OKquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef vinnieboy het volgende:
Ik heb nog wel een tonnetje liggen voor je
Dan kan je ook klein beginnen en het iets minder snel terug verdienen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Ik verdien dat al snel terug
Ik denk dat Dieter poogt te zeggen dat je die 2000 euro ook wel bij elkaar kunt sparen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Ik verdien dat al snel terug
Kom we doen samen. Jij 1000 en ik 1000.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Bedankt TS. Ik heb nu een goed idee voor een eigen bedrijfje. Bedankt voor de tip.
Bijna. Ik poogde te zeggen dat het nogal droef met je gesteld is als je niet ergens 2000 euro op een spaarrekening hebt staanquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:18 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dieter poogt te zeggen dat je die 2000 euro ook wel bij elkaar kunt sparen.
Vergeet het maar. Ik heb zojuist voor ¤3000,- aan shit besteld in China.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Bedankt TS. Ik heb nu een goed idee voor een eigen bedrijfje. Bedankt voor de tip.
Shit krijg je van mij gratis.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:20 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Ik heb zojuist voor ¤3000,- aan shit besteld in China.
Snap je dat niet? Hij haalt gvd spul uit China!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat maakt jouw onderneming zo bijzonder?
En hij verkoopt het door met winst!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Snap je dat niet? Hij haalt gvd spul uit China!
Inderdaad, mijn dochter krijgt dit als zakgeld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:22 schreef Jellereppe het volgende:
Noem jij ¤ 2.000 kapitaal? Toen ik de TT las dacht ik aan enkele tienduizenden euro's.
Juist. Kan gewoon niet fout gaan dit. Dat Rolstaart-Beer niet begrijpt dat dit super bijzonder isquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:22 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
En hij verkoopt het door met winst!
Ja dus? Niet echt onderscheidend van alle andere meukquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Jawel, want het voordeel voor de klant: Hoeft niet zelf uit China te importeren, weet niet óf en wanneer spullen aankomen, gebruikt onbetrouwbare verzendingsmethodes etc (terwijl de mijne is verzekerd en BOS vrachtschip), is duurder uit want koopt niet massaal in (zoals ts)quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ja dus? Niet echt onderscheidend van alle andere meuk
Je dochter heeft tegen haar 18de een kapitaal op haar rekening.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn dochter krijgt dit als zakgeld.
Wtf dat is geniaal man! Waarom haalt de rest van de wereld zijn spullen eigenlijk niet gewoon uit China??????quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:21 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |