Ja, wat ik al zei, het moet je genre zijn, maar als het dat een beetje is, wordt het wel beter en beter, juist ook omdat het meer en meer een doorlopende reeks wordt met nogal wat cliffhangers, maar ja, ieder z'n meugquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef pullup het volgende:
Dat Grimm gaat geen blijvertje worden
Nee, dit is behoorlijk irritantquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef jacqhassel het volgende:
Jian laat Mummie maar lekker gaan ieder zijn meug toch
áf! gretige topicstarters moet je scherp houwe...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef Jian het volgende:
Wat in in een ander topic al vroeg, kan die mummie niet een keer een tik op z'n vingers krijgen van de moderatie, inzake dat irritante aftellen aan het einde van een topic
Ach ja we hebben nu frisse topic en Mummie wilde laten zien dat hij kon tellen...quote:
Kappen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
áf! gretige topicstarters moet je scherp houwe...
Hij doet nog beter zijn best om de boel te verzieken dan die gast van daarnet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:21 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ach ja we hebben nu frisse topic en Mummie wilde laten zien dat hij kon tellen...
Ik hoef geen padvinderspakje aan om door het bos te lopenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût..?? Gaan we Blauwtje spelen?
Shit, kijk daar heb je me weer...ik ben weer nét effe te stom om dergelijke parabel correct in de juiste setting te plaatsen... sorry!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoef geen padvinderspakje aan om door het bos te lopen
Duidelijk, waarom zet je niet nog even zo'n dom irritant bericht in de FB neer, zoiets als de laatstequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Shit, kijk daar heb je me weer...ik ben weer nét effe te stom om dergelijke parabel correct in de juiste setting te plaatsen... sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |