quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:50 schreef madeliefff het volgende:
http://9gag.com/gag/3053 deze kwam laatst voorbij op facebook haha![]()
[ afbeelding ]
p.s. hoe plaats je een foto in een topic :?
Thanx!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[img ] *url plaatje* [/img ]
Dit alles zonder spaties.
Ik heb deze bij de kringloop gehaald. Daar kosten ze maximaal 1 euro. En de lui die daar werken interesseert het echt geen bal als je daar een knuffel kooptquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:00 schreef eefje801 het volgende:
Heerlijk zo'n topic. Ik heb ze ook tot mijn 20ste gehad. Nu liggen ze misschien niet meer in mijn bed maar zou ze nooit weg doen, vooral de knuffel die mijn moeder nog heeft gemaakt niet. Dus TO neem het aanbod van Faustino aan of ga zelf naar de winkel.
Overigens wordt dit in de psychologie ook wel self-soothing genoemd en het is juist een gezond verschijnsel en goed voor mensen, helemaal als ze niet bij een ouder (meer) terecht kunnen. Een vorm van "het kind in jezelf" troosten.
Wow, hipster-beer is TOFquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[ afbeelding ]
Nou TS welke wil je hebben?
Het is net een poppenhuis hier in huisquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Wow, hipster-beer is TOF:D wat een baasje zeg.
Als je die drang zo hebt dan gewoon kopen. In een speelgoedwinkel binnenlopen is niet raar. Je kan hem ook zogenaamd kopen voor een nichtje ofzo toch? Heb je blijkbaar gewoon nodig omdat ze je eigenlijk ontnomen zijn voordat je er volgroeit voor was. En dan hou je die drang. Ik zou het kopen en wat verbergen voor je stiefmoeder. Wat een trut is dat zeg imo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:26 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Hoi,
ik ben 15 jaar. Ik zit de laatste tijd niet bepaald lekker in mijn vel en eigenlijk zou ik heel graag een knuffelbeest hebben. Ik meen het, iedere keer dat ik een kind met een knuffel zie lopen krijg ik een steek van verdriet. Ik vind mezelf zo kinderachtig en mijn ego zegt nee. Maar diep vanbinnen wil ik er toch nog een. Gewoon een lief teddybeertje of een schildpadje.
Toen ik 11 was heeft mijn stiefmoeder mijn knuffels zonder reden naar een rommelmarkt gebracht. Ik ben daar heel boos en verdrietig over geweest. Een van die knuffels was tijgertje, zoals ik hem noemde. Ik had hem met mijn echte moeder gekocht op een rommelmarkt toen ik 5 was. Hij heeft me heel erg getroost toen mijn moeder kwam te overlijden en ik praatte altijd tegen hem.
Ik mis het heel erg, maar ik ben bang dat mensen me gaan zien als een baby ofzo. En hoe gaat het uitzien als ik een speelgoedwinkel binnenloop om een knuffel te kopen? Zijn er meer mensen die zich zo voelen?
Alvast bedankt voor evt. reacties.
Hij heeft er al eentje gekocht spuit elf.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als je die drang zo hebt dan gewoon kopen. In een speelgoedwinkel binnenlopen is niet raar. Je kan hem ook zogenaamd kopen voor een nichtje ofzo toch? Heb je blijkbaar gewoon nodig omdat ze je eigenlijk ontnomen zijn voordat je er volgroeit voor was. En dan hou je die drang. Ik zou het kopen en wat verbergen voor je stiefmoeder. Wat een trut is dat zeg imo.
Vind ik goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:43 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Hij heeft er al eentje gekocht spuit elf.
Zo vind men het raar dat ik een stapel poppen heb maar een dubbelloops jachtgeweer is dan weer tof en totaal niet raarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vind ik goedJe moet niet je levenskwaliteit (zeker niet als je er echt verdrietig van wordt) omlaag laten gaan alleen maar omdat andere mensen het misschien raar vinden. En nee dat is geen vrijbrief om maar in de blote kont over straat te rennen ofzo. Maar een knuffel kan helemaal geen kwaad en kan ik me prima in vinden
die vind ik zo leuk altijdquote:
Leuk!quote:
Een stuk. Ik heb binnenkort een afspraak voor rouwverwerking. Ik slaap er nu mee en ik moet zeggen dat ik een stuk meer rust heb. Als ik een negatieve gedachtengang voel opkomen duw ik hem wat dichter tegen me aan en word ik weer kalm.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heel goed TS. Voel je je nu ook beter?
Wat een schatjequote:
Dat is fijn om te horen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Een stuk. Ik heb binnenkort een afspraak voor rouwverwerking. Ik slaap er nu mee en ik moet zeggen dat ik een stuk meer rust heb. Als ik een negatieve gedachtengang voel opkomen duw ik hem wat dichter tegen me aan en word ik weer kalm.
Genoeg, maar niet in het openbaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Dankjulliewel voor jullie reactiesmaar niet beledigend bedoelt maar het klinkt redelijk normaal voor vrouwen om een knuffelbeest te hebben, gewoon als hebbedingetje. Maar als jongen is het weer gelijk gay of kinderachtig of wat dan ook. Zijn er echt geen mannen hier die nog echt slapen met hun knuffel?
Dan kan ik misschien begrijpen of het echt niet voorkomt of dat het gewoon enorm taboe is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |