op kantoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dico wordt as we speak in de treinwc verkracht
oh, dat kan. Ik heb al even niet meer getreindquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Alleen niet in de nieuwe sprinters toch
Er was een tijdje terug nog een poep-wc-treinen topic in KLB, dus ze zijn er nog!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat kan. Ik heb al even niet meer getreind
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True,
Uft, ik zou ze hondennamen geven
Bello, Loebas, Hector, Takkie, Fikkie
Of vogelnamen!
Lorre, paco, pietje
ik denk niet dat ik tijd heb, maar ik hou het even open! Ik laat het weten!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh ermahgerd kan morgen wellicht toch naar derby toernooi gaan kijken
Skjoe zin om mee te gaan? (Hoeft niet; is hele dag trouwens)
Okquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik tijd heb, maar ik hou het even open! Ik laat het weten!
I know, I know.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok
Ik weet dat L. ook gaat iig; maar ik denk niet dat ik de hele dag haal.. Ik wil eik vooral rockcity zien spelen; maar ze spelen om 12u en 15u. 5 euro entree trouwens
Oh kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, I know.
L. doet toch gewoon mee? Of is die publiek?
ik ook niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh kan natuurlijk ookWeet niet of ze persé hun A-team gaan opstellen oid.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Miep luistert het beste naar Miep of Miepie, waarschijnlijk omdat ze van kitten af aan niks anders gehoord heeft.
Trutje doet het hem ook wel, maar toen kreeg ik wel reacties van de buren als ik haar buiten ging roepen. Miepster en Miepiemuis werken ook.
Ik heb een keer met mijn telefoon mezelf opgenomen als ik haar riep en daarna voor haar afgespeeld. Ze was helemaal van "OMGWTFBBQ DIE TELEFOON ROEPT ME WAT IS DEZE"![]()
Maar ik blijf erbij dat die beesten van jou Herp en Derp heten
Ahwquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Miep luistert het beste naar Miep of Miepie, waarschijnlijk omdat ze van kitten af aan niks anders gehoord heeft.
Trutje doet het hem ook wel, maar toen kreeg ik wel reacties van de buren als ik haar buiten ging roepen. Miepster en Miepiemuis werken ook.
Ik heb een keer met mijn telefoon mezelf opgenomen als ik haar riep en daarna voor haar afgespeeld. Ze was helemaal van "OMGWTFBBQ DIE TELEFOON ROEPT ME WAT IS DEZE"![]()
Ahwwwwquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Als ik met cif bel en cif is thuis en zet mij op speaker; dan gaat samson extreem met z'n hoofd draaien omdat ie mij hoort! ERMAHGERD DIE FOON HEEFT ET VROUWKE OPGEGETEN NOOEEZZ
It's so cute
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sterretje en Jokertjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
AhwMja Intro wilt ze Batman en the Joker noemen
[..]
Ahwwww![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Als ik met cif bel en cif is thuis en zet mij op speaker; dan gaat samson extreem met z'n hoofd draaien omdat ie mij hoort! ERMAHGERD DIE FOON HEEFT ET VROUWKE OPGEGETEN NOOEEZZ
It's so cute
Ja datquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
It's so cute
Neen, zeer matige namenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
AhwMja Intro wilt ze Batman en the Joker noemen
[..]
Ahwwww![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Mamma kan ook mijn naam niet zeggen thuis, dan gaat jill piepen en gaat ze bij t raam zitten wachten omdat ze denkt dat ik er aan kom
Rotzak jijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zou dus in staat zijn om bij elk bezoek te zeggen "hier, let op de faalhont: SJAAN EINZ LOLZ"
Ja ik moet erg opletten als ik zeg "Morgen mag je weer naar Lisa"; want dan staat samson ook alweer voor de deur om meteen te vertrekken (Lisa is de hont van de oppas waar ie op dinsdag en donderdag isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Mamma kan ook mijn naam niet zeggen thuis, dan gaat jill piepen en gaat ze bij t raam zitten wachten omdat ze denkt dat ik er aan kom
Nee bezoek die zegt: Ooooo krijg jij zo een KOEKJE???/quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zou dus in staat zijn om bij elk bezoek te zeggen "hier, let op de faalhont: SJAAN EINZ LOLZ"
Hij is verliefdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik moet erg opletten als ik zeg "Morgen mag je weer naar Lisa"; want dan staat samson ook alweer voor de deur om meteen te vertrekken (Lisa is de hont van de oppas waar ie op dinsdag en donderdag is)
Skjoe?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee bezoek die zegt: Ooooo krijg jij zo een KOEKJE???/
En dan die hont hyper naar mij staat te kijken+kwijlen
KUTJE.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat
Paniek bij de beesten veroorzaken![]()
[..]
Neen, zeer matige namen![]()
Doe dan Batman en Robin en hoop dat ze een homo-liefdesrelatie krijgen![]()
Zijn het eigenlijk poussen of katers?
mijn katten rennen alleen maar weg als ze hun naam horenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die namen lijken zo erg op elkaar dat ze dan waarschijnlijk steeds allebei zullen komen
Precies, nog praktisch ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die namen lijken zo erg op elkaar dat ze dan waarschijnlijk steeds allebei zullen komen
Echt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn katten rennen alleen maar weg als ze hun naam horen
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga ht nog ff voor je navragen uft als ik straks opsta ga ik voor je bellen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij de vorige hont moesten we het woord Uit altijd spellen, anders stond hij bij de deur te huppelen.
De poedel staat bij elk willekeurig woord of beweging al om je heen te huppelen van ZOMG ER GAAT IETS GEBEUREN IK WIL ERBIJ ZIJN.
Hij heeft zelfs een soort pavlov ontwikkeld waarbij hij denkt dat als ik naar de wc ben geweest, er iets gebeurd. Ik heb een krukje bij de wc (ik heb zo'n verhoogde bejaardenplee en kan dus niet met m'n voeten bij de grond) en als hij hoort dat ik dat krukje opzij schuif omdat ik klaar ben komt hij aanrennen
![]()
faalpoedel
haha kloptquote:
Hier ook.. is ie gewend om rond 17u30 uitgelaten te worden. O wee als cif eens niet op tijd thuis is en ik eerder... Ligt ie heel zielig voor de deur te piepen... En kwispelen... en janken..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
same here.
Poes, kat, konijn, hond, postbode en jaja, olifant, zijn verboden woorden hier.Hij gaat in de avond altijd rond 22:30 uur uit. Rond 22:00 uur wordt hij dus al onrustig. Tegen 22:25 staat hij al bijna piepend in de gang. KOM NOU.
Als je tot iets na 22:30 wacht gaat hij je aan zitten kijken. Gaat voor je voeten liggen.
nee, want ik heb zelf ook beesten en ik weet hoe kut dat isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
haha kloptAlhoewel je er ook voor in staat zou kunnen zijn
![]()
we hebben dezelfde hont.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier ook.. is ie gewend om rond 17u30 uitgelaten te worden. O wee als cif eens niet op tijd thuis is en ik eerder... Ligt ie heel zielig voor de deur te piepen... En kwispelen... en janken..Alsof ie de meest zielige hont OOIT is.
Verboden woorden/zinnen: Wandelen; ga je mee?; wie is daar? (dan gaat ie overenthousiast voor het raam zitten blaffen/kwispelen/kijken tot er iemand gaat aanbellen
zo zijn alle hondenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
we hebben dezelfde hont.
Is nie zo'n sociaal beest, of wel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Eny rent al weg als je naar 'm kijkt
Oh, heel sociaal, zolang je 'm niet aanraakt of naar 'm kijkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is nie zo'n sociaal beest, of wel?
Nooit op schoot?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, heel sociaal, zolang je 'm niet aanraakt of naar 'm kijkt.
Naja, we plagen 'm veel, dus meestal voelt ie gewoon nattigheid als we toenadering zoeken. Maar hij is wel altijd bij ons in de buurt
als je bij renren- je jas aandoet staat er een kleine hont je aan te staren met een piepend speeltje in zijn bek. WE GAAN UIT. Rent het hele huis door en springt het liefst twee keer op smeagol. En als hij dan bij de deur staat gooit ie z'n speeltje neer en is hij klaar. WE GAAN.quote:
Dan hebben Noortje en Mexx alleen hun looks maar gemeen, want ons zwart-witje wil juist continu aangehaald en gekrabbeld wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Noortje is echt een saai teringbeest. Die ligt alleen maar naast je als je slaapt.
oh nee gelukkig niet, ik vind dat extreem vermoeiendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nooit op schoot?![]()
Die van ons zitten regelmatig op schoot te knorren, zo leuk
Noortje is getraind door Britse Kortharen. Die knuffelen niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan hebben Noortje en Mexx alleen hun looks maar gemeen, want ons zwart-witje wil juist continu aangehaald en gekrabbeld worden
Mexx komt altijd na het eten, zitten we met bord op schoot te eten en dan is het bord op tafel, Mexx op schoot. En als de aflevering die we zitten te kijken klaar is, dan springt hij ook wegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee gelukkig niet, ik vind dat extreem vermoeiend
Ghehequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Noortje is getraind door Britse Kortharen. Die knuffelen niet.
Voor een kat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:48 schreef megamandy het volgende:
Bram is bij de dierenarts geweest, 8,9 kg![]()
Aansluiten bij die van RenRen-quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:48 schreef megamandy het volgende:
godverquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:48 schreef megamandy het volgende:
Jaquote:
Wat een baas.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is niet zomaar een hont. Hij is speciaal.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Deze post icm je ondertitelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaDus nu krijgt hij nog minder brokjes en rauw rundvlees ipv zo'n zakje natvoer (schijnbaar at hij de helft van de andere kat ook altijd op
).
Oeiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaDus nu krijgt hij nog minder brokjes en rauw rundvlees ipv zo'n zakje natvoer (schijnbaar at hij de helft van de andere kat ook altijd op
).
Wowquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Bram eet Eny opquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:51 schreef megamandy het volgende:
[..]Ja, hij heeft het niet van een vreemde
Is dat bij Eny niet ook de bouw?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bram eet Eny op
en dan te bedenken dat we commentaar krijgen van sommige mensen dat onze kat te dik is
Dan moet je ze een foto van Bram laten zienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bram eet Eny op
en dan te bedenken dat we commentaar krijgen van sommige mensen dat onze kat te dik is
Bram is ook een britse vetklep korthaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is dat bij Eny niet ook de bouw?
Ja chauffeur zet me hier maar afquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bram is ook een britse vetklep korthaar.
Alleen weegt Eny nog geen 5 kilo
minder, rond de 2 kilo. De poussen van Ren daarentegenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die Kavia's van Ren kunnen toch nooit 9 kilo per stuk wegen? Zou eerder aan 3 a 4 kilo denken
Is het met cadeautje nog gelukt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:58 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan gedichten maken. Ik zei vorig jaar nog zo, ik doe alleen weer mee als we geen gedichten maken. En toch zit ik er nu weer een te maken.![]()
![]()
![]()
Ja, via de V&D was het met twee dagen in huis.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is het met cadeautje nog gelukt?
Oh ze heeft ook nog poussenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minder, rond de 2 kilo. De poussen van Ren daarentegen
Ik heb nu al wel één zin.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er ook geen fan van maar als ik eenmaal begin is het ook binnen tien minuten gepiept.
3 kg is wel weinig volgens mij..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oh ze heeft ook nog poussen
Zijn jullie kadden allemaal zo groot of is de mijne zo klein?
Miep haalt de 3 kilo pas sinds ze niet meer buiten komt
Britse Kortharen horen tussen de 4 en 8 kilo te wegen, dus Zoe en Eny zitten met hun ca. 4,5 kilo best goed. Noortje weet ik niet precies, die is een kilo of vier, ook aardig normaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oh ze heeft ook nog poussen
Zijn jullie kadden allemaal zo groot of is de mijne zo klein?
Miep haalt de 3 kilo pas sinds ze niet meer buiten komt
dr katten wegen dat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die Kavia's van Ren kunnen toch nooit 9 kilo per stuk wegen? Zou eerder aan 3 a 4 kilo denken
Miep is een niks-kat. Maar ze heeft altijd een smal bekkie gehad en ze is altijd klein geweest. Maar ik dacht dat ze nu wel richting bazenkad ging, maar nog steeds niet dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Britse Kortharen horen tussen de 4 en 8 kilo te wegen, dus Zoe en Eny zitten met hun ca. 4,5 kilo best goed. Noortje weet ik niet precies, die is een kilo of vier, ook aardig normaal.
Maar is per ras verschillend he
Dat bedoel ik, die van mij zijn altijd ZOOOO MOEquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Miep is een niks-kat. Maar ze heeft altijd een smal bekkie gehad en ze is altijd klein geweest. Maar ik dacht dat ze nu wel richting bazenkad ging, maar nog steeds niet dus![]()
Ach, ze heeft geen rust in d'r mik, alles wat erin gaat rent ze eraf.
Welk woord?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:06 schreef Dwyn het volgende:
Als het rijmwoordenboek dit zegt:
Hmmm, daar rijmt echt níets op.
Ben je screwed.
welk woord is het?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:06 schreef Dwyn het volgende:
Ben je screwed.
je moet iets vinden wat rijmt op twaalf?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:06 schreef Dwyn het volgende:
Ben je screwed.
onsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:07 schreef Dwyn het volgende:
Ons.![]()
Dus ik zat al, spons. Maar dat past niet.
Bons, Dons, Frons, Gonsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:07 schreef Dwyn het volgende:
Ons.![]()
Welk woordenboek gebruik je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:07 schreef Dwyn het volgende:
Ons.![]()
Dan is Bram best aan de maat jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:08 schreef megamandy het volgende:
Onze andere kat is ook best groot. Alleen die is wat meer gespierder, mhehe.
[ afbeelding ]
Een hele slechte blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Welk woordenboek gebruik je?
ONS
bons
dons
Fons
frons
gons
ons
plons
rayons
slons
spons
flacons
tampons
champignons
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat ik nog verontrustender vindt is dat je het nog gelóófde ook
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
wat ik nog verontrustender vind is dat je het nog gelóófde ook
Ik mag tenminste hopen dat je hiervoor betaald hebt gekregenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jezus Dwyn, moet je bij je laatste blogpost niet heel groot ADVERTORIAL zetten?
Is een persbericht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jezus Dwyn, moet je bij je laatste blogpost niet heel groot ADVERTORIAL zetten?
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan is Bram best aan de maat ja
Is dat niet gewoon het letterlijke persbericht?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik mag tenminste hopen dat je hiervoor betaald hebt gekregen
O come on, dat is toch gewoon 1 grote reclame-boodschap?quote:
Omdat die persberichten altijd in de meeste onmogelijke vormen binnen. Nu ook weer een pfdje dat je niet eens kan opslaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waarom kopieer je een persbericht? Je kunt er beter je eigen verhaal van maken!
Dat mag ik toch hopelijk zelf wel beslissen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O come on, dat is toch gewoon 1 grote reclame-boodschap?
Dat ga je toch niet gratis zonder enige eigen informatie of mening op je blog zetten?
Ja ik hou m'n mondquote:
Natuurlijk zijn die pdf's beschermd, dat doen ze expressquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Omdat die persberichten altijd in de meeste onmogelijke vormen binnen. Nu ook weer een pfdje dat je niet eens kan opslaan.
Tuurlijk, ik snap het ook wel. Maar dan moeten ze niet verwachten dat er iets mee gedaan wordt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die pdf's beschermd, dat doen ze express
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik snap het ook wel. Maar dan moeten ze niet verwachten dat er iets mee gedaan wordt.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopelijk zelf wel beslissen.
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:23 schreef Mirjam het volgende:
als er ergens in een amerikaanse blog als maat staat 4" , wat bedoelen ze dan?
Is dat 4 inch?
Een persbericht is gewoon om bloggers te laten weten wat voor nieuw spul er aan komt. Ze gaan geen complete blogpost aanleveren, het is gewoon ter infoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als ze geen beeldmateriaal aanleveren bijvoorbeeld.
Gratisch!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou terugmailen en gratis spullen eisen om te revieuwen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:23 schreef Mirjam het volgende:
Is dat 4 inch?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:23 schreef Mirjam het volgende:
Is dat 4 inch?
Jup.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:23 schreef Mirjam het volgende:
Is dat 4 inch?
als het een jurk is, is het maat 32 in nederlandquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:23 schreef Mirjam het volgende:
Is dat 4 inch?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als het een jurk is, is het maat 32 in nederland
dan zou er geen 4" staan maar gewoon 4quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
INTERNET EINZquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:26 schreef Mirjam het volgende:
wat is tegenwoordig de beste plek om een blog te maken?
Ik zou het op m'n laptop doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:26 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd voordehandliggend antwoord is voordehandliggendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
INTERNET EINZ
nee?
Wordpress dan?
Skjoe heeft net zulke matige kuthumor als ikquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skjoe heeft net zulke matige kuthumor als ik
Ik heb mijn bazenblog op wordpres, die bananen-layout zit er standaard inquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd voordehandliggend antwoord is voordehandliggend
wordpress ja?
nou ik dacht eigenlijk gewoon aan een blog en verder niksquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:28 schreef Dwyn het volgende:
En dan el cheapo een domeinnaam + hosting.
bananen zijn de eindbazen van het vruchtenrijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb mijn bazenblog op wordpres, die bananen-layout zit er standaard in![]()
Bananenlay-out
Waar ga je over bloggen? Nagellak?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou ik dacht eigenlijk gewoon aan een blog en verder niks
Lookbook is toch vrijwel hetzelfde als pinterest?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:28 schreef megamandy het volgende:
Ik wilde een poging doen om een lookbook account te maken, omdat ik het leuk vind om met mode bezig te zijn etc.
Maar je komt dus helemaal niet zomaar op die websiteJe kunt wel een account aanmaken maar als je iets post kom je niet op de new-pagina. Dan moet je eerst "hypes" krijgen van andere mensen. Alleen die mensen moeten dus wel eerst zelf je pagina vinden en alles.
Dan zakt bij mij alweer meteen de moed in mijn schoenen
Ik heb eigen domein met wordpress. Wordpressquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:26 schreef Mirjam het volgende:
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar ga je over bloggen? Nagellak?
wordpress is fijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou ik dacht eigenlijk gewoon aan een blog en verder niks
Pfff, kan ik me voorstellen jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:28 schreef megamandy het volgende:
Ik wilde een poging doen om een lookbook account te maken, omdat ik het leuk vind om met mode bezig te zijn etc.
Maar je komt dus helemaal niet zomaar op die websiteJe kunt wel een account aanmaken maar als je iets post kom je niet op de new-pagina. Dan moet je eerst "hypes" krijgen van andere mensen. Alleen die mensen moeten dus wel eerst zelf je pagina vinden en alles.
Dan zakt bij mij alweer meteen de moed in mijn schoenen
Bjoetieblog dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:30 schreef Mirjam het volgende:
Nagellak is wel geweest zeg nmaar, daar zijn al honderdmiljoenmiljard blogs over zo ondertussen. Nog 1 wordt echt teveel
Dat vind ik meestal wel de leukstequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen echt onderwerp
shit die ik maak, wil maken, denk, doe
Persoonlijk blog dus?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen echt onderwerp
shit die ik maak, wil maken, denk, doe
Nee zou ik niet zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lookbook is toch vrijwel hetzelfde als pinterest?
Wil ik ook niet ermahgerdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Persoonlijk blog dus?
Daar krijg je toch geen ook gratis spullen mee
Heus welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Persoonlijk blog dus?
Daar krijg je toch geen ook gratis spullen mee
WIE WIL ER NOU GEEN GRATIS SPULLEN JONGE?quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WIE WIL ER NOU GEEN GRATIS SPULLEN JONGE?
ja maar dan maak je meer mensen bekend met die hele troep dus ja. Levert ze meer 'nieuwe' bezoekers op.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee zou ik niet zeggen![]()
Maar ze adviseren dus dat het moet lukken door je account bekend te maken via je blog of lookbook vrienden etc. Terwijl ik juist lookbook een makkelijkere eerste stap zou vinden dan een blog
Een blog zou voor mijn gevoel veel vaker ge-update moeten worden.
Gratisquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WIE WIL ER NOU GEEN GRATIS SPULLEN JONGE?
DOEI!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga maar eens werken.
Of ik start een bjoetieblog, hoe ik nooit meer te werken![]()
O nee, da's juist heel hard werken![]()
Dan moet je je foundation mixen enzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga maar eens werken.
Of ik start een bjoetieblog, hoe ik nooit meer te werken![]()
O nee, da's juist heel hard werken![]()
wat flauw.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had laatst bedacht dat ik brum op zou gaan maken en zn nagels zou lakken en dan een beautyblog voor hem maken, maar dat wilde hij niet
einde relatie!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had laatst bedacht dat ik brum op zou gaan maken en zn nagels zou lakken en dan een beautyblog voor hem maken, maar dat wilde hij niet
Geen GF does my make up tag?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
tsja, beetje jammer inderdaad, ik zou hem ditchen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hadden we misschien over een jaar wel een villa kunnen kopen
je mag mij wel opmaken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toen vertelde ik hem dat je velen geld ermee kon verdienen maar toen wilde hij het nog niet
In die dikke wijk vlakbij dat park en het van abbe museum. Daar zou ik best willen wonenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, beetje jammer inderdaad, ik zou hem ditchen.
Watquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef megamandy het volgende:
Ik met hoop wachten wat voor een schoenen we van Jeffrey Campbell binnen gaan krijgen. Zie ik nu dit online staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
den Elzentquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In die dikke wijk vlakbij dat park en het van abbe museum. Daar zou ik best willen wonen
Ja ik ook welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In die dikke wijk vlakbij dat park en het van abbe museum. Daar zou ik best willen wonen
Hendige self-defensequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef megamandy het volgende:
Ik met hoop wachten wat voor een schoenen we van Jeffrey Campbell binnen gaan krijgen. Zie ik nu dit online staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Holtrapper laarzenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoeveel mensen die fantasie hebben! Want we hebben nu die andere spiked Lita's ook nog altijd in de winkel staan (die ik ook heb met studds en spikes aan de achterkant van de schoen). Al die dames die ze oppakken en dan gekscherend uitbeelden alsof ze iemand ermee trappenquote:
ik kan alleen de engelse versie vindenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoeveel mensen die fantasie hebben! Want we hebben nu die andere spiked Lita's ook nog altijd in de winkel staan (die ik ook heb met studds en spikes aan de achterkant van de schoen). Al die dames die ze oppakken en dan gekscherend uitbeelden alsof ze iemand ermee trappen
Dezequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan alleen de engelse versie vinden
[ afbeelding ]
Ja, ik ken zequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Moest even de foto zoeken
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Moest even de foto zoeken
je hebt een stalkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:59 schreef megamandy het volgende:
Haha, schijnbaar heb ik gewoon nog bijna iedere dag minimaal 1 bezoeker op mijn blog die ik 17 maart als laatste heb geupdate.
Nee schijnbaar ben ik dus best goed te vinden via google, zo vinden mij vaak via de image searchquote:
Ze blijven hoop houden op een nieuwe post?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:59 schreef megamandy het volgende:
Haha, schijnbaar heb ik gewoon nog bijna iedere dag minimaal 1 bezoeker op mijn blog die ik 17 maart als laatste heb geupdate.
Dat moet het wel zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:02 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ze blijven hoop houden op een nieuwe post?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn natuurlijkWel handig, als ik het idee doorzet om outfits online te gaan zetten dan pak ik gewoon weer dat account.
Nu nog kijken of ik fatsoenlijk op foto's kan staan, ben niet echt fotogeniek namelijk
Voorbereiding op het antwoord gevenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:04 schreef Miezziej het volgende:
De "nieuwe" collega gaat zich altijd uitrekken wanneer iemand hem iets vraagt. Echt altijd. Zou het een onbewuste tic zijn?
Knip je je hoofd erafquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee echt nietIk kijk heel snel boos enzo
Ooh kan best hoor, maar ik ben heel erg perfectionistisch en dus niet snel tevredenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:05 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Knip je je hoofd eraf
Flauw
Wss valt het allemaal mee en denk je dat zelf alleen maar
Herkenbaarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh kan best hoor, maar ik ben heel erg perfectionistisch en dus niet snel tevreden
nee, je bent gewoon een wijfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh kan best hoor, maar ik ben heel erg perfectionistisch en dus niet snel tevreden
Ik kijk ook heel vaak boosquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik vind van mezelf ook dat ik niet fotogeniek ben. Af en toe heb ik eens een lucky shot en daar ben ik dan blij mee maar het merendeel van de foto's waar ik op sta vind ik niet echt leuk. En als ik gefotografeerd wordt terwijl ik het niet in de gaten heb, kijk ik ook heel vaak boos terwijl ik dat dan echt niet ben
Waarschijnlijk krijg je per pepernoot 1 puist dus ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kut, ik heb ineens een food craving en chocolade pepernoten (ja nog steeds) op 1 meter afstand maar die moet ik helemaal niet pakken maar ik wil ze
Ghehe, de meeste meiden in mijn vriendengroep zijn net zulke ukkies als ik, dus dan valt het van mij niet zo opquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:12 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik kijk ook heel vaak boos
Als mensen "groepfoto's" maken, of een foto waar ik helemaal op te zien ben vind ik mezelf altijd extra klein lijken ofzo. Okee, ik weet wel dat ik niet zo lang ben, maar het is zo confronterend ofzo
dat is echt te kutquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kut, ik heb ineens een food craving en chocolade pepernoten (ja nog steeds) op 1 meter afstand maar die moet ik helemaal niet pakken maar ik wil ze
Nou.... waarom denk je dat ik vaak +10cm hakken draagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:12 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik kijk ook heel vaak boos
Als mensen "groepfoto's" maken, of een foto waar ik helemaal op te zien ben vind ik mezelf altijd extra klein lijken ofzo. Okee, ik weet wel dat ik niet zo lang ben, maar het is zo confronterend ofzo
Ja, en het uberkutte is, dat we er eindelijk vanaf waren dus met nieuwjaar met een lege pot zouden beginnen. En toen kregen we nog een kilo of wat van een collega 'want die vonden jullie toch zo lekker!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is echt te kut
Wat dat betreft ben ik wel blij met dat flexplekprincipe
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:15 schreef megamandy het volgende:
Nou zeg, ik enthousiast tegen M. zeggen dat ik toch nog bijna iedere dag een bezoeker had, zegt hij dat het search engine bots waren
Nerd dat het is![]()
ik zou ze forcefeedend door haar strot douwenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, en het uberkutte is, dat we er eindelijk vanaf waren dus met nieuwjaar met een lege pot zouden beginnen. En toen kregen we nog een kilo of wat van een collega 'want die vonden jullie toch zo lekker!!'
Die bitch
Heb wel laten blijken dat ik het cadeautje toch niet zo leuk vondquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou ze forcefeedend door haar strot douwen
Hehequote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou.... waarom denk je dat ik vaak +10cm hakken draag
Met een man van 2m![]()
Ik moet nog steeds lolleren als ik een reflectie van onszelf in een raam zie ofzoHet ziet er niet uit
bedrijfsuitje, nog al zo'n woord dat ze hier niet kennenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:18 schreef megamandy het volgende:
Bowlen![]()
Ons ander filiaal in Maastricht ging dat ook doen, als bedrijfsuitjeWij zijn naar de Efteling geweest
Zuurtjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb wel laten blijken dat ik het cadeautje toch niet zo leuk vond
Heb nog 2 mannelijke collega's op kantoor, dus dan moeten die het maar opeten
Had al gevraagd of ze hierna die pot met drop of zuurtjes of winegums of weet ik welke zooi kunnen vullen, dat lust ik toch niet
ik ben wel benieuwd naar dat machtig brede lichaam van jou, heb je een foto?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:19 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hehe
Mijn vriend en ik passen op zich wel bij elkaar qua lengte.
Qua breedte pas ik totaal niet tussen zijn familie trouwensStomme aziaten-figuren
Normaal had je een keer per jaar een groot feest voor alle filialen en alles, zo'n feest met palen dat iedereen zich gaat misdragen endezoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bedrijfsuitje, nog al zo'n woord dat ze hier niet kennen
Tegenover een aziaat ben ik nog breedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar dat machtig brede lichaam van jou, heb je een foto?
Moment, ik zoek een kekke hardloopfoto opquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pot bij je collega's dumpenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb wel laten blijken dat ik het cadeautje toch niet zo leuk vond
Heb nog 2 mannelijke collega's op kantoor, dus dan moeten die het maar opeten
Had al gevraagd of ze hierna die pot met drop of zuurtjes of winegums of weet ik welke zooi kunnen vullen, dat lust ik toch niet
OWJAH ! Was ik even vergeten hahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:19 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hehe
Mijn vriend en ik passen op zich wel bij elkaar qua lengte.
Qua breedte pas ik totaal niet tussen zijn familie trouwensStomme aziaten-figuren
Je mag wel naar een paar van die van mij meegaan. Hier willen ze elke maand praktisch iets doen met het bedrijfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bedrijfsuitje, nog al zo'n woord dat ze hier niet kennen
doe je dat echt, of eet je m stiekem toch leeg?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pot bij je collega's dumpenHeb ik ook nog gedaan
Hier durven ze nog wel eens een zak chips te openen en dan op mijn bureau te leggen
Dus dan leg ik ze mooi bij hun terug neer
Hoax, hoogstens je tettenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tegenover een aziaat ben ik nog breed
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh jollyquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:22 schreef megamandy het volgende:
Oja, morgen naar die dinershowHelemaal vergeten.
Doe ik echtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe je dat echt, of eet je m stiekem toch leeg?
Ik heb ook heupen hoorquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt dit?
Expres de foto gekozen met mijn mooiste hoofd ooit, speciaal voor jullie![]()
Miso proudquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe ik echt
Laatste weken hebben ze er weer een handje van om praktisch elke dag een zak chips te openen![]()
En dan schreeuw ik al van verre: DIEET GA WEG MET DIE CHIPS.
Uiteraard helpt dat niet en leggen ze hem alsnog bij mij neer; maar goed
[..]
[ afbeelding ]
Werkt dit?
Gelukkig *schuift mergpijp naar binnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
JOUW HOOFT
En je bent niet breed, je bent vrouwelijk gevormd
[..]
[ afbeelding ]
Werkt dit?
Ik wist dat jullie mijn smoelwerk zouden waarderenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Goeien smoel wel
Maar idd heul niet breed hoor!! Goeien vorm ende tetters
![]()
Elke dag? Pff, das irritant als het dan toch steeds op jouw bureau belandt..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe ik echt
Laatste weken hebben ze er weer een handje van om praktisch elke dag een zak chips te openen![]()
En dan schreeuw ik al van verre: DIEET GA WEG MET DIE CHIPS.
Uiteraard helpt dat niet en leggen ze hem alsnog bij mij neer; maar goed
Appels peren broccoli wortelsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
chips koek taart chocomel bier snoep kaas
Ja deze week valt mee want mijn ene collega is vrij. Maar als hij weer een periode heeft van 'ik ga overdag minder roken'; trekt ie elke dag een zak chips hier openquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Elke dag? Pff, das irritant als het dan toch steeds op jouw bureau belandt..
Ik heb de pot maandag toen ik binnenkwam al op de tafel tegenover mij weggezet, op zo'n plek dat ie uit mijn zicht isHeb ook meteen aangegeven bij die andere 2 dat ik die dingen echt niet meer wil eten en of ze het ook niet steeds aan willen bieden (want dat deden ze in december wel, en dan at ik ze ook steeds). En tot nu toe gaat dat heel goed gelukkig. Alleen net moest ik erlangs lopen en toen zag ik ze
![]()
Maar heb m'n peer op, zin in ander vreten is weg
Die eerste 4 wel, die laatste 3 nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
Koffie water bananaaanannana kiwi komkommer dit dat allesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi principe, vervang roken door chipsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja deze week valt mee want mijn ene collega is vrij. Maar als hij weer een periode heeft van 'ik ga overdag minder roken'; trekt ie elke dag een zak chips hier open
Gisteren hadden ze wel weer chips gepakt; maar niet meer bij me neer gelegdEn toen ik eindelijk had besloten dat ik tóch ook chips zou eten; waren ze op
Dus toen vond ik het alleen maar goed mezelf
(alleen jammer dat ik 's avonds weer aan alcohol zat
![]()
)
Wacht maar tot dat pintje er straks in zitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Koffie water bananaaanannana kiwi komkommer dit dat alles
Hmmm 3 boterhammen op maar verder eik nog niet overdreven veel hongerOok niet in snoep zelfs
M'n lichaam reageert weer zoals ik gewend ben
Nee want ik ga vandaag ook niet borrelenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat pintje er straks in zit
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want ik ga vandaag ook niet borrelen
Ik neem 1 of 2 mandarijnen extra mee als back up voer. Dan kan ik altijd nog 'verstandig' doen, als ik echt honger krijg of zo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb ook gewoon geen voer mee verderEnige wat ik nog kan pakken is cup-a-soup
*pakt nog een kop koffie*
Ja maar maar maar 7 kilo wil ik er afquote:
jep, gewoon dat het weg is. DOEI!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar maar maar 7 kilo wil ik er afLiefst morgen al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |