Vochtquote:
Zeker!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
VochtI lurf vocht als het er vooral vanaf gaat
![]()
Ja fuuu alcoholquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker!
Ik durf ook niet te bieren want dan heb ik er binnen een dag weer 2 kilo bij
ja maar je hebt toch wel een "comfort zone"? want een bepaald gewicht als streven aanhouden is haast niet te doen. Zoals "tussen de 60 en 63" ofzo.quote:
65 en below!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar je hebt toch wel een "comfort zone"? want een bepaald gewicht als streven aanhouden is haast niet te doen. Zoals "tussen de 60 en 63" ofzo.
Ik heb nog geen aanpics gezien dus ik geloof er niets vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah had ik al verteld dat mijn holo pants vorige week binnen is gekomen![]()
![]()
Ik eet 1400 kcals per dag en ik had drie dagen op rij dat ik zwaarder was dan de dag er voor. Daar moet je idd wel me om kunnen gaan. Want het is de aanhouder die wintquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja fuuu alcohol![]()
Of je moet bieren en dan je een week niet wegen zodat je de schade niet/nauwelijks ziet
Maar ik vermoed dat jij dat niet kan
Ik kan me makkelijker een week niet wegen; want als ik dan zie dat er bijna niks vanaf is gegaan; vraag ik me af waarom ik al die chips e.d. heb gelatenDus dan liever een week wachten met wegen zodat ik zeker weet dat er iets af is gegaan in die periode
![]()
Ik zal vanavond kijken voor picquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen aanpics gezien dus ik geloof er niets van
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik eet 1400 kcals per dag en ik had drie dagen op rij dat ik zwaarder was dan de dag er voor. Daar moet je idd wel me om kunnen gaan. Want het is de aanhouder die wint
dus jij kent jezelf ook gewoon goedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zal vanavond kijken voor pic
[..]Zie dat zou ik dus niet kunnen
Bij dag 2 zou ik al een zak chips open trekken
Maar daarom weet ik me ook maar max 1x in de week...
Die Danny ofzo?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las dat die gast van Obese die honderdmiljoen kilo was afgevallen, toch weer 45 kilo is aangekomen. Maar ja, 150 kilo in 300 dagen afvallen is ook gewoon veel te snel
Die ene die zo superveel ging sporten toen enzo?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las dat die gast van Obese die honderdmiljoen kilo was afgevallen, toch weer 45 kilo is aangekomen. Maar ja, 150 kilo in 300 dagen afvallen is ook gewoon veel te snel
Ja die. Ik las een interview, dat hij de laatste weken van dat programma nog maar 500 kcal per dag at en VIER!! uur per dag intensief sportte. Dat houdt geen mens vol.quote:
Damn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die. Ik las een interview, dat hij de laatste weken van dat programma nog maar 500 kcal per dag at en VIER!! uur per dag intensief sportte. Dat houdt geen mens vol.
JIJ BENT ZWANGER dat telt nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:00 schreef milka82 het volgende:
Plus 16 in 7 maandenen ik was er verdorie net 15 kwijt..... Ik wil ook afvallen, ik begin straks met 4 kilo baby, hehehe!
Misschien is hij ook wel manisch en ging het daarom juist zo goed?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:01 schreef milka82 het volgende:
Ik vond die vent ook zo'n manische grijns hebben, engerd!
Heus wel, waarom zijn er zwangere vrouwen die een keurig buikje krijgen en verander ik in een huge vetblob!quote:
ik vind jou helemaal geen huge vetblobquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:03 schreef milka82 het volgende:
[..]
Heus wel, waarom zijn er zwangere vrouwen die een keurig buikje krijgen en verander ik in een huge vetblob!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Dat!!11!1quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind jou helemaal geen huge vetblob
Lief maar het is toch echt zo... Ik krijg geen broek meer om mijn kont, leggings en jurkjes it is voor de laatste acht weken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind jou helemaal geen huge vetblob
En totaal geen alcohol drinkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop zelf eigenlijk op 15 kilo in 20 weken, dat lijkt me nog wel haalbaar ende acceptabel. Als ik me maar aan het regime hou
Dat was gewoon echt een klote timing inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
De vorige 15 was ik ook retesnel kwijt, alleen zakte ik na 15 kilo door mijn rug, dat was een beetje jammer. Maar daar heb ik toen iets van 3,5 maand over gedaan.
Ja echt! Je kan hetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop zelf eigenlijk op 15 kilo in 20 weken, dat lijkt me nog wel haalbaar ende acceptabel. Als ik me maar aan het regime hou
quote:
ook matige timing!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:15 schreef milka82 het volgende:
Ik was ook binnen 3,5 maand 15 kwijt, trots dat ik was.... En toen, prego!
Opblazen als de hell, yes we can!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
hallon
en Milka dat ligt aan de genen
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Maar het begin is er, twee weken geleden had ik nog vier tetten en nu weer gewoon twee!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Maar het begin is er, twee weken geleden had ik nog vier tetten en nu weer gewoon twee!
Mmmm... tettenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Jij gebruikt de Wii als weegschaal?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben benieuwd wat de wii zegt als ik er zondag weer op sta
Ja, net zo makkelijk als ik toch wii fit doequote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij gebruikt de Wii als weegschaal?
Das waarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, net zo makkelijk als ik toch wii fit doe
Ja, of je in balans staat en of je bent aangekomen/afgevallen. Soms moet je een reden geven,quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das waar
Maar geeft dat ding dan ook nog commentaar als je erop staat?
Pff, beetje verantwoording af gaan lopen leggen aan de spelcomputerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, of je in balans staat en of je bent aangekomen/afgevallen. Soms moet je een reden geven,
Ja je bmi erbij en als je dagen niks gedaan hebt maar goed /carequote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das waar
Maar geeft dat ding dan ook nog commentaar als je erop staat?
quote:
ik vind dat juist heerlijk!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pff, beetje verantwoording af gaan lopen leggen aan de spelcomputer![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Thank you! Payment has been successful.
Your order will be prepared for shipping very soon and you will receive confirmation once it has been dispatched. For any questions, or for further information, please get in touch wih us.
Thank you,
The a-england team
Die tekst er ook bij, 'better late than never'quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:34 schreef Dwyn het volgende:
En grafiekjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, hij is best sarcastisch voor een spel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die tekst er ook bij, 'better late than never'
Hebben die ook al A Englandquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat had je ze beter bij een ebay-chinees kunnen bestellen
Was denk ik van voor jouw tijdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hebben die ook al A England
Ik heb nog nooit wat op ebay besteld
Daar heb ik wel wat van meegekregen ja, dat moest toch in de juiste volgorde binnenkomen of zoiets?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was denk ik van voor jouw tijd![]()
Whoop
Ook en het liefst wel allemaal al na twee dagen vanuit Hongkongquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat van meegekregen ja, dat moest toch in de juiste volgorde binnenkomen of zoiets?
Ja maar dat moet toch ook makkelijk kunnen zegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook en het liefst wel allemaal al na twee dagen vanuit Hongkong
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:24 schreef Debsterr het volgende:
HOI. oVe rpakjes op tijd, TheSwatchaholic had een enorme rant op Twitter waar haar fucking Lush bleef want ze had fucking eerder besteld fucking kut zooi
. Echt, das ook een dramaqueen soms.
Soms??quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:24 schreef Debsterr het volgende:
HOI. oVe rpakjes op tijd, TheSwatchaholic had een enorme rant op Twitter waar haar fucking Lush bleef want ze had fucking eerder besteld fucking kut zooi
Eerder besteld dan iemand anders of wat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:24 schreef Debsterr het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eerder besteld dan iemand anders of wat?
Ze is een beetje awkward wel jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Soms??dat mens heeft ze niet alle 100 hoor.
Als t terug wordt gestort staat het op je PP account, je kunt daar zelf kiezen of je het tegoed daar laat staan en gebruikt bij aankopen of dat je het terug laat storten naar je rekeningquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg geld terug via paypal op mn CC, maar hoe werkt dat dan?
Wordt dat dan naar mijn rekening gestort of heb ik een soort 'tegoed' net als dat het op je paypal account staat?
Nee ze storten het terug naar mijn cc staat ook in de mail van paypal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als t terug wordt gestort staat het op je PP account, je kunt daar zelf kiezen of je het tegoed daar laat staan en gebruikt bij aankopen of dat je het terug laat storten naar je rekening
Dan zie je het toch wel verschijnen op je CC?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ze storten het terug naar mijn cc staat ook in de mail van paypal.
Als het op m'n Paypal kwam zou ik het niet vragen lol.
Ja dat is dus mijn vraag, of ik geld op m'n rekening krijg of nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dan zie je het toch wel verschijnen op je CC?
Toen ik geld terug kreeg van een webshop, kwam dat op mijn cc en niet op mijn bankrekening.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is dus mijn vraag, of ik geld op m'n rekening krijg of niet
Er zijn hier toch mensen met een cc die het me misschien kunnen vertellen
Dat is best poep want ik betaal er eigenlijk niet zo veel meer meequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Toen ik geld terug kreeg van een webshop, kwam dat op mijn cc en niet op mijn bankrekening.
ik ook, met een half oog aangezien ik op schoolwerk aan het doen benquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:20 schreef Diconnected het volgende:
iedereen heeft een leven vanavond ehrmahgerd
hier nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:20 schreef Diconnected het volgende:
iedereen heeft een leven vanavond ehrmahgerd
Ik was mijn nagels aan het lakken maar het is mislukt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik ook, met een half oog aangezien ik op schoolwerk aan het doen ben
ja maar jij bent modje dus dan moet je 24/7 beschikbaar zijn voor fokquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hier nietzit maar weer eens op FOK!
oja, dat klopt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja maar jij bent modje dus dan moet je 24/7 beschikbaar zijn voor fok
dat wou ik ook nog doen vanavond majaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik was mijn nagels aan het lakken maar het is mislukt.
wie?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
één van jullers moet een andere avatar nemen.
nu denk ik dat jullers dezelfde benne
jij en dwinquote:
cheshire catquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Diconnected het volgende:
maar ik wou toch weer veranderen naar Chesire, dus even editten
vriendin van me heeft een sleutelhanger van hem, ik willem ookquote:
ja, schattiequote:
blogger is fijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:50 schreef Mirjam het volgende:
maisjens wat is een goede bloghost zonder meteen een eigen domein enzo?
ik zie dat wordpress enkel is als je een domein hebt enzoot
Blogger danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:50 schreef Mirjam het volgende:
wordpress kan ook zonder domein toch? Ik vind blogger echt aids en lelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:50 schreef Mirjam het volgende:
Ja brum zat steeds te lachen bij die film en ik zat er een beetje naast van 'meh'.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
We zitten Ted (over die kut Teddybeer) te kijken, wat een saaie rukfilm
En dat terwijl ik Family Guy wel tof vind
er zit een episch stukje in.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
We zitten Ted (over die kut Teddybeer) te kijken, wat een saaie rukfilm
En dat terwijl ik Family Guy wel tof vind
wat is volgens jou de leukste film ooit? gezien de humor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja brum zat steeds te lachen bij die film en ik zat er een beetje naast van 'meh'.
is net al geweest. Dat doen we hier in de SC ook eens in de zoveel tijd, ik vind verder echt geen fucking fuck aan die filmquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er zit een episch stukje in.Dat ze namen van white trash gaan opnoemen. meesterlijk.
Ja goeden vraag welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat is volgens jou de leukste film ooit? gezien de humor.
Voor mij Me, Myself and Irenequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat is volgens jou de leukste film ooit? gezien de humor.
Dat was toch wel erg grappig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is net al geweest. Dat doen we hier in de SC ook eens in de zoveel tijd, ik vind verder echt geen fucking fuck aan die film
zat daar humor in?quote:
die is tof manquote:
Airplanequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja goeden vraag welIk vind films eerder 'mooi' dan 'leuk' eigenlijk
Airplane is gewoon niet grappigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Airplane
Naked Gun, alle delen.
Pink panther movies.
Ga toch weg jij!quote:
Goedenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Airplane
Naked Gun, alle delen.
Pink panther movies.
eens met Fietsquote:
Als ik ooit tijd zou hebben zouden we een slechte grappige episch film avond moeten doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goeden![]()
Ik vind Revenge of the Killer Tomatoes ook tof, alle Leslie Nielsen (schrijf je zijn naam zo geen zin om op te zoeken) films en verder weet ik het even niet zo uit mijn hoofd.
post je ze hier dan ook mooie sweetieboy die je d'r bentquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als straf ga ik mrogen in de trein deel twee van airplane kijken. en dan ga ik alle grappen vertalen naar het nederlands en tegen je zeggen.
te grappig.quote:
daar moeten we nog steeds een keer een meet-datum voor prikkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik ooit tijd zou hebben zouden we een slechte grappige episch film avond moeten doen.
gelukkig. Nu wil ik wel met je trouwen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja ik vind monty python grappig
das ist auch sehr gut und toll jahquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja ik vind monty python grappig
"But I can stil bite you!"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een lakje en die heet 'It's just a flesh wound'. Die heb ik nog nooit gelakt maar ik weiger m weg te doen
Nee, echt nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als straf ga ik mrogen in de trein deel twee van airplane kijken. en dan ga ik alle grappen vertalen naar het nederlands en tegen je zeggen.
en als ik het wel doe?quote:
quote:
quote:Frankenhooker (1990)
"A Terrifying Tale Of Sluts And Bolts."
Storyline
A medical school dropout loses his fiancée in a tragic lawnmower incident, and decides to bring her back. Unfortunately, he was only able to save her head, so he goes to the red light district in the city and lures prostitutes into a hotel room so he can get parts for his girlfriend.
Vetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Debsterr het volgende:
Check dit dan!
http://www.etsy.com/listi(...)lish-blue-satin-nail
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Debsterr het volgende:
Check dit dan!
http://www.etsy.com/listi(...)lish-blue-satin-nail
Ja dat zat ik ook al te denkenquote:
Toch mailtje sturen " do you ship to the Netherlands?"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef Debsterr het volgende:
THIS ITEM DOES NOT SHIP TO THE NETHERLANDS FFFFFFUUUUUU
Bewegend of niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Kan iemand voor mij een plaatje verkleinen tot UI-formaat?
nope, alleen verkleinenquote:
vroeger had ik die poster in mijn kamerquote:
Zus heeft die poster ook mehequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vroeger had ik die poster in mijn kamer
je zus van bijna 30? nog steeds?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zus heeft die poster ook mehe
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nope, alleen verkleinen
[ afbeelding ]
hehehe, LOLZ, lekker fout!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
pas gekocht voor op hun 'gamekamer'. LOL
Thanks!quote:
Is gewoon van de Jumbo!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Water met smaakje
(en ja, ik heb er nu hele vieze visuals/geurbelevingen bij)
deze reclamemeuk?quote:
quote:
Oh die heb ik gezien volgens mijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
Er is nu een Lays reclame waarbij ze echt chips in d'r nagellak krijgt!
Welke kleur wordt het?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Verf zit weer in mijn haartjes, nu wachten met koffie bij de kapper
Straks even langs de action, kijken of ik nog wat goedkope leuke zooi kan scoren
Klinkt wel heel mooi! Picture on the facebook when it's ready?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Typen mobiel is niet echt een succes
Maar het wordt chovolade donkerblond, niet heel donker of bijzonder, maar wel mooi en geen grijs meer
Bijenkorf! Bobbi Brown en Macquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:37 schreef Debsterr het volgende:
Onderweg naar Den Haag, iemand lunch tips of winkel tips?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK HEB DEZE KLEUREN ALLEMAAL AL IN HOLO!
WHY THE FUCK DID I BUY THESE?
MAAR SO PRETTY![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK HEB DEZE KLEUREN ALLEMAAL AL IN HOLO!
WHY THE FUCK DID I BUY THESE?
MAAR SO PRETTY![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tralalalala
[ afbeelding ]
Lalalalalaa
[ afbeelding ]
lalalalaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Ik heb er nog meer, maar dat zijn weer andere kleuren dan de color clubsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zovelen holo's heb ik heul niet
Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik al mijn holo's ook eens samen op de foto zetten?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik al mijn holo's ook eens samen op de foto zetten?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:07 schreef bleiblei het volgende:
Ja godver, door jullie is ze nu al 20 min haar verzameling aan het ordenen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb al mijn lakjes eens geteld. Kwam op 248 uit. Hoe fucked up is je referentiekader eigenlijk als je dat weinig vind?
Allebei al geboekt?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Kut, ik zit een fout te maken met vakantie plannen![]()
Vakantie met Koos en vakantie met vriendinnen zelfde week geplandfucking dumbass ben ik ook
Scheelt wel een boel uren inleverenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Kut, ik zit een fout te maken met vakantie plannen![]()
Vakantie met Koos en vakantie met vriendinnen zelfde week geplandfucking dumbass ben ik ook
nee dat gelukkig nog niet, wel allebei reserveringenquote:
Met Koos gaan dus en vriendinnen hebben pechquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:21 schreef BBQ-kip het volgende:
ee dat gelukkig nog niet, wel allebei reserveringen
en nu boze vriendinnen omdat ik er te laat mee kwam, maar met Koos is die locatie niet beschikbaar buiten deze periode
Ja dat zeker, maar het is wel beetje matig kut omdat ik degene was die aan het zeiken was omdat ik maar weinig vrije dagen heb en die dagen met hun wilde rond hemelvaart omdat dat dagen scheelde voor mijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met Koos gaan dus en vriendinnen hebben pech
Ja die zag ik pas nadat ik mn emailadres ahd ingevuldquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:33 schreef BBQ-kip het volgende:
die recepten die erop staan zien er echt matig kut uit
En fuuuuuuccckkkkk, wat een hoeren site is dat DUO, ik wil mijn maandbedrag voor aflossen aanpassen maar ik snap er geen kut van
Jupquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:33 schreef BBQ-kip het volgende:
die recepten die erop staan zien er echt matig kut uit
En fuuuuuuccckkkkk, wat een hoeren site is dat DUO, ik wil mijn maandbedrag voor aflossen aanpassen maar ik snap er geen kut van
WAT IS DAT EEN RECEPTquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://www.veganchallenge.nl/beschuit-met-muisjes/!
Van wikipedia:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://www.veganchallenge.nl/beschuit-met-muisjes/!
ja, en dan nog falen ook met het beschuitjequote:
en waarm nu niet meer?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij eten bruinebonensoep. Toen ik boodschappen deed vond ik dat een goed plan
ik ken het, heb het tijdje geleden ook gemaakt. Was klaar en toen dacht ik "meh"quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij eten bruinebonensoep. Toen ik boodschappen deed vond ik dat een goed plan
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Van wikipedia:
De standaard ingrediënten voor het maken van beschuit zijn: Bloem, gist, zout en eieren.
lekker veganistisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe het recept eens lezen, staat er bij een ook welke merken beschuit het niet hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Van wikipedia:
De standaard ingrediënten voor het maken van beschuit zijn: Bloem, gist, zout en eieren.
lekker veganistisch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar holoquote:
OH MIJN GOD MAG IK OP DE MAILLIJST ZULKS EEN NIEUWEN INZICHTENquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga ook een receptensite beginnen! Eerste recept: boterham met pindakaas
ja dude, ik ga toch niet heel dat kutrecept zitten lezenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe het recept eens lezen, staat er bij een ook welke merken beschuit het niet hebben.
Maar blijft wel een faal, beschuit met muisjes een recept noemen
Les 2: gebakken ei..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OH MIJN GOD MAG IK OP DE MAILLIJST ZULKS EEN NIEUWEN INZICHTEN
Ik moest lachen... Je leest niet de eerste 2 zinnen van het recept maar neemt wel de moeite om beschuit op te zoeken op Wikipediaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dude, ik ga toch niet heel dat kutrecept zitten lezen
ik ben een mongool, dat weet je tochquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest lachen... Je leest niet de eerste 2 zinnen van het recept maar neemt wel de moeite om beschuit op te zoeken op Wikipedia![]()
Beschuit met muisjesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb geen idee wat ik wil eten, ik kom steeds met ongezonde opties (Turkse pizza, patat, bestelvoer, shoarma) en Koos roept alleen maar pompoensoep en daar heb ik geen zin in
Ja inderdaad. Ik heb er een beetje van op. Was wel binnen te houden hoor, maar nou niet dat je denkt 'goh dat moet ik nog eens maken'quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ken het, heb het tijdje geleden ook gemaakt. Was klaar en toen dacht ik "meh"
De rest van de pan die bedoeld was voor de volgende dag heb ik toen maar in de wc weg gespoeld
met vleesch en groenten? Nehquote:
allerhande recept? receptenkaartje?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb er een beetje van op. Was wel binnen te houden hoor, maar nou niet dat je denkt 'goh dat moet ik nog eens maken'
Paar recepten gelezen en daar zelf wat van gebrouwenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
allerhande recept? receptenkaartje?
LOLquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:29 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb geen idee wat ik wil eten, ik kom steeds met ongezonde opties (Turkse pizza, patat, bestelvoer, shoarma) en Koos roept alleen maar pompoensoep en daar heb ik geen zin in
Oh dat klinkt wel lekker!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Niet alles vind ik. Niet de gerechten met korianderen citroengras. Verder wel
Moet je eens proberen, is veel verse groenten, en veel met kokosmelk door de saus.
vaak wel pittig, maar je kunt het ook aangepast aan Nederlandse smaak (= dus niet pittig) bestellenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel lekker!
Is het pittig of valt dat mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |