abonnement Unibet Coolblue
pi_121719921
Begin dertiger al jongen ;) Over een paar weken 33.

La Vie ben ik vroeger maar een paar keer binnen geweest, maar dat was vaak vechten daar geloof ik. In ieder geval stonden er altijd grote groepen jongeren en wouten voor de deur, zo rond een uur of 2, wanneer alles dicht ging. Onze fietsen stonden altijd bij het politiebureau, naast de parkeergarage. Dus we moesten er altijd wel langs lopen. Overigens werden voor de deur van het politiebureau ook gewoon fietsen gejat. En dan gooide een maat van me een keer een flesje bier kapot op de grond, staan er wel ineens 2 wouten voor zijn neus :')
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:03:52 #77
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_121720568
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Begin dertiger al jongen ;) Over een paar weken 33.
...

Pff, stelletje ouwe lullen hiero :7
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_121720750
Oh daar heb je weer zo'n brutaal jonkie hoor
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:12:46 #79
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_121720962
:+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:23:54 #80
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_121729316
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:52 schreef Kper_Norci het volgende:
Dit jaar geen carnaval voor mij, scheelt me toch weer een paar vrije dagen die ik later dit jaar misschien wel beter kan gebruiken. Bovendien wordt het in Oudenbosch ook ieder jaar minder ;(
Nieuw bal op maandag bij Uittewilligen, ben benieuwd wat dat wordt en het SZB in de Kroon op zondag is toch ook best okay nog?
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Klopt, is ook ff denken, 16 jaar geleden ofzo, ik was een jaar of 16, 17 zoiets. Niet ouder in ieder geval. Toen zat de Pit er ook nog naast. Daar zaten dan alle emo's en rockers. En maar haten over en weer :')
[...]
En de Twizt, ertegenover, die hoorde bij de Duysent! Dubbeltjes zoeken tijdens het dansen :D
Prrrrr
pi_121747104
Ah de pit, la vie en de ouwe ben ik ook geweest. En Moeder overste maar die zit er nog steeds.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_121833279
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:23 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Nieuw bal op maandag bij Uittewilligen, ben benieuwd wat dat wordt en het SZB in de Kroon op zondag is toch ook best okay nog?

[..]

En de Twizt, ertegenover, die hoorde bij de Duysent! Dubbeltjes zoeken tijdens het dansen :D
Ik betwijfel of dat wat wordt bij Uitdewilligen, nou niet echt heel denderend groot daar binnen. SZB ben ik vorig jaar niet geweest, te brak nog van de dag ervoor :')
pi_121833323
Goeiemorgen trouwens. Was redelijk te doen op de weg. Toch had ik liever nog in het kingsize bubbelbad gezeten, waar ik van het weekend in zat met M-G. Hotelovernachting gekregen in de Presidentiele suite in een 4-sterren hotel in Ede. Obama-Style. Ook goeie herinneringen aan het eten, en vooral het Bastogne toetje O+ Eigenlijk het hele weekend 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:29:55 #84
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_121837084
Morge

Lekker hoor, zo'n hotel!
Auto niet te veel beschadigd mag ik hopen?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_121838456
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:29 schreef KaBuf het volgende:
Morge

Lekker hoor, zo'n hotel!
Auto niet te veel beschadigd mag ik hopen?
Ja, hotel was zwaar beter, ik wist bijna niet hoe ik me moest gedragen daar, etiquette en alles heb ik niet zo veel verstand van :D

Linker achterlicht unit, bumperstrip en wat spuitwerk. Valt op zich nog wel mee. Als het goed is wordt het vanavond ook financieel geregeld, gast die er tegen aan rijd komt dan langs om te kijken, want hij gelooft niet dat er krassen op de bumper zitten :')
  maandag 21 januari 2013 @ 12:12:16 #86
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_121838785
Wel netjes dat ie uberhaupt nog komt, had ook door kunnen rijden ;)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_121840621
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:12 schreef EDMAN- het volgende:
Wel netjes dat ie uberhaupt nog komt, had ook door kunnen rijden ;)
Ik stond er recht op te kijken toen het gebeurde, en deed ook gelijk het kenteken noteren. Maar idd, ik vraag me ook af of ie ook was gestopt als ik er niet bij stond, als ik bijvoorbeeld al bij de AH binnen was om boodschappen te doen.

Nog zoiets, we moesten een pen hebben om onze gegevens te noteren enzo, die van mij die ik in de auto had deed het niet. Wij dus naar de AH, om een pen vragen, maar omdat die gast zijn kenteken niet wist moesten we naar buiten. Gaat dat meisje van de AH zeiken om haar afgeraggelde pen :')
  maandag 21 januari 2013 @ 14:14:18 #88
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_121843497
:')
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_121846376
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:14 schreef EDMAN- het volgende:
:')
'Volgens mij keek ik ook echt zo, toen ze "hey, ik moet wel mijn pen terug" riep _O-
  maandag 21 januari 2013 @ 15:25:25 #90
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_121846906
Wie gaan er eigenlijk allemaal nou mee naar de meet?
Wellicht wel handig dat we bij Kookpunt nog ff reserveren :)

Ik ben erbij.

1
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_121849040
Vanaf hoe laat is het eigenlijk? En wat willen jullie gaan doen? (Vriend heeft storingsdienst) ik kan niet mee eten want moet in de avond aanwezig zijn bij scouting.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_121849359
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef KaBuf het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal nou mee naar de meet?
Wellicht wel handig dat we bij Kookpunt nog ff reserveren :)

Ik ben erbij.

1
Heel goed idd, zullen we anders afspreken dat we in principe alleen gaan eten? Aangezien ik daar verder ook nog weinig respons op gehad heb en ook niet echt een idee heb wat we kunnen gaan doen, ook i.v.m. het weer zeg maar. Maar eten bij Kookpunt moet zeker wel lukken.

Laten we idd maar even inventariseren, dan kan ik later deze week reserveren.

KaBuf
Kper_Norci en Mucha-Girl
Atmosphere82
teknomist ?
EDMAN- ?
Thinkk-Pinkk met vriend
mrspoeZ ?
automatic_ met vriend
Staal ? Dacht het niet, tenminste, niet voor het eten, maar ik vraag het toch ff voor de zekerheid, evt. samen met Ryan3 (zo heet ie toch? :@ ), en anders gewoon gezellig meegaan, wat kan jou het schelen Staal, gewoon #YOLO, #FML en zulks

T-P; Ik zie net je reactie, ik geloof dat het originele idee, of in ieder geval, waar we het laats over hadden was om bijvoorbeeld met zijn allen wat te wandelen bij Fort de Roovere, degene die honden hebben dat die hun beestjes meenemen. Nu had Atmosphere82 laatst al aangegeven honden niet zo tof te vinden, en ik weet niet of het wel iets is om met deze sneeuw een eind te gaan wandelen. Kan voor de honden waarschijnlijk best tof zijn, en ook voor ons mits ergens op de route een koek en zopie tent, maar ik kan ook begrijpen dat het niet zo heel chill is om door de sneeuw en bagger te wandelen als je geen laarzen aan hebt. Dus misschien dat zoiets misschien beter is om te doen wanneer het iets lekkerder weer is, als in min. 20 graden en zon en korte rokjes enzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kper_Norci op 21-01-2013 16:49:22 ]
pi_121849539
quote:
2s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:17 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Heel goed idd, zullen we anders afspreken dat we in principe alleen gaan eten? Aangezien ik daar verder ook nog weinig respons op gehad heb en ook niet echt een idee heb wat we kunnen gaan doen, ook i.v.m. het weer zeg maar. Maar eten bij Kookpunt moet zeker wel lukken.

Laten we idd maar even inventariseren, dan kan ik later deze week reserveren.

KaBuf
Kper_Norci en Mucha-Girl
Atmosphere82
teknomist ?
Thinkk-Pinkk met vriend
mrspoeZ ?
automatic_ met vriend ?
Staal ? Dacht het niet, tenminste, niet voor het eten, maar ik vraag het toch ff voor de zekerheid, evt. samen met Ryan3 (zo heet ie toch? :@ ), en anders gewoon gezellig meegaan, wat kan jou het schelen Staal, gewoon #YOLO, #FML en zulks

T-P; Ik zie net je reactie, ik geloof dat het originele idee, of in ieder geval, waar we het laats over hadden was om bijvoorbeeld met zijn allen wat te wandelen bij Fort de Roovere, degene die honden hebben dat die hun beestjes meenemen. Nu had Atmosphere82 laatst al aangegeven honden niet zo tof te vinden, en ik weet niet of het wel iets is om met deze sneeuw een eind te gaan wandelen. Kan voor de honden waarschijnlijk best tof zijn, en ook voor ons mits ergens op de route een koek en zopie tent, maar ik kan ook begrijpen dat het niet zo heel chill is om door de sneeuw en bagger te wandelen als je geen laarzen aan hebt. Dus misschien dat zoiets misschien beter is om te doen wanneer het iets lekkerder weer is, als in min. 20 graden en zon en korte rokjes enzo.
Dat is beter idee met goed weer inderdaad. Wil daar nog steeds eens heen. En knudde dat het alleen eten is maja. Ik hoor graag jullie verhalen. En als het weer volgende week nog zo is zit ik liever niet dan wel op de weg.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 21 januari 2013 @ 16:23:32 #94
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_121849631
Ja, alleen Kookpunt is goed wat mij betreft :)

Gaan we van de zomer nog wel een keer naar Fort de Roovere haha :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 21 januari 2013 @ 16:24:51 #95
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_121849688
Twee of drie uur trouwens?

http://www.roosendaal-kook.nl/prijzen.html

Scheelt ¤4,50 :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_121849844
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat is beter idee met goed weer inderdaad. Wil daar nog steeds eens heen. En knudde dat het alleen eten is maja. Ik hoor graag jullie verhalen. En als het weer volgende week nog zo is zit ik liever niet dan wel op de weg.
Ja, nou ja, ik wil best overdag ook nog wel wat anders doen hoor, daar niet van, maar ja, wat? Dan zou je toch iets van een binnen activiteit moeten doen denk. Om nou met -5 ergens op een midgetgolfbaan te staan ofzo :D

quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:24 schreef KaBuf het volgende:
Twee of drie uur trouwens?

http://www.roosendaal-kook.nl/prijzen.html

Scheelt ¤4,50 :P
De vorige keer toen het niet doorging had ik ook voor 2 uur gereserveerd, zou voldoende moeten zijn hoor.
  maandag 21 januari 2013 @ 16:28:52 #97
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_121849879
Ik vrees dat ik ook ga afhaken :@ :@ :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_121850107
Oh noes, moet ik nu zonder mijn vaste meet maatje automatic_ naar een meet toe? Dan moet Mucha-Girl mijn handje maar vasthouden :P Maar wel jammer auto
pi_121850202
quote:
2s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:28 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, nou ja, ik wil best overdag ook nog wel wat anders doen hoor, daar niet van, maar ja, wat? Dan zou je toch iets van een binnen activiteit moeten doen denk. Om nou met -5 ergens op een midgetgolfbaan te staan ofzo :D

[..]

De vorige keer toen het niet doorging had ik ook voor 2 uur gereserveerd, zou voldoende moeten zijn hoor.
Komt wel goed hoor. Ga mezelf wel bij een vriend nuttig maken met schilderen enzo. En Mucha wil vast wel jouw handje vasthouden.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 21 januari 2013 @ 16:46:40 #100
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_121850631
Wil/kan/mag ED ook niet trouwens? :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')