Wat betekent ie dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent ie
dIEntje
Ja gaat goed hoor
Ja, maar je moet het wel in krant wikkelen en dan in de fik steken..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar had je het ooit eens over dat het grappig was om bij een gezin met kinderen voor de deur te poepen en dan aanbellen en dan wegrennen en dat die kinderen open doen en die poep zien liggen en dan roepen maaaam er ligt poep voor de deur
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar had je het ooit eens over dat het grappig was om bij een gezin met kinderen voor de deur te poepen en dan aanbellen en dan wegrennen en dat die kinderen open doen en die poep zien liggen en dan roepen maaaam er ligt poep voor de deur
was met sinterklaas geloof ik maar je stak de poep niet in de fik hoor want de moeder moest het opruimenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef Dientje12 het volgende:
Alleen ik weet niet meer hoe dat zat, had ergens mee te maken
IE: internet explorerquote:
Oh ja, de kinderen voor de gek houden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
was met sinterklaas geloof ik maar je stak de poep niet in de fik hoor want de moeder moest het opruimen
jaaaaquote:
oquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
IE: internet explorer
i.e: id est - met andere woorden
IE: internationale eenheid (op verpakkingen enz)
ie: het.
quote:
heequote:
jerquote:
jaja.quote:
Hey JRRYquote:
Dientjuhquote:
hahahahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh ja, de kinderen voor de gek houden.
Poep voor de deur leggen, op de ramen kloppen en dan rennen de kinderen vol vreugde en blijheid naar de deur en met een grote smile en springend openen ze de deur en zien ze een drol liggen..
En dan roepen ze maahaam er ligt poep voor de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |