op kantoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dico wordt as we speak in de treinwc verkracht
oh, dat kan. Ik heb al even niet meer getreindquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Alleen niet in de nieuwe sprinters toch
Er was een tijdje terug nog een poep-wc-treinen topic in KLB, dus ze zijn er nog!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat kan. Ik heb al even niet meer getreind
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True,
Uft, ik zou ze hondennamen geven
Bello, Loebas, Hector, Takkie, Fikkie
Of vogelnamen!
Lorre, paco, pietje
ik denk niet dat ik tijd heb, maar ik hou het even open! Ik laat het weten!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh ermahgerd kan morgen wellicht toch naar derby toernooi gaan kijken
Skjoe zin om mee te gaan? (Hoeft niet; is hele dag trouwens)
Okquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik tijd heb, maar ik hou het even open! Ik laat het weten!
I know, I know.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok
Ik weet dat L. ook gaat iig; maar ik denk niet dat ik de hele dag haal.. Ik wil eik vooral rockcity zien spelen; maar ze spelen om 12u en 15u. 5 euro entree trouwens
Oh kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, I know.
L. doet toch gewoon mee? Of is die publiek?
ik ook niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh kan natuurlijk ookWeet niet of ze persé hun A-team gaan opstellen oid.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Miep luistert het beste naar Miep of Miepie, waarschijnlijk omdat ze van kitten af aan niks anders gehoord heeft.
Trutje doet het hem ook wel, maar toen kreeg ik wel reacties van de buren als ik haar buiten ging roepen. Miepster en Miepiemuis werken ook.
Ik heb een keer met mijn telefoon mezelf opgenomen als ik haar riep en daarna voor haar afgespeeld. Ze was helemaal van "OMGWTFBBQ DIE TELEFOON ROEPT ME WAT IS DEZE"![]()
Maar ik blijf erbij dat die beesten van jou Herp en Derp heten
Ahwquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Miep luistert het beste naar Miep of Miepie, waarschijnlijk omdat ze van kitten af aan niks anders gehoord heeft.
Trutje doet het hem ook wel, maar toen kreeg ik wel reacties van de buren als ik haar buiten ging roepen. Miepster en Miepiemuis werken ook.
Ik heb een keer met mijn telefoon mezelf opgenomen als ik haar riep en daarna voor haar afgespeeld. Ze was helemaal van "OMGWTFBBQ DIE TELEFOON ROEPT ME WAT IS DEZE"![]()
Ahwwwwquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Als ik met cif bel en cif is thuis en zet mij op speaker; dan gaat samson extreem met z'n hoofd draaien omdat ie mij hoort! ERMAHGERD DIE FOON HEEFT ET VROUWKE OPGEGETEN NOOEEZZ
It's so cute
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sterretje en Jokertjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
AhwMja Intro wilt ze Batman en the Joker noemen
[..]
Ahwwww![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Als ik met cif bel en cif is thuis en zet mij op speaker; dan gaat samson extreem met z'n hoofd draaien omdat ie mij hoort! ERMAHGERD DIE FOON HEEFT ET VROUWKE OPGEGETEN NOOEEZZ
It's so cute
Ja datquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
It's so cute
Neen, zeer matige namenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
AhwMja Intro wilt ze Batman en the Joker noemen
[..]
Ahwwww![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |