Wie zegt dat hij dat niet wil?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit idd, vind het ook wel slecht van je vader dat hij jullie in de steek heeft gelaten bij dat mens.
Ik kan me voorstellen dat hij bij haar weg wilde, maar neem jullie dan desnoods mee.
Niet kinderachtig. Je vader koos voor de weg van de minste weerstand en heeft nu een leuk leventje, terwijl jij nog met de problemen zit waarvoor hij is gevlucht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:55 schreef flobie2091 het volgende:
ik weet dat het niet klopt en nogal kinderachtig van me is, maar ik heb gewoon een hekel aan mijn vaders vriendin. ik had hem hier nodig en hij heeft me verlaten voor iemand die hij pas net kende.
Als hij dat had gewild had hij dat moeten doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet wil?
Wat een enorm simpele gedachtengang.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet kinderachtig. Je vader koos voor de weg van de minste weerstand en heeft nu een leuk leventje, terwijl jij nog met de problemen zit waarvoor hij is gevlucht.
Vertrouwenspersoon op school vertellen, hulp vragen.
TS wil zelf niet bij hem wonen, die vindt 2,5 uur bij haar vrienden vandaan zitten erger dan bij haar horror moeder wonen...quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als hij dat had gewild had hij dat moeten doen.
Ik snap dat je voelt dat je pa je in de steek heeft gelaten. Maar die zat ook in een kooi en die is ook mentaal geterroriseert zijn, en neem het niet de vriendin van je pa kwalijk, je pa heeft de keuze (en als vanuit zijn standpunt kijk kan ik hem niet kwalijk nemen dat hij weg ging) gemaakt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:25 schreef flobie2091 het volgende:
Mijn vader woont in een hele andere stad en ik wil mn vrienden niet kwijt.. En ik ben nog steeds best wel boos op de vriendin van mn vader
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |