Ik heb het ook al geroepen hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, dat zou wel hendig kut uit komen bij jullie
ik vind het echt bullshit, vraag me af of dat wettelijk wel mag eigenlijk. De bon is het geld gewoon waard IMO, het is niet zoiets als een kortingsbon die je inlevert ofzo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja er staat nu hier op de automaat dat ze maar 3 maanden geldig zijn
Ga je dan ook in OUD postenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb het ook al geroepen hoor![]()
We zullen het zien over een week of 2
zou nog best interessant zijn en mijn zusje is jurist hehehehehe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Rechtszaak aanspannen tegen ah anders krijg je je gelijk toch niet
Denk dat er regels zijn waar je mee instemt zodra je de fles inlevertquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zou nog best interessant zijn en mijn zusje is jurist hehehehehe.
Neh, teveel moeite
en toch vraag ik me af of dat juridisch houdbaar is. Maar goed, voor die paar keer per jaar dat ik een flesje in lever (we drinken praktisch geen fris of bier) ga ik die moeite ook niet doen eigenlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk dat er regels zijn waar je mee instemt zodra je de fles inlevertDan zul je te horen krijgen dat je de fles maar had moeten bewaren.
Maar ze verplichten je wel statiegeld te betalenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk dat er regels zijn waar je mee instemt zodra je de fles inlevertDan zul je te horen krijgen dat je de fles maar had moeten bewaren.
Je hebt de vrije keuze wanneer je de fles weer inlevert.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ze verplichten je wel statiegeld te betalenDus je hebt geen andere keuze dan ermee instemmen
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je hebt de vrije keuze wanneer je de fles weer inlevert.
Als vrouw zou je die logica compleet moeten begrijpenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan gaat brum 'het is maar 5 euro'.
En dan wel janken dat je cursus te duur is dus toch maar niet doenIk snap echt niet wat die jongen soms wil met geld hoor
Gewenst is het wel maar liever niet nuquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga je dan ook in OUD posten![]()
Maar hoop het nu even niet voor je, tenzij gewenst, dan hoop ik het stiekem wel voor je, ook al komt het dan niet heel handig uit nu
* BBQ-kip alvast pakje crackers en deken apart legt voor FHF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |