Nee, je kan FOK! niet als schuldige aanwijzen. Als Danny een andere beslissing had genomen, dan had ie waarschijnlijk weer bij BCC gestaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar in wezen kun je daar niet FOK! de schuld van geven. Ik vind het jammer dat alles zo 'Veramerikaanst' wordt. Het is niet des Nederlands - denk bijv. al aan de jaren 70 met die feministische politieke poster waarop een vrouw bloot afgebeeld stond - om zo preuts te zijn dat een tiet of een tepeltje al schokkend is. Nederlands zijn daar anders in. Maar die schijnheilige Amerikaanse preutsheid begint ook zo langzamerhand Nederland te raken en dat is eeuwig zonde.
Dat ligt aan de users, niet aan het platform.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:13 schreef Apuleius het volgende:
omdat ze het waarschijnlijk toch verbaggeren.
Ik zoek een uitlaat van een volvo of zo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:55 schreef kthxbye het volgende:
Of die topics met die text telefoon: gratis bellen naar Amerika via chat dat zo'n computer het ging voorlezen. De meest belachelijke situaties mee gecreeerd hahaha welke was dat ook alweer!!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:59 schreef kthxbye het volgende:
Ohja hahahaha
KLB / we do not ship to Netherlands
Dat is een andere, maar ook geweldig!!
FOK! is vanaf het begin af aan al compleet verkracht met nieuwe updates en layouts enzo.quote:Fok is in 5 jaar tijd compleet verkracht!
Het is ook mooier. Autorefresh, beste optie ooit. Ik mis het op andere sitesquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:03 schreef vosss het volgende:
[..]
FOK! is vanaf het begin af aan al compleet verkracht met nieuwe updates en layouts enzo.
Door Danny. Hij vind het beter of mooier ofzo, weet ik veel.
Maargoed, het is Danny zn kindje dus hij kan en mag dat verkrachten wattie wil
Nouja daar zijn de meningen over verdeelt. Ik vind het niksquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is ook mooier. Autorefresh, beste optie ooit. Ik mis het op andere sites
Helemaal speciaal voor jouquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:08 schreef vosss het volgende:
Soms denk ik wel eens dat hij dat gewoon weet en kijkt hoe ver hij kan gaan
Hij krijgt me alleen maar weg met een permban/IP-ban. Voor de rest verkracht ie er maar lekker op losquote:
Propageer je nu verkrachtingen door Danny?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij krijgt me alleen maar weg met een permban/IP-ban. Voor de rest verkracht ie er maar lekker op los
Weet je heel goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ben je trouwens niet in de war met 4chan? Of 420chan, of 7chan, of ruchan, any chan, really.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |