Welke biggie? Deze?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wou ff de wijsneus uithangen, no biggie.
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Welke biggie? Deze?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]
Anhero. Aub. Tevens ben je de meest OP persoon die ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dacht het niet, het zijn types als jij die met 'de regels van /b' komen janken terwijl ze zelf nieteens weten wat die regel inhoudt. Types als jij die met yolo mentaliteit met zo'n masker op denken dat ze bij 'anonymous' horen etc.
Ga toch ergens anders jezelf kontvingeren, matroos.
ik ben overpowered?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Anhero. Aub. Tevens ben je de meest OP persoon die ik ooit gezien heb.
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dacht het niet, het zijn types als jij die met 'de regels van /b' komen janken terwijl ze zelf nieteens weten wat die regel inhoudt. Types als jij die met yolo mentaliteit met zo'n masker op denken dat ze bij 'anonymous' horen etc.
Ga toch ergens anders jezelf kontvingeren, matroos.
Het is hont.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja getrouwd 3 kinderen, hond, stationwagen.
quote:
Wordt je geil van of niet? Kutpersoon ben jijquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:29 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Pure afgunst en jaloezie, anders zou je nooit reageren arme middenklassearbeider.
Ik kan daar echt zo van genieten hmmmm
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben overpowered?
your and idiot.
Dus je geeft toe dat je zelf een vieze newfag bentquote:
Ik geef alleen toe dat ik niet olderfag ben dan jij.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:39 schreef BaajGuardian het volgende:
-domme reactie
Dus je geeft toe dat je zelf een vieze newfag bent
/ONZ/quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:23 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja maar dan gewoon in het Nederlands hier op fok
OK DOEI DAN MAAR WEER HE!quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Machupicchu het volgende:
Na een jaar of 5 afwezig te zijn op Fok, heb ik toch maar weer een nieuw account aangemaakt.
Maar het valt me op dat Fok totaal verpest is, bijna te commercieel geworden..
In mijn tijd werden de "klagers" nog via ip adres achterhaald, en vervolgens openlijk en prive compleet kapot gemaakt!
Zo was het normaal om onthoofdingsfilmpjes,extreme executies en schokkende filmpjes te plaatsen, terwijl TS gewoon de hel in werd geprezen!
De tijd dat topics nog minimaal 5000 kijkers had, en moderators nog openlijk moesten lachen om kapotgeknapte jampotjes in een aarsch,en vervolgens goatse en Daniel Pearl als tegenreactie terugplaatsten![]()
Klacht:
Tegenwoordig heb je de Justin Bieber generatie die op spelfouten letten en zichzelf de hemel in prijzen...
Waar is het forum waar ik als 15 jarige nog parels van herinneren aan heb gebleven?!
Onzin, TS heeft een té romantisch beeld van FOK!quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:20 schreef wuuht het volgende:
Wat jammer dat ik de tijd die jij verteld nooit meegemaakt heb. Gewoon vrij uit alles posten wat je wilt![]()
jodenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:47 schreef Nielsch het volgende:
5 jaar geleden kreeg je ook al gewoon bans voor gezeik, gore en joden beledigen
zou wel beste zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 19:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Onzin, TS heeft een té romantisch beeld van FOK!
5 jaar geleden kreeg je ook al gewoon bans voor gezeik, gore en joden beledigen.
Nerdje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Machupicchu het volgende:
Na een jaar of 5 afwezig te zijn op Fok, heb ik toch maar weer een nieuw account aangemaakt.
Maar het valt me op dat Fok totaal verpest is, bijna te commercieel geworden..
In mijn tijd werden de "klagers" nog via ip adres achterhaald, en vervolgens openlijk en prive compleet kapot gemaakt!
Zo was het normaal om onthoofdingsfilmpjes,extreme executies en schokkende filmpjes te plaatsen, terwijl TS gewoon de hel in werd geprezen!
De tijd dat topics nog minimaal 5000 kijkers had, en moderators nog openlijk moesten lachen om kapotgeknapte jampotjes in een aarsch,en vervolgens goatse en Daniel Pearl als tegenreactie terugplaatsten![]()
Klacht:
Tegenwoordig heb je de Justin Bieber generatie die op spelfouten letten en zichzelf de hemel in prijzen...
Waar is het forum waar ik als 15 jarige nog parels van herinneren aan heb gebleven?!
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, niemand weet wie ze nou uiteindelijk was, tenminste ik niet. In ieder geval had ze het hele leven van iemand gejat en zich als zodanig hier op den foks gepresenteerd.
[..]
Nooit echt meegemaakt. Juminelle was geloof ik midden/eind 2012 ergens en daarvoor had je Ritmo die nu geloof ik ong. een jaar weg is.
Wow bizar. Is er geen centraal topic met zulke ontmaskeringen?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee een 'vriendin' van de 'echte' Juminelle (die niet wist dat fok! überhaupt bestaat) en zich als haar had voorgedaan. Elk detail van haar leven
Ritmo was de standaard internetheld met grote praatjes die irl een ontzettende schaaknerd bleek te zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Wow bizar. Is er geen centraal topic met zulke ontmaskeringen?
En wat bleek er dan met Ritmo te zijn? En wat met Monkyyy? Dat soort dingen gaan om de een of andere reden altijd langs mij heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |