Hoe gaat het nu met je?
Alles goed?
Weet je waar ik gisteren nou zo van schrok?
Van dat taalgebruik, vooral die bekakte "R",
Hoeveel oefening kost dat nou?
Ik heb geprobeerd het ook zo uit te spreken, maar ik merk dat ik nog veel moet oefenen.
Ook je motivatie vond ik geweldig, mensen die niet in JOUW TEAM? hoorden?
Jouw team?
Voel jeje soms al winnaar?
Nou, jongen vind je het erg als ik je eruit stem?
Kun je thuis je eigen team samen gaan stellen.
Groetjes van
Yvonne
quote:heheheh... helemaal mee eens
Op 22 september 2000 11:31 schreef yvonne het volgende:
Nou, jongen vind je het erg als ik je eruit stem?
Kun je thuis je eigen team samen gaan stellen.
quote:Ja dat was inderrrrrrdaad wel even schrrrrrikken van die Rrrrrrrrr
Weet je waar ik gisteren nou zo van schrok?
Hoeveel oefening kost dat nou?
Zeker bij het Kinderen voor Kinder-koor weggehaald
quote:Ik vind zijn motivatie juist oprecht. Iedereen die meedoet aan BB wil winnen, dat staat buiten kijf. Daarvoor heb je mensen nodig, je kunt het niet alleen winnen. Er omheen draaien en erg nobel vertellen dat je meedoet voor je plezier zou niet eerlijk zijn denk ik.
Ook je motivatie vond ik geweldig, mensen die niet in JOUW TEAM? hoorden?Jouw team?
Voel jeje soms al winnaar?
Het lijkt misschien niet fair, en bot, maar hij zegt wel hoe hij denkt het verst te komen.
Ook ik ben geen fan van Ferrrrrrrrdie, maar hij is tenminste eerlijk.
Heeft hij zich ook al afgevraagd wie er dan in zijn team wil horen?
Nee, sorry, ik ben niet gevoelig voor dit soort uitspraken, ook op de werkvloer wordt dit te pas en te onpas gebruikt.
Ik vraag me af of ze eigenlijk nog wel weten waar ze het over hebben, het is zo'n echte mode uitspraak geworden zonder enige waarde.
Als ik rationeel naar BB kijk is Ferdi gewoon bezig 'zijn team' samen te stellen om het spelletje te winnen. Arrogant of niet, zo moet het gespeeld worden denk ik.
En nee, ik ga hier geen definitie geven van de gemiddelde Veronica kijker
quote:Ik denk niet dat het erg sympathiek bij kijkers (=stemmers) overkomt als je praat over 'MIJN team'. Door het spelletje zo te spelen lijkt 't me juist dat je het NIET wint
Op 22 september 2000 11:59 schreef bogus het volgende:Als ik rationeel naar BB kijk is Ferdi gewoon bezig 'zijn team' samen te stellen om het spelletje te winnen. Arrogant of niet, zo moet het gespeeld worden denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 22-09-2000 12:08]
quote:Ja! En hoe komt dat? Omdat de kijkers nu zien wat voor plannen hij heeft, en dat is niet sympathiek. Ik geloof gewoon niet dat de toekomstige winnaar naief en zonder het nodige hersenwerk de hoofdprijs pakt. Ferdi is te eerlijk, en dat vinden mensen dan bot. Je moet het zo spelen dat mensen je toch sympathiek vinden, maar dat je ondertussen wel de touwtjes in handen hebt.
Op 22 september 2000 12:07 schreef tiki het volgende:
Ik denk niet dat het erg sympathiek bij kijkers (=stemmers) overkomt als je praat over 'MIJN team'. Door het spelletje zo te spelen lijkt 't me juist dat je het NIET wint, maar er vroegtijdig uitgestemd wordt.
Ferdi is eerlijk, en dat is zijn fout waarschijnlijk. Hij weet wel hoe het moet, hij had het alleen niet hard op moeten zeggen.
quote:Yvonne...Die RRR is geen bekakte RRR maar een Leidsche RRR...Da´s nog veel erger. De bekakte RRR is "korter" is de uitspraak. Ferdi ga ik er zeker uit stemmen maar dat hij zegt mijn team is niets mis mee. Het is misschien wat ongelukkig om het op de buis te verwoorden op die manier maar iedereen in dat huis heeft een ideaal koppel in zijn/haar hoofd zitten hetgeen je kan zien als jouw team.
Op 22 september 2000 11:31 schreef yvonne het volgende:Weet je waar ik gisteren nou zo van schrok?
Hoeveel oefening kost dat nou?Ook je motivatie vond ik geweldig, mensen die niet in JOUW TEAM? hoorden?
Jouw team?
[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 22-09-2000 12:19]
[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl op 22-09-2000 12:37]
Zal wel jaloers zijn, *not*
Maar dat team gebeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |