Ja de mijn is ook altijd laat; maar ik ga na het werk even kijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:23 schreef RenRen- het volgende:
Thanks BubsMjn kruidvat is namelijk altijd heel laat met dingen en ik wou even op hun facebookpage schrijven
Ik heb geen stress, het is gewoon jammerquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
zo velen minder stress als je niet hoeft te bloggen over je nagellak
Eigen lightbox maken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had een zoya ornate holo op gedaan maar ik denk dat ik pech heb al is goeden foto's wil
Wat voor lamp heb jij danquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe niet aan daglicht. Daglicht is overrated![]()
zijn die WIT?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef Debsterr het volgende:
LED lampen van de IKEA. Ik gebruik ook nooit daglicht!
maar je ziet het wel, foto's zijn niet altijd kleurecht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef Debsterr het volgende:
dit ja,je kunt zien dat het met zulk licht gedaan wordtquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je ziet het wel, foto's zijn niet altijd kleurecht.
Daglicht is ook grif onmogelijk als je gewoon werkt overdag
Ja precies. Ik moet nog een goeie lamp vinden ook die de kleur wat beter vast legt. Maar idd het kan niet tippen aan daglicht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je ziet het wel, foto's zijn niet altijd kleurecht.
Daglicht is ook grif onmogelijk als je gewoon werkt overdag
Ja maar je hebt geel en wit. Ik ben altijd gele lampen aangesmeerd als ik om witte lampen vroegquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat kun je wel een beetje corrigeren met witbalans en photoshop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |