Ik wil niet schelden in een herinneringstopic..zeker niet in dat van ons 'Laiverdje' Loedertje ..De 'Banschee' zou zelfs de dood hebben kunnen voorspellen van Loedertje, maar het enige wat hij doet is zeuren achteraf..(de zeikzak)quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja serieus, lees mijn posts maar terug. Nooit zeker geweten wat het geslacht was. Ik wens de kinderen overigens veel sterkte.²
Ik denk dat zelfs BSB dit niet verkeerd bedoelt, maar zich ongelukkig uitdrukt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:03 schreef Maron het volgende:
Ik wil niet schelden in een herinneringstopic..zeker niet in dat van ons 'Laiverdje' Loedertje ..De 'Banschee' zou zelfs de dood hebben kunnen voorspellen van Loedertje, maar het enige wat hij doet is zeuren achteraf..(de zeikzak)
Stuge meid.... wel funky (waardige NWS-mod), haar in en outs ken ik ook en beestje (gha) Ze was een beesttje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Minder man! Altijd getwijfeld of Loedertje nou een man of vrouw was.
Sterkte!²
Gamma, we rule big time. (oldbees). En haar krukje is leeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:43 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat zelfs BSB dit niet verkeerd bedoelt, maar zich ongelukkig uitdrukt.
BSB heeft andere manieren van herdenken..(haast des FOKA!). in deze (historische) context juist bijzonder toepasselijk (anders zou ik ook geen vervolg posts achter hebben gelaten)quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:03 schreef Maron het volgende:
[..]
Ik wil niet schelden in een herinneringstopic..zeker niet in dat van ons 'Laiverdje' Loedertje ..De 'Banschee' zou zelfs de dood hebben kunnen voorspellen van Loedertje, maar het enige wat hij doet is zeuren achteraf..(de zeikzak)
Jah jah..maar dat is dan gewoon maar een "de" ene -kut-kneus-user aan een andere..;)quote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef vosss het volgende:
De Bansheeboy?
Mijn god man, je doet net of die kneus heel wat is op FOK!.
Het is gewoon een kutuser zoals er zoveel zijn. Dus laat dat "de" maar achterwege.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |