Vochtquote:
Zeker!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
VochtI lurf vocht als het er vooral vanaf gaat
![]()
Ja fuuu alcoholquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker!
Ik durf ook niet te bieren want dan heb ik er binnen een dag weer 2 kilo bij
ja maar je hebt toch wel een "comfort zone"? want een bepaald gewicht als streven aanhouden is haast niet te doen. Zoals "tussen de 60 en 63" ofzo.quote:
65 en below!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar je hebt toch wel een "comfort zone"? want een bepaald gewicht als streven aanhouden is haast niet te doen. Zoals "tussen de 60 en 63" ofzo.
Ik heb nog geen aanpics gezien dus ik geloof er niets vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah had ik al verteld dat mijn holo pants vorige week binnen is gekomen![]()
![]()
Ik eet 1400 kcals per dag en ik had drie dagen op rij dat ik zwaarder was dan de dag er voor. Daar moet je idd wel me om kunnen gaan. Want het is de aanhouder die wintquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja fuuu alcohol![]()
Of je moet bieren en dan je een week niet wegen zodat je de schade niet/nauwelijks ziet
Maar ik vermoed dat jij dat niet kan
Ik kan me makkelijker een week niet wegen; want als ik dan zie dat er bijna niks vanaf is gegaan; vraag ik me af waarom ik al die chips e.d. heb gelatenDus dan liever een week wachten met wegen zodat ik zeker weet dat er iets af is gegaan in die periode
![]()
Ik zal vanavond kijken voor picquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen aanpics gezien dus ik geloof er niets van
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik eet 1400 kcals per dag en ik had drie dagen op rij dat ik zwaarder was dan de dag er voor. Daar moet je idd wel me om kunnen gaan. Want het is de aanhouder die wint
dus jij kent jezelf ook gewoon goedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zal vanavond kijken voor pic
[..]Zie dat zou ik dus niet kunnen
Bij dag 2 zou ik al een zak chips open trekken
Maar daarom weet ik me ook maar max 1x in de week...
Die Danny ofzo?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las dat die gast van Obese die honderdmiljoen kilo was afgevallen, toch weer 45 kilo is aangekomen. Maar ja, 150 kilo in 300 dagen afvallen is ook gewoon veel te snel
Die ene die zo superveel ging sporten toen enzo?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik las dat die gast van Obese die honderdmiljoen kilo was afgevallen, toch weer 45 kilo is aangekomen. Maar ja, 150 kilo in 300 dagen afvallen is ook gewoon veel te snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |