MUH DLC GIBBE MONEY XDDDDDquote:Op maandag 21 januari 2013 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik sla deze over, te veel meuk weg uit de voorgaande delen, dag 1 DLC, 0/10 zou niet pirateren.
Ik weet nou niet of je positief of negatief op mijn post reageert.quote:
Ea is kut, dlc is kut, day 1 dlc is kut 0/10 would piratequote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of je positief of negatief op mijn post reageert.
Op.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:24 schreef delano.888 het volgende:
1000 beta codes per dag worden uitgegeven, ik heb er zojuist 1 bemachtigd!
http://ow.ly/gZIF5
da's een dorpquote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef Sfeermaker het volgende:
Ben beetje bezorgd over de grootte van de maps (veel te klein)als ik alle screens en filmpjes bekijk. Een stad zo groot als Breda is misschien nog net te bouwen...
Ook op.quote:
Oh dan was ik echt een van de laatsten. Kreeg hem een half uur geleden.quote:
Wat een pech ik heb hem 10 seconden gekregen voordat ik dat posttequote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat een pech ik heb hem 10 seconden gekregen voordat ik dat postte
Bij greenmangaming.com kan je hem voor ca. 40 euro halen met een speciale pre order voucher code (25% korting) op de 'pre order' pagina van green man gaming. Vul die in en ipv 53e (45 pond) is ie rond de 40e. Overigens kan je dan ook nog 2 euro tegoed bij GMG krijgen of 1 euro cashback. Het betreft hier overigens wel de simcity LE origin download editie.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:44 schreef tim94 het volgende:
[..]
Maar nog steeds ¤10,- duurder dan de normale versie bij g2play
Biedt die Deluxe Edition veel (nuttige) extra's dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
Bij greenmangaming.com kan je hem voor ca. 40 euro halen met een speciale pre order voucher code (25% korting) op de 'pre order' pagina van green man gaming. Vul die in en ipv 53e (45 pond) is ie rond de 40e. Overigens kan je dan ook nog 2 euro tegoed bij GMG krijgen of 1 euro cashback. Het betreft hier overigens wel de simcity LE origin download editie.
Vervolgens kan je bij origin voor 20 euro die digital deluxe upgrade pack halen en heb je 60 euro ipv 80 uitgegeven voor die digital deluxe edition pack.
De LE versies hier in Nederland hebben de London city pack inbegrepen. Met de Deluxe upgrade pack krijg je naast London (indien je bijv. de normale editie hebt besteld) ook de Berlijnse en Parijs' stedenpacks erbij.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Biedt die Deluxe Edition veel (nuttige) extra's dan?
Lijkt me een goed idee.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Het lijkt me wel geinig om met de paar spelers die we uit dit topic hebben een leuke regio te bouwen, nadat iedereen een beetje in zijn test steden heeft gekloot.
Maar ik las juist dat de client ook niet in het Engels kan.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Heb ik in ieder geval bij Battlefield 3 geen last van. Als Origin een beetje het zelfde werkt als Steam dan nemen de spellen de taal van de client over. Dus gewoon Origin op Engels zetten en dan is het opgelost.
Zelf speel ik Simcity spellen altijd in het Nederlands, maar hoef het inderdaad niet bij alle games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |