abonnement Unibet Coolblue
pi_121660450
Net lvl 50 gehaald en nightmare afgerond op HC samen met Biz. Nu nog even Hell en Inferno. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_121661391
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:49 schreef DemonRage het volgende:
Net ff voor de fun wat uitgeprobeerd:

• Men neme een lvl 60 monk.
• Kies een act op normal.
• Neem de skill Exploding Palm + Essence Burn.
• Kite een zo'n groot mogelijke groep monsters bij elkaar.
• Steek er vervolgens eentje aan met Exploding Palm.
• Geniet van een vuurwerkshow. :+
De crypt met de Jar of Souls, daar kun je een kill van meer dan 200 krijgen. Dus dat is de uitgelezen plek daarvoor. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:51 schreef Monolith het volgende:
Net lvl 50 gehaald en nightmare afgerond op HC samen met Biz. Nu nog even Hell en Inferno. :P
*O* Gaat lekker.

Zeker met de wapens die we nu hebben. :P
pi_121671136
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:09 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Zal ff kieke veur dig, ma speel t wel niet op HC, daar ben ik er te slecht voor :*

Aspra#2781
Ooh naar hc vind ik ook nog niks hoor...vermaak me nog best op sc.

Bijna level 49 nu.

Zal je vanavond even toevoegen. Niet dat ik veel tijd heb maar toch
Vici, Vidi, Veni!
pi_121671624
HC is leuker/spannender, maar zonder goede items kom je niet ver. Je moet dus wel SC doen om aan geld te komen en dat dan weer uitgeven aan HC, want dood is dood en items zijn poef weg.

Vandaar dat ik na een lange tijd afwezigheid eerst zorg voor geld, daarna hobby ik wel weer verder op HC.

En ondertussen nog wat achievements halen, al zijn er volgens mij nog wat boeken die je zou moeten kunnen vinden gebugged.

Wel bezig met een grappige melee-ranged wizard. Ray of Frost als AoE is tot in hell nog prima te doen. Slow Time en Ice Armor met Chilling Aua erbij om ze nog treurig trager te maken en je bent vrij safe. Ik kijk naar een slooooowwwwmoooooo :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_121671855
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:43 schreef Pheno het volgende:
HC is leuker/spannender, maar zonder goede items kom je niet ver. Je moet dus wel SC doen om aan geld te komen en dat dan weer uitgeven aan HC, want dood is dood en items zijn poef weg.

Vandaar dat ik na een lange tijd afwezigheid eerst zorg voor geld, daarna hobby ik wel weer verder op HC.

En ondertussen nog wat achievements halen, al zijn er volgens mij nog wat boeken die je zou moeten kunnen vinden gebugged.

Wel bezig met een grappige melee-ranged wizard. Ray of Frost als AoE is tot in hell nog prima te doen. Slow Time en Ice Armor met Chilling Aua erbij om ze nog treurig trager te maken en je bent vrij safe. Ik kijk naar een slooooowwwwmoooooo :D
Of op koopjes jagen en die voor meer gold verkopen. Of even vragen of je wat geluk van Mono kan lenen. :P

Ik heb een leuke wapen gekocht voor 170k, maar daar moet ik wel een miljoen voor kunnen vangen straks. :P

Ik heb nu 3880 Achievement points bij elkaar verzameld (85%). :)
En alle boeken zijn te vinden, die bugs zijn opgelost. Alleen nog wat champions zijn niet te vinden, maar die worden in 1.0.7 opgelost.
pi_121671895
geluk heb ik nooit gehad, Diablo II was puur op skills. vandaar dat ik zoiets had met DIII van: laat het maar een paar maanden zakken die prijzen, dan kan ik iig weer wat gamen :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_121672011
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:43 schreef Pheno het volgende:
HC is leuker/spannender, maar zonder goede items kom je niet ver.
Kwestie van farmen en craften ;). En heb nu daarmee Maghda op Inferno kunnen verslaan.
quote:
Je moet dus wel SC doen om aan geld te komen en dat dan weer uitgeven aan HC, want dood is dood en items zijn poef weg.
SC gold uitgeven aan HC? Huh?
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_121672049
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:55 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Kwestie van farmen en craften ;). En heb nu daarmee Maghda op Inferno kunnen verslaan.

[..]

SC gold uitgeven aan HC? Huh?
Geen gold, maar geld. ;)

Via SC items farmen, die voor echt geld verkopen. En dat echt geld dan weer gebruiken om via de illegale manier HC gold te kopen. Enige wat ik me kan bedenken. :P
pi_121672272
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:56 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Geen gold, maar geld. ;)

Via SC items farmen, die voor echt geld verkopen. En dat echt geld dan weer gebruiken om via de illegale manier HC gold te kopen. Enige wat ik me kan bedenken. :P
Matig dat dat kan. Waarom zou je dan HC spelen, het is op die manier eigenlijk meer een omslachtige manier van SC spelen.

Ze zouden uberhaupt HC-AH moeten afschaffen :P.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_121672294
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:55 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Kwestie van farmen en craften ;). En heb nu daarmee Maghda op Inferno kunnen verslaan.

[..]

SC gold uitgeven aan HC? Huh?
Niet alles doe je via het officiële auction house :P Je kunt nog steeds traden, dat volgens mij weten niet illegaal is.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_121672323
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:55 schreef Timm-E het volgende:
Kwestie van farmen en craften ;). En heb nu daarmee Maghda op Inferno kunnen verslaan.
Dat is leuk, maar met de items die ik had, had ik al moeite met nightmare. Dus dan farm je niets :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_121672371
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is leuk, maar met de items die ik had, had ik al moeite met nightmare. Dus dan farm je niets :P
:o

Wij hebben weinig moeite gehad met nightmare. En er zijn ook genoeg leuke goedkope items op de AH nu (max 5000 gold). Daarnaast vinden we zelfs regelmatig upgrdades tijdens de runs (zowel blue als yellow gear). :)
pi_121672468
Nou ja, je hoeft me niet te geloven hoor, maar in Diablo 2 wist ook iedereen in de clan dat ik de meest debiele drops kreeg, en dan bedoel ik low budget. D2jsp dan maar handelen met gems en zo :') Good ol'times :D

Die max 5000 gold neem ik met een enorme korrel. Op softcore zie ik op de momenten dat ik kijk ook niets fatsoenlijks betaalbaar qua wapen. Iig zeker niet 5000 :') :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_121672617
eindelijk mijn healdoctor build op HC klaar :P

0 sec cd op zombie dogs en minimaal 25k healing per seconde :P

nu alleen nog iets meer dmg zien te fixen :+ (20k nu, maar sloopt nog vrij snel in inferno)
hardcoholic
pi_121672623
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:09 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, je hoeft me niet te geloven hoor, maar in Diablo 2 wist ook iedereen in de clan dat ik de meest debiele drops kreeg, en dan bedoel ik low budget. D2jsp dan maar handelen met gems en zo :') Good ol'times :D

Die max 5000 gold neem ik met een enorme korrel. Op softcore zie ik op de momenten dat ik kijk ook niets fatsoenlijks betaalbaar qua wapen. Iig zeker niet 5000 :') :P
Dan zijn je eisen te hoog. Tot aan inferno-SC moet je zeker rond komen met items die niet duurder zijn dan 5k gold (LRR wapens zijn uiteraard niet voor de prijs verkrijgbaar).

Daarnaast zijn Act I en II ook nog wel redelijk te doen met goedkope gear. Pas vanaf Act III wordt het lastig. Ik heb met gear die een totale waarde had van 1,3m (Patch 1.0.3) Diablo gekilled op Inferno met een Wizard. Die gear is nu echt stukken goedkopen.

Hardcore is inderdaad iets ander verhaal. Maar buiten mijn wapen heb ik nog geen gear gekocht die duurder was dan 25k. :)
pi_121672942
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:14 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dan zijn je eisen te hoog.
Uh nee, ik zocht iets boven 100 dps qua item. Geen andere eisen, zoals hier al gemeld was vooral niet te doen :P Ach, ik overleef het wel, ik slow iedere vijand nu tot treurige traagte, zo ben ik al in hell gekomen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:39:11 #142
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_121675344
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ooh naar hc vind ik ook nog niks hoor...vermaak me nog best op sc.

Bijna level 49 nu.

Zal je vanavond even toevoegen. Niet dat ik veel tijd heb maar toch
Avondles vanavond helaas.

Maar ik join je wel als ik je online zie ;)
pi_121679946
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Uh nee, ik zocht iets boven 100 dps qua item. Geen andere eisen, zoals hier al gemeld was vooral niet te doen :P Ach, ik overleef het wel, ik slow iedere vijand nu tot treurige traagte, zo ben ik al in hell gekomen.
Aangezien je op Hell zit neem ik aan dat je boven level 50 bent. Ik kan me echt niet voorstellen dat er geen wapens zijn die 100 DPS doen voor minder dan 5k.

Heb je op Average Damage gezocht? Dan zul je ze inderdaad niet vinden. Dat ligt namelijk in de meeste gevallen een stuk lager dan de DPS. Alleen bij een wapen met een APS van 1 zal dat overeenkomen, maar geen enkele 1hander heeft dat. :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:00:32 #144
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_121680244
Heb net inna's spear gekocht voor 100 k

Leuk dingetje :)
pi_121681115
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Heb je op Average Damage gezocht? Dan zul je ze inderdaad niet vinden. Dat ligt namelijk in de meeste gevallen een stuk lager dan de DPS. Alleen bij een wapen met een APS van 1 zal dat overeenkomen, maar geen enkele 1hander heeft dat. :)
Ik kies mijn wizard, kies one-handed en doe search. Vanochtend wel een leuk ding gezien. Die doet dan 600+ damage en gaat weg voor 10K. Voor de rest geen spannende attributen, maar he, raw damage helpt me zeker door de rest van hell. Ik ga morgenochtend ervoor opstaan om bij de laatste deel van de veiling te zijn, zodat het hunten kan beginnen naar dat ding.

Wish me luck, het zou mijn eerste winst via een veiling zijn :D Eindelijk iets dat en laag is, en op een tijd eindigt dat ik erbij kan zijn om iig een poging te doen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_121681414
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik kies mijn wizard, kies one-handed en doe search. Vanochtend wel een leuk ding gezien. Die doet dan 600+ damage en gaat weg voor 10K. Voor de rest geen spannende attributen, maar he, raw damage helpt me zeker door de rest van hell. Ik ga morgenochtend ervoor opstaan om bij de laatste deel van de veiling te zijn, zodat het hunten kan beginnen naar dat ding.

Wish me luck, het zou mijn eerste winst via een veiling zijn :D Eindelijk iets dat en laag is, en op een tijd eindigt dat ik erbij kan zijn om iig een poging te doen.
Je weet dat je niet alles te zien krijgt als je geen max buyout ingeeft? Je zult zien dat als je een max buyout ingeeft dat je andere items te zien krijgt. :)
pi_121681788
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:29 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Je weet dat je niet alles te zien krijgt als je geen max buyout ingeeft? Je zult zien dat als je een max buyout ingeeft dat je andere items te zien krijgt. :)
Nee, in mijn hoofd zegt er ook iets: totaal onlogisch. Als het me niet boeit (en dus niet invul) wil ik alles zien buy-out of niet. En omdat ik ook vanalles zie, max buy-out, geen max-buyout, etc, heb ik dat idee ook.

Maar ik ga het eens proberen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:40:59 #148
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_121681841
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, in mijn hoofd zegt er ook iets: totaal onlogisch. Als het me niet boeit (en dus niet invul) wil ik alles zien buy-out of niet. En omdat ik ook vanalles zie, max buy-out, geen max-buyout, etc, heb ik dat idee ook.

Maar ik ga het eens proberen.
En zoek ook op intelligence, dat geeft wizard meer dps volgens mij :P
pi_121682115
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, in mijn hoofd zegt er ook iets: totaal onlogisch. Als het me niet boeit (en dus niet invul) wil ik alles zien buy-out of niet. En omdat ik ook vanalles zie, max buy-out, geen max-buyout, etc, heb ik dat idee ook.

Maar ik ga het eens proberen.
Er worden maar een max aantal items getoond, 74 pagina's als ik me niet vergis. Als je gaat sorteren vervolgens, wordt alleen dat gesorteerd wat binnen die 74 pagina's staat, de search wordt dan niet opnieuw uitgevoerd. :)

Items die goedkoper dan 5k zijn, kunnen hier dus buiten vallen. :)
pi_121682140
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:40 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

En zoek ook op intelligence, dat geeft wizard meer dps volgens mij :P
Dat wordt pas interessant als je hoger dan level 60 bent, niet om te levelen naar 60. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')