Hoi,
Zit wat te lezen hier en zie dat jullie verstand van Elektra hebben.

Als ik douche of mijn dochter dan krijgen we een schok.Dit gebeurt niet altijd, maar wel vaak.
T is niet een tetser, maar een vervelend trekkend gevoel en zelfs na het douchen voelen we het nog.
Voorbeeld. Ik ga douchen, en wil de shampoo pakken.. raak ik per ongeluk de doucheslang aan en dan voel ik hem. Ben dan dus al gewaarschuwd dus later met een spons of shampoo flesje doe ik de douche uit, anders voel ik hem nog erger.
Mijn dochter kan nog niet alleen douchen, en zodra ik haar haar wil wassen gaan mijn vingers al krom van de spanning staan en staat mijn dochter te piepen.
Nu hebben we sinds kort slippers aan onder de douche en zolang ik de douchekop niet aan raak kan ik haar haren wassen.... :/
We hebben een elektrische boiler en die begint met koperen leidingen, maar omdat we hier te vaak bevroren leidingen hebben gehad is de rest van dat kunststof. De Boiler hangt naast de douche.
Heeft iemand een idee wat er precies aan de hand is? Mijn man voelt het totaal niet, maar ik EN mijn dochter wel, dus wat kan dit dan zijn?
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"