Welk topic?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja. heel veel.
ohnee, ik bedoel topic in jong.
oh okequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even goed als zeggen dat ze knap zijn ja
[..]
Politiek correct: TaxNee ik heb nog niet veel mannen gezien met foto op FOK! eigenlijk
maar kijk nooit zoveel fotos
kijk maar in forumquote:
jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef LETMEIN het volgende:
Heeft er hiero iemand al een foto geplaatst in FOK!userfoto-topic?
Ik zal eens kijken in de meest recentequote:
topicnummer?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weetikveel, een paar weken geleden ofzo
Ook in S&G?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:19 schreef Taexon het volgende:
ik post ook regelmatig in de foto topics overal en nergens
Korequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Fok-it het volgende:
Ene Ubertroller heeft ook 1 foto van zichzelf gepost en daarna nooit meer iets of online geweest
Korè (Oudgrieks κόρη - "jonge vrouw", meervoud korai) is de klassiek archeologische en kunsthistorische term voor een sculptuur van een jonge vrouw - een genre dat, net als de kouroi, typerend was voor de archaïsche periode van de Oud-Griekse beeldhouwkunst (circa 650-500 v.Chr.).quote:
ik heb het over de userquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Korè (Oudgrieks κόρη - "jonge vrouw", meervoud korai) is de klassiek archeologische en kunsthistorische term voor een sculptuur van een jonge vrouw - een genre dat, net als de kouroi, typerend was voor de archaïsche periode van de Oud-Griekse beeldhouwkunst (circa 650-500 v.Chr.).
Huhh??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |