Dat vind ik vrij recent.quote:We anticipate release date around the 1st of August but,of course
Haha, klopt. Ongelooflijk dat ik ooit progfan werd, want ik stapte met elke groep wel in, met juist de foutste plaat (Final Cut, Genesis, 90125, Kowtow, The wedge, Nomzamo, Under wraps, Behaviour, haha, erg he?)quote:Op donderdag 30 september 2004 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
Je zeikt, en ik denk dat je een van de weinigen bent die The Single Factor zo ontzettend goed vindt.
Maar ik moet niet zeuren, ik vind Breathless het beste van Camel.
Selva bij Frits Spits kan ik mij ook nog goed herinneren. Camelliefhebber sinds 1980 geloof ikquote:Op donderdag 30 september 2004 00:40 schreef bleys het volgende:
Camel, een van mijn eerste progverslavingen. Lees een leuke jeugdherinnering van mijn hand: http://www.progwereld.org/cd-recensies/camel4.htm
Tsja, The Single Factor wordt een beetje als hun slechtste werk beschouwd, maar ik vind het niet minder dan b.v. een willekeurig album van Alan Parsons. Live vind ik ze nog altijd het best, ik heb het genoegen gehad ze te kunnen zien tijdens hun Farewell tour in Groningen. A live record vind ik prachtig, maar Coming of age mag er zeker ook zijn!quote:Op donderdag 30 september 2004 01:03 schreef fripper het volgende:
Selva bij Frits Spits kan ik mij ook nog goed herinneren. Camelliefhebber sinds 1980 geloof ik
Die stond al een tijdje op de "wensen-lijst" , vandaag eindelijk gekocht. Hij maakt nu z'n eerste rondjes in de cd-speler. Klinkt niet verkeerd .quote:Op maandag 14 november 2005 10:14 schreef rheingold het volgende:
liefhebbers van camel moeten eens de band "glass hammer" checken. die hebben net een nieuwe plaat uit die doet denken aan yes maar zeker ook aan de ouwe camel.
Nou, inmiddels is deze binnen, en ik moet zeggen, ze hebben er goed hun best op gedaan! Een echte aanrader voor wie van Camel houdt, allen jammer dat ze die amateurbeelden van de 1992 tour hebben toegevoegd, dat had niet gehoeven voor mij, maar soit.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:39 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[afbeelding]
Ik heb net deze besteld, iemand bekend mee? Hoe is de geluidskwaliteit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |