Robert Blake iddquote:
quote:Het bekendst werd hij in 1966 met het carnavalsnummer Glaasje op, laat je rijden.
In de jaren 1965-1970 genoot hij grote bekendheid als volkszanger. In 1969 toen Ajax de Europa Cup finale in Madrid speelde, bracht hij het nummer Ajax, geef hem van katoen uit. Een ander opvallend nummer was Manus anus. Dit nummer duurde maar een minuut en werd op halve snelheid gedraaid.
Enkele andere (carnavals)nummers waren:
Tante Mien, mag ik je poesje even zien
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet
'K heb niks gezien
Zuster oh Zuster
Wat een spreker is die man
Overal met je strippenkaart
Oh Joke, kon jij maar koken
Dit lijkt me een Amerikaanse schrijvert. Mc Intyre ?quote:
Rare naam ook niet Mc Intyre.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:30 schreef pyl het volgende:
Noch Amerikaan, noch schrijver. En hij heet ook niet Mc Intyre.
Tekenaar ? Of ligt de stift er bij toeval ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:31 schreef pyl het volgende:
Helaas, die veronderstelde gelijkenis berust louter op toeval.
Kein flauwe ahnung.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:31 schreef pyl het volgende:
Geen tekenaar - ik vermoed dat dat schrijfgerei gebruikt is om contracten te ondertekenen.
Leuke maar tevens gruwelijke hint. Van gvd dat ik het niet zag.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:31 schreef pyl het volgende:
Hij is, wat Scrutinizer zou noemen, een 'ouwe rockert' (die tegenwoordig hoofdzakelijk wat anders doet in de muziekbusiness - vandaar die contracten).
Wel een grote meneer/muzikant ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:53 schreef pyl het volgende:
Je hoeft je niet te generen, tong: meneer zag er in zijn 'heydays' behoorlijk anders uit. Maar je kent hem wel, natuurlijk.
Goeiemorgen.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:12 schreef pyl het volgende:
Dag tong! Hoe gaat het met je gedachten aan een megaband uit de jaren zeventig?
Heel juist Scrutinizer. Intrigerend nietwaar? Meneer stond in de schaduw van een toetsenist die in deze reeks al zo'n tien keer voorbij is gekomen en van een zanger die in deze reeks nog nooit voorbijkwam, precies omdat hij daarvoor gewoonweg té beroemd is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Een gitarist die in de schaduw stond? Dat komt niet vaak voor.
Die hint over de toetsenist had je anders behoorlijk gemist.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:35 schreef Tokay het volgende:
Ik lees in drie achtereenvolgende posts het woordje schaduw; ik grijp me vast aan élke hint, pyl.![]()
Ehm, ik moet even nadenken hoor. Ik kom er nog op terug.
Och, zelfs mij ontgaat weleens iets.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Die hint over de toetsenist had je anders behoorlijk gemist.
Mick Ronson ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:16 schreef Tokay het volgende:
Voor de duidelijkheid: wie is de linker meneer?
Goedemorgen tong.quote:
Niet op school en niet op schoot.quote:
Je bent echt een beetje in de war, hè?quote:
Nee hoor. Major Tom is onlosmakelijk verbonden met David Bowie. Ik heb de hint goed gelezen. Ik wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je bent echt een beetje in de war, hè?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor. Major Tom is onlosmakelijk verbonden met David Bowie. Ik heb de hint goed gelezen. Ik wel.
Gisteren nog een topic geopend dat ik op doktersadvies weer ga sporten en gevraagd wat de beste sport-BH is omdat ik die wel nodig heb bij het simultaan dammen. De lul gooide hem op slot.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, z'n producer.
Ik ga nu alleen eerst even sporten, dat is m'n goede voornemen van dit jaar.
Visconti.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:04 schreef Tokay het volgende:
Misschien helpt deze hint:
Meneer heeft een welluidende adellijke Italiaanse achternaam ...
Sommige mensen herkennen je grootsheid niet, tong. Misschien kun je voor je 500.000ste post van FOK! als cadeautje vragen dat je een moderator naar keuze mag ontslaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren nog een topic geopend dat ik op doktersadvies weer ga sporten en gevraagd wat de beste sport-BH is omdat ik die wel nodig heb bij het simultaan dammen. De lul gooide hem op slot.
Niet klagen, je opent er 20 op een dag, je mag blij zijn als de helft overblijftquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:23 schreef tong80 het volgende:
Gisteren nog een topic geopend dat ik op doktersadvies weer ga sporten en gevraagd wat de beste sport-BH is omdat ik die wel nodig heb bij het simultaan dammen. De lul gooide hem op slot.
Dan mag jij een nieuw plaatje doen als het goed is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdeurie, dat had ik nou wel geweten.
Een plaatje als het goed is?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan mag jij een nieuw plaatje doen als het goed is.
Klaag ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet klagen, je opent er 20 op een dag, je mag blij zijn als de helft overblijft
Ik heb ook nog wel één hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
Dat kan niet missen. Ik ben zoekende.
Getuige de "quote:
Wie heeft het over spleenquote:Je bent nog mild met 20. Spleen is trouwens milt in het Engels.
Barbara Barend en Zlatan ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Heb meelij met mij en mijn sterk verouderde pc.
[ afbeelding ]
Heb je het op je heupen ?quote:
Die twee zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, dat zie je zo.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Heb meelij met mij en mijn sterk verouderde pc.
[ afbeelding ]
De twee op het plaatje, bedoel je zeker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Die twee zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, dat zie je zo.
Ja, jou en je verouderde pc kan ik niet zien, hè?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De twee op het plaatje, bedoel je zeker.
Nee zeg, stel je voor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, jou en je verouderde pc kan ik niet zien, hè?
Yaiksquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee zeg, stel je voor.
Een kennis had laatst toch zoiets raars: een foto van hem gemaakt via de webcam terwijl hij aan zijn computer zat. Dan voel je je ook bespied! Bleek een virus te zijn.
Canadezen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Gaan we nog raden, mannen? Ik ben niet voor niets uuuuuuuuren bezig met uploaden.
Met een virus kan ik je beeldscherm als webcam gebruiken, net als je een luidspreker ook als microfoon kunt gebruiken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens heb ik gelukkig geen webcam.
Het gaat om meneer links, hè? Geen Canadees.quote:
Ik had je niet op ideeën moeten brengenquote:Met een virus kan ik je beeldscherm als webcam gebruiken, net als je een luidspreker ook als microfoon kunt gebruiken.
Andersomquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer links die met z'n hoofd rechts op de foto te zien is?
Bowie's vaste producer Tony Visconti.quote:
Klopt.quote:
Ik zei nog zo: GEEN BOMMETJE! Minpunten voor Lennon, die kan een blinde nog raden.quote:en John Lennon.
Dat was in zijn Yoko Ono-loze periode, ze kon het hem niet verbieden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom heeft John Lennon daar rood haar?
Het is dan maar goed dat hij later Yoko is tegengekomen, dat rooie haar staat 'm voor geen meter.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was in zijn Yoko Ono-loze periode, ze kon het hem niet verbieden.
Nee nee, dit was zijn sabbatical van Yoko. De May Pang-periode, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is dan maar goed dat hij later Yoko is tegengekomen, dat rooie haar staat 'm voor geen meter.
Ik had nooit van haar gehoord maar ik ben dan ook niet van The Beatles maar van The Stones. Lees op haar wikipagina dat ze getrouwd is geweest met Tony Visconti.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee nee, dit was zijn sabbatical van Yoko. De May Pang-periode, zullen we maar zeggen.
Nu ik dit zo schrijf, is het alsof May Pang een keizer was en er opeens grote vazen uit die periode opduiken bij Christie's die voor miljoenen weggaan. Maar het kan best zijn dat ik te veel fantasie heb
Beruchte periode, hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had nooit van haar gehoord maar ik ben dan ook niet van The Beatles maar van The Stones.
Haha! Dan is de cirkel weer rond.quote:Lees op haar wikipagina dat ze getrouwd is geweest met Tony Visconti.
Niet obscuur, even kijken waar ik 'm gelaten heb.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Maarreh... jij had nog een plaatje staan? Niet al te obscuur, hoop ik?
Wat moet jij in OUD? Ben je zwanger?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
OUD / Geboortekaartjes deel 21
Deel 21! OMG, waar houden mensen zich op dit forum mee bezig.
Ik zat daar helemaal niet. Ik keek naar de nieuwe topics, ik moet toch op de hoogte blijven wat er hier lééft.quote:
Alsjeblieft, zeg.quote:Ben je zwanger?
Wat kan er erger zijn?quote:
Amerikaan.quote:
Geen politicus, geen manager.quote:Is meneer wel politicus? Hij heeft zo'n quasi-gewichtige air. Kan natuurlijk best zijn dat hij in het management van mijn bedrijf zit, hoor.
Dat is idd heeeeeeeel erg!quote:
Iemand van USADA of heeft hij anderszins met jokkebrokje Lance te maken?quote:Geen politicus, geen manager.
Hij is er één van het conservatieve stempel. Dat is inderdaad heel erg.quote:
Nope, niets met Lance te maken.quote:[..]
Iemand van USADA of heeft hij anderszins met jokkebrokje Lance te maken?
Wat ben ik toch goed. Briljant, eigenlijk.quote:
Echt niet. Ik heb die discussie niet gevolgd, same old same old, het interesseert me geen bal.quote:Natuurlijk wel.
Deze man discussieerde zo luid dat het zelfs in Diemen-Zuid te horen geweest moet zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat ben ik toch goed. Briljant, eigenlijk.
[..]
Echt niet. Ik heb die discussie niet gevolgd, same old same old, het interesseert me geen bal.
Whehehe. Geen idee dus. Next.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze man discussieerde zo luid dat het zelfs in Diemen-Zuid te horen geweest moet zijn.
We kunnen hier tot zes uur vanochtend over bakkeleien, maar ik weeeeeeeeet het niet. sybsyb waarschijnlijk wel!quote:
Ze is in het bos hout aan het hakken voor de kachel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Wat blijft er nu over van je wyccie-theorie trouwens? Waar is ze dan?
Sybsyb weet het welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We kunnen hier tot zes uur vanochtend over bakkeleien, maar ik weeeeeeeeet het niet. sybsyb waarschijnlijk wel!
Dus ze is te druk om te reageren, nu ik hier toch ben.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze is in het bos hout aan het hakken voor de kachel.
Ze heeft gister de hele avond op je zitten wachten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus ze is te druk om te reageren, nu ik hier toch ben.
Verdeurie, en ik had betere dingen te doenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft gister de hele avond op je zitten wachten.
Nah, ik volg liever zo weinig mogelijk series.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdeurie, en ik had betere dingen te doen
Volg jij Borgen of ga je dat doen?
Dat is ook zo. Maar dit gaat over politiek, dus wel in jouw straatje. Ik zag al twee smakelijke mannen uit The Killing voorbijkomen, dus ik blijf er even hangen. Al vond ik de eerste aflevering niet echt spectaculair.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Nah, ik volg liever zo weinig mogelijk series.
De drieminutenregel!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Raad deze dan maar even als je eigenlijk zo briljant bent.
Zie je, meneer is zelfs te obscuur voor Modus.quote:
3:02.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Want het is natuurlijk La Greco. Of Gréco, weet ik veel.
Welnee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie je, meneer is zelfs te obscuur voor Modus.
Ik weet eik alleen oude rockers. Bijna alleen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie je, meneer is zelfs te obscuur voor Modus.
Oh, dan zul je het volgende plaatje van Wickedangel wel raden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet eik alleen oude rockers. Bijna alleen.
Hahaha! Jij benut inside informatie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:24 schreef Modus het volgende:
Ik weet eik alleen oude rockers. Bijna alleen.
Ja, daar ga ik weer met mijn sterk verouderde pc. Hebben jullie een half uurtje de tijd?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, dan zul je het volgende plaatje van Wickedangel wel raden.
Smoesjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik weer met mijn sterk verouderde pc. Hebben jullie een half uurtje de tijd?
Deze meneer lijkt helemaal niet op Bram vd Vlugt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, dat ging best snel.
[ afbeelding ]
Klopt, meneer is een ouwe rocker. Of popper, whatever. U vraagt en wij draaien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze meneer lijkt helemaal niet op Bram vd Vlugt.
Ha.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ouwe rockert, een gitarist denk ik.
Nee hoor.quote:
Dit wordt een dikke oh ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wat raar dat jullie hem niet direct herkennen. Hij is geen spat veranderd, wel ouder geworden natuurlijk.
Whahaha! Die draagt idd ook sjaaltjes, waarschijnlijk om een oud nekkie te verbergen. Alsof ons dat wat kan schelen.quote:
Hoera!!!!!!!!quote:
De reünie van Led Zeppelin was laatst op alle mogelijke zenders, daar had je kunnen zien dat Page tegenwoordig gedistingeerd grijs isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:44 schreef Modus het volgende:
Zag ze vandeweek bij 1 of ander tributeconcert als gasten.
-edit
Oh ik dacht dat ik het goed had..
Ik lees net dat hij in 1989 meegewerkt heeft aan album van een Nederlandse artieste, dus dat zou zo maar kunnen. Colin, als je meeleestquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als hij Nederlands kan lezen.
Ooooh, welke artieste?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees net dat hij in 1989 meegewerkt heeft aan album van een Nederlandse artieste, dus dat zou zo maar kunnen. Colin, als je meeleest
Goed zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Nu is Modus aan de beurt, volgens de regels.
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Nadieh. Die is al ruim 16 jaar dood, lees ik net.
Toch niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die ziet er ook wel Brits uit.
Zucht. Ik postte voordat ik zag dat Modus zich keurig aan de regels houdt.quote:
Nee hoor. Maar jij dus ook niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Kom op Wickedangel, jij weet het vast wel.
Nou, geweldig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:22 schreef Modus het volgende:
Het is gebruikelijk om hints te geven. Aldus geschiedde.
Die zal het niet zijn, ik neem aan dat Lance Amerikaanse advocaten heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb vandaag alle journaals gemist, dus die ellendige Armstrong en zijn potentiële advocaat heb ik ook niet gezien.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:27 schreef Modus het volgende:
In het journaal is de beste man ook niet te zien geweest. Vandaag niet, gisteren ook niet.
Je hebt toch wel pillen voor tegen je paranoïde neigingen?quote:
Er is niks mis met mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel pillen voor tegen je paranoïde neigingen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Verhaasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, er is één Nederlander die in de UK snookerwedstrijden scheidsrechtert, dat heb ik wel eens in Holland Sport gezien maar ik heb geen idee hoe hij heet.
He verdorie, ik had net speciaal voor jou een plaatje gezocht.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
Anyway, ik ga snookerboy niet raden.
Trusten
Wat heeft ze je aangedaan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:54 schreef wyccie het volgende:
Nee, hoor. Ik probeer Wa zelfs te vermijden.
Dat is waar maar ik dacht dat jij regeltjes ook wel prettig vond.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze is streng, met al die regels en zo.
Niet zo consequent als WA, dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:06 schreef wyccie het volgende:
Alleen als het mij uitkomt natuurlijk.
Welterustenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:23 schreef wyccie het volgende:
Evilangel is her middle name.![]()
Ik ga de verwarming laag zetten en dan probeer ik mijn wallen weg te slapen.
Hij lijkt op Hennie Kuiperquote:
Dank je.quote:
Minieme kans dat ik er niet ben.quote:
Ok, alvast goeiemorgen voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Minieme kans dat ik er niet ben.
Toch alvast goeiemorgen, mocht het toch zo zijn.
Dank je Tong, jij ook alvast goeiemorgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, alvast goeiemorgen voor de zekerheid.
Hard op lacht. Laat ie me zweten, zonder hint wie het eventueel mogelijk misschien wel kan zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is niet Hennie Kuiper, tong.
Maar nu moet ik weg. Goedemorgen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je Tong, jij ook alvast goeiemorgen.
Het is een psycholoog.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hard op lacht. Laat ie me zweten, zonder hint wie het eventueel mogelijk misschien wel kan zijn
Scrut....jij hier ???quote:
Fok!-Possiequote:
Nah, deze psycholoog heeft iets met rockerts van doen, dus Wickedangel zou 'm ook kunnen kennen.quote:
Jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:06 schreef Modus het volgende:
Is het die gast die ook Metallica op sleeptouw nam?
Jij mag z'n naam nog wel even noemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:26 schreef pyl het volgende:
Ah, ik zie dat ik hier niet meer nodig ben.
Mwoah, ach, ik ben de beroerdste niet en gun Wickedangel graag dit buitenkansje!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij mag z'n naam nog wel even noemen.
Lol..heb gewerkt, tong.....voelt niet als morgenquote:
Alsof Fokken geen werk isquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:34 schreef pos het volgende:
[..]
Lol..heb gewerkt, tong.....voelt niet als morgen
Ook gij, wyccie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:54 schreef wyccie het volgende:
Nee, hoor. Ik probeer Wa zelfs te vermijden.
Dat is buitengewoon genereus, maar ik ken meneer niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:12 schreef pyl het volgende:
Mwoah, ach, ik ben de beroerdste niet en gun Wickedangel graag dit buitenkansje!
Ik vond het hilarisch.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is buitengewoon genereus, maar ik ken meneer niet.
Ik wil meneer ook niet kennen. Ik ben halverwege "Some kind of monster" afgehaakt omdat ik niet meer tegen die ouwewijvenpraat kon.
Zijzelf waren er muzikaal gezien ook wel klaar mee, volgens mij.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:57 schreef Modus het volgende:
Muzikaal was ik toen allang klaar met ze though.
je bent te goedquote:
Goeiemorgen.quote:
Komt ie met een niet te raden plaatje zonder mega hintsquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Toon Hermans is zelf dood.
[ afbeelding ]
Was ie de Bob ?quote:
Da's nu wel duidelijk ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen gebruik maakt van Tineye of Google Imagesearch.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat je geen gebruik maakt van Tineye of Google Imagesearch.
Alsof je hier punten kunt winnenquote:
Zo oud ben je toch nog niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha! Maar nu heb ik een loep nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |