abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:33:33 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121402160

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:35:44 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121402225
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Maar als het je wel lukt geeft het ook hele grote voldoening (mag ik hopen voor die persoon) :7

Lapo voor de volgende
En dan wat? Je hebt dan waarschijnlijk even een vriendin, waar je tot op het bot geobsedeerd door bent. Dan gaat het uit en dan voel je je kut en ben je nog wanhopiger.

Nee sorry dat helpt niemand vooruit.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:38:41 #3
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121402339
Nee ik vind het ook niet wenselijk hoor. Maar ja wou het enige pluspuntje ervan geven eigenlijk. Positive me :7 O-) Maar ja erg klote voor mensen die er zo mee bezig zijn ja. 1 vriend overleeft 5 tot alle vriendinnen meestal. Kunnen beter daarop richten en dan wat meemaken om te vertellen aan meiden dan slechts meiden te willen versieren zonder wat te vertellen te hebben.
we dan
pi_121402729
is het niet eens tijd voor een nieuwe, frisse op? en korter vooral aangezien niemand het leest. ~:)
  donderdag 10 januari 2013 @ 19:09:10 #5
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_121403606
Lezen wel, maar reageren;)
Be dance |Be real| Be You
pi_121404810
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef dawg het volgende:
is het niet eens tijd voor een nieuwe, frisse op? en korter vooral aangezien niemand het leest. ~:)
Als je de spoilers niet openklapt, issie best kort. :P Spoilers zijn voor wie interesse heeft lijkt me.
pi_121407185
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:19 schreef ook_gek het volgende:

Ooit wel eens aan gedacht dat het pestverleden helemaal niet heeft bestaan op in zijn hoofd na? Ga maar na, iedereen hier in dit topic is gemeen tegen hem! De hele wereld is tegen hem, dit zijn letterlijke uitspraken van Benzin. Is het niet mogelijk dat door gebrek aan filteren hij gedrag van mensen heel anders heeft geïnterpreteerd?
Absoluut niet, want anders hebben meerdere mensen een kapotte filter, ik ben niet de enige die dat zo gezien heeft.
pi_121407896
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Absoluut niet, want anders hebben meerdere mensen een kapotte filter, ik ben niet de enige die dat zo gezien heeft.
Benzin ik denk wel dat je wat gevoeliger bent qua kritiek en je vat het hier ook al heel gauw als pesten op.
Nog een reden om hulp te gaan zoeken want juist daardoor kun je leren je eigen denkpatroon te veranderen en om te checken of het reeel is wat je denkt of niet.
pi_121408101
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Benzin ik denk wel dat je wat gevoeliger bent qua kritiek en je vat het hier ook al heel gauw als pesten op.
Nog een reden om hulp te gaan zoeken want juist daardoor kun je leren je eigen denkpatroon te veranderen en om te checken of het reeel is wat je denkt of niet.
Wat jullie doen vat ik niet als pesten op. En wat ze mij hebben aangedaan was meer dan kritiek
pi_121409177
quote:
Vind je dat een grappig filmpje?
pi_121409220
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef Hamast het volgende:

[..]

Vind je dat een grappig filmpje?
Niet grappig. Wel interessant.
pi_121409307
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Niet grappig. Wel interessant.
Vind 't echt zielig voor die jongen. Had als ik hem was geweest één van die jongens hun fiets of auto van de ouders in brand gestoken oid. Terreur met terreur beantwoorden. :)
pi_121409377
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Hamast het volgende:

[..]

Vind 't echt zielig voor die jongen. Had als ik hem was geweest één van die jongens hun fiets of auto van de ouders in brand gestoken oid. Terreur met terreur beantwoorden. :)
:')

Ik vind het eigenlijk een heel sympathieke jongen. Een beetje lievig zelfs. Hij is niet eens zo verbitterd of zo. Hij had er veel slechter voor kunnen staan.
pi_121409467
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

:')

Ik vind het eigenlijk een heel sympathieke jongen. Een beetje lievig zelfs. Hij is niet eens zo verbitterd of zo. Hij had er veel slechter voor kunnen staan.
Inderdaad, lijkt me een aardige gast.

Maar ik meen het, hij had meer van zich af moeten bijten, op een manier die indruk maakt. :)
pi_121409589
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:13 schreef Hamast het volgende:

[..]

Inderdaad, lijkt me een aardige gast.

Maar ik meen het, hij had meer van zich af moeten bijten, op een manier die indruk maakt. :)
Het is wel duidelijk dat hij niet van zich af bijt. Het is echt zo'n jongen die te goed voor de wereld is. Een beetje de ruimte geven en hij bloeit helemaal op. Verder komt hij wel gedreven over :D

En mooie ogen :D
pi_121409717
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:15 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat hij niet van zich af bijt. Het is echt zo'n jongen die te goed voor de wereld is. Een beetje de ruimte geven en hij bloeit helemaal op. Verder komt hij wel gedreven over :D

En mooie ogen :D
Mooie ogen? wtf? :P

Precies, gewoon té aardig. Ik denk dat één actie van grof geweld of doortastendheid genoeg geweest zou zijn geweest. Toch jammer dat dat niet gebeurd is. :)
pi_121409885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef Hamast het volgende:

[..]

Mooie ogen? wtf? :P

Precies, gewoon té aardig. Ik denk dat één actie van grof geweld of doortastendheid genoeg geweest zou zijn geweest. Toch jammer dat dat niet gebeurd is. :)
Groene ogen zijn nice :7

Hij is ook gewoon te aardig. Maar als hij is zoals hij overkomt zou hij best een vriend van me kunnen zijn.

Ik denk dat grof geweld niet helpt. In sommige gevallen is het inderdaad een oplossing, maar vaak werkt het ook averechts. Niet voor niets zijn vaak de gepeste kiddo's de zwakste...
pi_121410151
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:19 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Groene ogen zijn nice :7

Hij is ook gewoon te aardig. Maar als hij is zoals hij overkomt zou hij best een vriend van me kunnen zijn.

Ik denk dat grof geweld niet helpt. In sommige gevallen is het inderdaad een oplossing, maar vaak werkt het ook averechts. Niet voor niets zijn vaak de gepeste kiddo's de zwakste...
Je hoeft ook niet sterk te zijn, denk aan een steen door een ruit, iemands fiets molesteren etc.

Dan denken ze ook wel 2 keer na voor dat ze je pesten. ("dalijk ben ik de volgende die aangepakt word" )

Het is natuurlijk fout om zoiets te doen, maar als school/ouders/politie etc. je niet willen/kunnen helpen zul je echt het recht in eigen hand moeten nemen. Vechten tegen een groep is dan geen optie. (zeker als je, zoals je zegt, zwakker bent.) Dus zul je er eentje die alleen is aanpakken, of terroriseren.
pi_121410269
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef Hamast het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet sterk te zijn, denk aan een steen door een ruit, iemands fiets molesteren etc.

Dan denken ze ook wel 2 keer na voor dat ze je pesten. ("dalijk ben ik de volgende die aangepakt word" )

Het is natuurlijk fout om zoiets te doen, maar als school/ouders/politie etc. je niet willen/kunnen helpen zul je echt het recht in eigen hand moeten nemen. Vechten tegen een groep is dan geen optie. (zeker als je, zoals je zegt, zwakker bent.) Dus zul je er eentje die alleen is aanpakken, of terroriseren.
Ik denk dat de angst voor repressie te groot is eigenlijk. En hij ook te lief.
pi_121410460
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik denk dat de angst voor repressie te groot is eigenlijk. En hij ook te lief.
We gaan off topic. :+
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:44:03 #22
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121415330
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef dawg het volgende:
Hij is idd best wel kut :P Maargoed, dit topic is gewoon een verkapte slowchat geworden waar mensen hun liefdesverdriet en depressies kunnen dumpen,. Daadwerkelijk vrouwen gaan versieren komt er niet van. Er werkt maar een enkeling actief aan zichzelf.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_121415524
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hij is idd best wel kut :P Maargoed, dit topic is gewoon een verkapte slowchat geworden waar mensen hun liefdesverdriet en depressies kunnen dumpen,. Daadwerkelijk vrouwen gaan versieren komt er niet van. Er werkt maar een enkeling actief aan zichzelf.
Je verwacht er duidelijk te veel van.
pi_121417272
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Maargoed, dit topic is gewoon een verkapte slowchat geworden waar mensen hun liefdesverdriet en depressies kunnen dumpen,. Daadwerkelijk vrouwen gaan versieren komt er niet van. Er werkt maar een enkeling actief aan zichzelf.
Slowchat is niet toegestaan en het topic ging al nooit per se over het versieren van vrouwen zelf, maar over de problemen waar je tegenaan loopt bij het versieren van vrouwen als je sowieso een achterstand hebt.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:33 schreef de OP het volgende:
Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
Er zijn ook topicreeksen die wel veel meer inspelen op het versieren an sich.
pi_121418016
Is er iemand anders dan Benzin die moeite heeft met versieren ?? Ik wil namelijk niet steeds dezelfde discussie hebben waar we steeds op hetzelfde uitkomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')