paar nachten slecht slapen hakt er flink in! gelukkig vannacht wel goed geslapenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kerel! Bouwjaar '86!Wat is deze?
x2quote:
Dat klopt.quote:
Je verdient het zoon.quote:
Tettenquote:
Telt een opblaasschaap niet?quote:
Zoiets, maar dan mooier, zie ik ook als naar beneden kijkquote:
nog mooier? how?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan mooier, zie ik ook als naar beneden kijk
Laat zien danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb mooiere tieten jonge
omnomnomquote:
dus eenzelfde foto, alleen dan vanuit jouw oogpunt, zou mooiere borsten laten zien?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat je mooie tieten hebt is een feitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toch best wel. Je ziet alleen net de tepels niet ofzo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus eenzelfde foto, alleen dan vanuit jouw oogpunt, zou mooiere borsten laten zien?
wel knap, zoveel borst zie je niet echt op de foto
quote:
maar een foto vanuit jouw oogpunt zou grotere/vollere (om maar iets te noemen) borsten laten zien?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toch best wel. Je ziet alleen net de tepels niet ofzo.
Zoietsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
maar een foto vanuit jouw oogpunt zou grotere/vollere (om maar iets te noemen) borsten laten zien?
ook te zien in KPD?quote:
nice!!quote:Op 4
zaterdag 12 januari 2013 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Straks naar de leeren lampe. Dj day-mar! Rengdengdeng
Niet meerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook te zien in KPD?
[..]
nice!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had zo'n foto ooit. Maar heb het grootste gedeelte van mijn foto's offline gehaald omdat ik er geen zin meer in hadquote:
Upload for science!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had zo'n foto ooit. Maar heb het grootste gedeelte van mijn foto's offline gehaald omdat ik er geen zin meer in had
Goed hoor! Daar?quote:
Mooiquote:
Hakkuh in de Leeren lampe (Raalte). Had eigenlijk geen zin om weg te gaan maar al m'n vrienden gaan. Wel l dus dan maar meequote:
Have funquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hakkuh in de Leeren lampe (Raalte). Had eigenlijk geen zin om weg te gaan maar al m'n vrienden gaan. Wel l dus dan maar mee
Will havequote:
Boks ouwe!quote:
Ha wijffiequote:
ach, dat eindje.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, Factor10 was leuk feestje; volle bak, goede muziek en biertjes
alleen jammer dat iemand anders er vandoor was met mijn jas en er aan het eind geen enkele jas overbleef (wat eigenlijk zou moeten, aangezien iemand niet z'n eigen, maar mijn jas heeft meegenomen)gelukkig heeft de organisatie nog ergens een jas vandaan weten te toveren, anders had ik met korte mouwen naar huis moeten fietsen
Die van mij moet ook binnenkort.quote:
En die slaagt met vlag en wimpel verwacht je?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die van mij moet ook binnenkort.
Voor klappert die iets maar dat is vaak bij alfas en kou dus ik verwacht niet dat het speling ofzo is. Verder doet hij het mooi dus moet wel goed zijn allemaal.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En die slaagt met vlag en wimpel verwacht je?![]()
Ik had twee aandachtspunten: één band met +- 2,5 mm profiel en de remblokken achter zijn wat versleten. Ik heb me voorgenomen gewoon niet te remmen dit jaar.
Ik wil wel ruilen. De sneeuw is nog glad ook.quote:
Hulst ookquote:
Het komt eraan daarquote:
quote:
Echt genieten net buiten.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:41 schreef Samzz het volgende:
Het is hier lekker weer. Wel koud, maar zon
.
Laten we het hopen. Niets zo vervelend als onverwachte kosten aan den automobiel.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Voor klappert die iets maar dat is vaak bij alfas en kou dus ik verwacht niet dat het speling ofzo is. Verder doet hij het mooi dus moet wel goed zijn allemaal.
Inderdaad. Gelukkig nog geen fanmail van cjib * Daywalk3r klopt af.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Niets zo vervelend als onverwachte kosten aan den automobiel.
Ha rooinquote:
Hiephoiquote:
Nederlandersquote:Op maandag 14 januari 2013 11:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wees blij, dan rijden er tenminste nog treinen.
Ik vond het echt heerlijkquote:
Jazekerquote:
Henquote:
Verveling ten top en zit de hele tijd te gapen, zou zo in slaap kunnen vallen... zul je zien dat dit de hele middag en avond zo gaat en dan vannacht niet kunnen slapenquote:
Heldquote:
quote:
Sterf.quote:
Sterf.quote:
STERF!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sterf.
[..]
Sterf.
[..]
STERF!KutNederlanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Die staat inderdaad al op mijn 'nog te downloaden'-lijst...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:59 schreef Kreator het volgende:
Seven Psychopaths is wel een goeie film, Tukker.
Jij klaagt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hey, een halve hè.We gaan toch niet beledigen?
![]()
Hoe is het met mijn vredessnoepje?
Sorry, ik haat kou nou eenmaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij klaagt.
Ja, goed hoor. Met jou?
Maar met klagen wordt het niet warmer. Genieten van het weer maakt het leed wat minder erg. Met klagen kom je in zo'n negatieve spiraal, weetje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry, ik haat kou nou eenmaal.Ik probeer me er doorheen te slaan, maar het is moeilijk.
Verder gaat alles hier redelijk goed.Alleen een beetje koude voetjes.
50%Tukker dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hey, een halve hè.We gaan toch niet beledigen?
![]()
Hoe is het met mijn vredessnoepje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar met klagen wordt het niet warmer. Genieten van het weer maakt het leed wat minder erg. Met klagen kom je in zo'n negatieve spiraal, weetje.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Als ik vanavond weer in m'n warme huis ben draai ik wel weer bij.
In de winter soberso.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet, Nath. I admit, I'm a loser...
Ja dat kan ik dan weer niet. Kan warmte wel hebben, maar zo in de zon ben ik de lul.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In de winter soberso.![]()
Maar deze jongen ligt met 40 graden wel lekker te bakken in de middagzon met een halve liter lauw pisbier in de hand.
Ik zo:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dan weer niet. Kan warmte wel hebben, maar zo in de zon ben ik de lul.
Dan ben ik zo >
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zo:
[ afbeelding ]Heb je een beugel ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Okequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vroeger wel.![]()
Stiekem vind ik meisjes met een beugel bijzonder sexy.
Een docent van mij heeft ook een beugel. Dus dat is niet helemaal waarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Samzz!
[..]
Misschien omdat doorgaans alleenjonge
meiden een beugel hebben.
De uitzondering op de regel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een docent van mij heeft ook een beugel. Dus dat is niet helemaal waar
Een milf op ons kantoor ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een docent van mij heeft ook een beugel. Dus dat is niet helemaal waar
Niet bijzonder met niet loensende vrouwen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat vind jij trouwens van loensende vrouwen, Nath?
Ik vind beugels sowieso geen gezichtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Ouwe mensen met een beugel. Snap het wel, vind het geen gezicht
Vind dat altijd zo eng. Bang dat de verdoving is uitgewerkt als je dan eindelijk weer aan de beurt bentquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:22 schreef Kreator het volgende:
Goddamn verdoving. Nu maar weer wachten. Kies moet gevuld worden zo.
Good luck.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:22 schreef Kreator het volgende:
Goddamn verdoving. Nu maar weer wachten. Kies moet gevuld worden zo.
Dit duurt nog wel een paar uurtjes.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo eng. Bang dat de verdoving is uitgewerkt als je dan eindelijk weer aan de beurt bent
Het lijkt wel of het hier ook steeds harder gaat sneeuwenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooie bak sneeuw hier trouwens, en het gaat henig vedan
Nath, lieverdquote:
quote:
Moe en lichtjes draaierig, heel irritantquote:
Mwuhquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moe en lichtjes draaierig, heel irritant
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MwuhNog steeds geen vooruitgang?
Beetje hoofdpijn. Maar verder goedquote:
Kusje op je hoofdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje hoofdpijn. Maar verder goed
Zo bij oma eten
En op je bipsquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die doet geen pijn
Maar oke
Ha rooinquote:
Rijden er treinen dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:53 schreef Samzz het volgende:
Ik zit de tweets op NS.nl te lezen, zitten leuke tussen.
Nee, vanavond weerquote:
Volgens de site van de NS gaat het allemaal van een leien dakje momenteelquote:
O wacht, ze hebben natuurlijk een aangepaste dienstregeling met 3 treinen per dag.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens de site van de NS gaat het allemaal van een leien dakje momenteel.
Exactquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O wacht, ze hebben natuurlijk een aangepaste dienstregeling met 3 treinen per dag.
TUKKERS op fok. Dus patat!quote:
Ik ben redelijk geïndoctrineerd hier, dus mochten we ooit meeten en ik zou patat bestellen (wat niet kan wegens gluten), wees dan niet boos als ik om een frietje vraagquote:
Boks worden op zo'n snoetjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben redelijk geïndoctrineerd hier, dus mochten we ooit meeten en ik zou patat bestellen (wat niet kan wegens gluten), wees dan niet boos als ik om een frietje vraag
Ik zal niet boos worden, als jij dat ook niet wordt als ik je een op tikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben redelijk geïndoctrineerd hier, dus mochten we ooit meeten en ik zou patat bestellen (wat niet kan wegens gluten), wees dan niet boos als ik om een frietje vraag
quote:
Ik vind het prachtig, zolang ik maar niet al te lang buiten hoef te zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Thieme en Peggold lachen niet.
Maar Teun, wat vind jij als semi-mediterraan figuur van dit weer?
Van die mongolen die niet zo vaak op de weg komen en dus geen winterbanden hebben en daarom 5 gaan rijden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en al die mongols ook niet doorrijden hé
Bij dat soort volk denk ik altijd van ach, natuurlijke selectie komt vanzelf.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Gisteren nog wel een debiel op een quad die hier door de straten scheurde.Die ging best hard.
Laten we het hopen. Ik kan met dit weer wel een quad gebruiken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij dat soort volk denk ik altijd van ach, natuurlijke selectie komt vanzelf.
Nee, dat las je niet. Je doet gewoon alsof want dat is grappig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mogge.
Ik las Les Bos.
[ afbeelding ]
Whatever, Char...quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat las je niet. Je doet gewoon alsof want dat is grappig.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik maakte een uur geleden een 'dat zei je dochter gisteren ook'-grapje tegen een collega in een mail. Ik heb nog steeds geen reactie.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik maakte een uur geleden een 'dat zei je dochter gisteren ook'-grapje tegen een collega in een mail. Ik heb nog steeds geen reactie.
quote:
Haalde hem net bij iemand van facebook af ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah de fokkers hebben de facebookpagina gevonden
Maar jij bent dan ook gewoon een chagrijnige lul.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:33 schreef Redbaron het volgende:
Groepsapp wordt ermee volgespamt, ik kan er totaal niet om lachen
Kloptquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook gewoon een chagrijnige lul.
CocaColaquote:
Compton, Longbeach, Inglewoooood!quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inglewood, niggah!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Die hele rij van Reese witherspoon/withourherspoon, Clint eastwood/westwoord enz.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Compton, Longbeach, Inglewoooood!
Crenshaw mafia nigga!
fijn hequote:Op woensdag 16 januari 2013 17:32 schreef Kreator het volgende:
Nigga whuuuuuuuuuuuuuuuut....overwerken
.
Mijn deuren waren helemaal dichtgevroren. Dat was ook tof. Heb er nu maar PTFE-spray op gedaan. Dat werkte wel goed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge!
Heerlijk ja. Extreme kou, erbij lopen als een Michelin-mannetje, natte voeten, auto ondergesneeuwd, accu van de auto ongetwijfeld leeg, sneeuw/zoutprut die je naar binnen loopt, stookkosten boven de miljoen euro. PRACHTIG!
Dat dus! Behalve dan de autoquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge!
Heerlijk ja. Extreme kou, erbij lopen als een Michelin-mannetje, natte voeten, auto ondergesneeuwd, accu van de auto ongetwijfeld leeg, sneeuw/zoutprut die je naar binnen loopt, stookkosten boven de miljoen euro. PRACHTIG!
Daar heeft de mijne geen last van.quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn deuren waren helemaal dichtgevroren. Dat was ook tof. Heb er nu maar PTFE-spray op gedaan. Dat werkte wel goed..
Beiers rubber hè. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar heeft de mijne geen last van.
Ik dacht, ik zeg het niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beiers rubber hè. Dan krijg je dat.
Ik had er met de Golf ook vrijwel nooit last van. Met de Alfa was het bij plus 8 graden al dichtgevroren. Maar ja, beetje spray en het is opgelost.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zeg het niet.Maar ik heb ze inderdaad nog nooit ingevet of zo. Qualität im Quadrat. Miss Tuk bewaart wel een potje vaseline in de auto.
Twingo.
Ik maandag. maar het kost me geen uren. Mag ook wel na dat overwerken, maar toch.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig ben ik morgen lekker vrij!
Even allemaal met de terNeuzen dezelfde kant op. haha.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo weer eens naar Terneuzen, eindgesprek na 2,5 maand niemand te hebben gezien
Aiquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Even allemaal met de terNeuzen dezelfde kant op. haha.
Ja, bijna...quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bijna zo grappig als mijn Les Bos plaatje van gisteren...
Je remt steeds slechter?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met de jaren verlies ik niet alleen mijn haar en mijn abs, maar ook mijn humor...
Scherp. +1quote:
Dan is het yellow snowquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even Jeffrey afzeiken op FB, met z'n sneeuwfoto.
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. 6 weken vakantie is heel zielig..
quote:
Hoe istquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |