensen die jouw zo aankijken zijn gewoon jaloers, willen ook zoals jij zijn
Het hoort dus gewoon bij je leeftijd, er is niks aan de hand met je. Andersom kijk jij toch ook niet de hele tijd naar andere mensen? Het gevoel gaat vanzelf wel over.
quote:Voor een deel wel, want je weet in elk geval dat het normaal is dat je dat gevoel hebt en dat het bij je leeftijd hoort, daarmee kun je beredeneren dat de kans klein is dat het echt aan jouw verschijning ligt. Het zou mij wel helpen te weten dat het gewoon iets is wat bij mijn leeftijd hoort, dat het niet abnormaal is.
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:24 schreef Logical het volgende:
Het mag dan wel misschien aan jouw eigen psyche liggen, maar daar ben jij nog niet mee geholpen. Probeer op zo'n moment die mensen als lucht te behandelen en er 'doorheen' te kijken. Verder zou ik er niet zoveel aandacht meer aan proberen te schenken...
quote:klinkt alsof je beetje paranoia bent.....
Op zaterdag 31 augustus 2002 15:58 schreef akkoord het volgende:
Hallo fokkers,Al een tijdje heb ik het gevoel dat ik door andere mensen bekeken word, en dan vooral door jongeren. (ben ik zelf ook maar goed..) op een negatieve manier.
Wel heb ik het idee dat dit ook wel aan mezelf zou kunnen liggen, misschien door de manier waarop ik naar mensen kijk.
Als ik op straat loop kijk ik gewoon naar de mensen die voorbij lopen soms kijk ik ze dan ook aan.. maar dat gaat naar mijn gevoel niet expres, meer automatisch lijkt het.Als ik in een slechte bui ben heb ik dat gevoel nog erger.
Als ik met een meisje loop dan heb ik ook altijd het idee bekeken te worden.(Nee ze kijken niet naar dat meisje..)Vooral jongeren lijken altijd vreemd te kijken als ik met een meisje loop.
Ik zie er gewoon uit, ik heb geen afwijking ofzo waardoor ik meer aandacht van anderen zou kunnen krijgen..
Uitgaan doe ik ook al helemaal niet, dan heb ik nog meer het gevoel bekeken te worden.
Zoals jullie wellicht begrijpen voel ik me daar gewoon niet op me gemak bij.
mzzl.
quote:ow meen je dat nou echt.. zo erg is het ook weer niet hoor..
Op zondag 01 september 2002 22:05 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
klinkt alsof je beetje paranoia bent.....
Btw, ik kijk zelf net zo goed naar mensen om me heen, dat gebeurt gewoon automatisch, ik denk dat dat voor de 'kijkers' dus ook zo geldt
Probeer niet te veel nadenken over hoe anderen over jou denken als ze je zien, maar probeer vooral na te denken over wie je zelf wil zijn. Zorg dat jouw gedrag past bij wie je zelf wilt zijn, en dan komt het automatisch goed met wat anderen van je denken.
En bedenk ... het is niet erg dat mensen naar jou kijken ... jij ziet hen immers ook, maar je onthoudt alleen de mensen die je interessant vindt, de rest vergeet je weer.
Ik denk dan gelijk dat het over mij gaat en verstop me het liefst gelijk, terwijl ik niet dik ben, geen rare dingen heb zoals een hazelip of weet ik wat.. erg vervelend, ik kan je niet zeggen hoe je ermee om moet gaan want zelf voel ik me dus echt ALTIJD bekeken, niet positief.
quote:I always feel like
Op zondag 01 september 2002 22:07 schreef neo567 het volgende:
I was looking back at you,
to see if you were looking back at me....
quote:Misschien hebben die andere mensen/jongeren dat ook wel, dat ze automatisch naar anderen kijken, dus ook naar jouw!
Op zaterdag 31 augustus 2002 15:58 schreef akkoord het volgende:Als ik op straat loop kijk ik gewoon naar de mensen die voorbij lopen soms kijk ik ze dan ook aan.. maar dat gaat naar mijn gevoel niet expres, meer automatisch lijkt het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |