abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2013 @ 20:06:30 #121
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121365976
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:50 schreef madeliefff het volgende:
http://9gag.com/gag/3053 deze kwam laatst voorbij op facebook haha _O-
[ afbeelding ]

p.s. hoe plaats je een foto in een topic :?

[img ] *url plaatje* [/img ]
Dit alles zonder spaties.
pi_121366919
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:06 schreef kwiwi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[img ] *url plaatje* [/img ]
Dit alles zonder spaties.
Thanx!
pi_121379316
Of vrouwen het een afknapper vinden? Nee! Tenminstte ikzelf niet en zo zijn er vast meer. Alhoewel.... bij mensen van jou leeftijd ligt het misschien iets anders.
Doe gewoon waar je behoefte aan hebt en als dat een knuffel dan is dat een knuffel.
Ik was zelf echt gek op mijn knuffels, heb ze nu niet meer maar ik kan me voorstellen dat ze fijn zijn.
Grappig hoe zo'n simpel knuffeltje al rustgevend/troostend kan werken. Ik werk met kinderen en het is echt mooi om te ziien hoe ze een knuffel vastgrijpen als ze ergens verdrietig om zijn.
Dit effect houdt een knuffel gewoon, ook als mensen ouder worden.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  donderdag 10 januari 2013 @ 03:00:55 #124
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121381914
Heerlijk zo'n topic. Ik heb ze ook tot mijn 20ste gehad. Nu liggen ze misschien niet meer in mijn bed maar zou ze nooit weg doen, vooral de knuffel die mijn moeder nog heeft gemaakt niet. Dus TO neem het aanbod van Faustino aan of ga zelf naar de winkel.

Overigens wordt dit in de psychologie ook wel self-soothing genoemd en het is juist een gezond verschijnsel en goed voor mensen, helemaal als ze niet bij een ouder (meer) terecht kunnen. Een vorm van "het kind in jezelf" troosten.
pi_121383783
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 03:00 schreef eefje801 het volgende:
Heerlijk zo'n topic. Ik heb ze ook tot mijn 20ste gehad. Nu liggen ze misschien niet meer in mijn bed maar zou ze nooit weg doen, vooral de knuffel die mijn moeder nog heeft gemaakt niet. Dus TO neem het aanbod van Faustino aan of ga zelf naar de winkel.

Overigens wordt dit in de psychologie ook wel self-soothing genoemd en het is juist een gezond verschijnsel en goed voor mensen, helemaal als ze niet bij een ouder (meer) terecht kunnen. Een vorm van "het kind in jezelf" troosten.
Ik heb deze bij de kringloop gehaald. Daar kosten ze maximaal 1 euro. En de lui die daar werken interesseert het echt geen bal als je daar een knuffel koopt ;)
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:09:20 #126
390947 inhetvliegtuigoverdezee
ik hou niet eens van aardappel
pi_121597545
quote:
Aaaaw O+

Die is lief :@
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:26:06 #128
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_121597692
ik heb Artisdepartis O+

Maar zoals de meesten hier al zeggen, als jij een knuffel wil moet je die lekker gaan kopen ^O^ Lekker belangrijk wat de rest van de wereld daarvan denkt. En bovendien, de meeste mensen hoeven het uberhaupt niet te weten.
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:30:46 #129
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_121597939
Wat lullig dat iemand een knuffel van je wegdoet waar herinneringen aan kleven!

Maargoed, zou gewoon een knuffel gaan kopen dan hoor, lekker belangrijk. Wel alleen binnenshuis gebruiken, dus niet meenemen naar school :)
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_121598041
TS, als mijn kamer hier afbrandt, is het eerste en enigste wat ik meeneem, mijn knuffel Woefie. En ik ben 25.

Gewoon bij de kassa zeggen dat het een kado-tje is.

Al zou het wel stoer zijn als je uit het niets tegen die kassamiep zegt 'ja, die is voor mij' gevolgd door een schattig 'koediekoe, wij gaan lekker samen knuffelen straks he, ja, ja dat gaan we doen' gericht naar je nieuwe beste vriend die op de toonbank ligt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_121598112
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[ afbeelding ]

Nou TS welke wil je hebben?
Wow, hipster-beer is TOF :D:D wat een baasje zeg.
"Pools are perfect for holding water"
pi_121598378
Lekker belangrijk... ik ben 22 en ik heb een stenen jack russeltje in de vensterbank staan, heel apart. Maar die doet me denken aan m`n eerste hondje, en ik voel me ook wel prettiger met dat stenen beestje op m`n kamer..
pi_121598392
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:34 schreef probeer het volgende:

[..]

Wow, hipster-beer is TOF :D:D wat een baasje zeg.
Het is net een poppenhuis hier in huis :@ Maar hipster beer is wel cool :P

-knip-

[ Bericht 11% gewijzigd door FAUSTINO op 15-01-2013 16:46:17 ]
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:42:49 #134
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121598512
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:26 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Hoi,

ik ben 15 jaar. Ik zit de laatste tijd niet bepaald lekker in mijn vel en eigenlijk zou ik heel graag een knuffelbeest hebben. Ik meen het, iedere keer dat ik een kind met een knuffel zie lopen krijg ik een steek van verdriet. Ik vind mezelf zo kinderachtig en mijn ego zegt nee. Maar diep vanbinnen wil ik er toch nog een. Gewoon een lief teddybeertje of een schildpadje.

Toen ik 11 was heeft mijn stiefmoeder mijn knuffels zonder reden naar een rommelmarkt gebracht. Ik ben daar heel boos en verdrietig over geweest. Een van die knuffels was tijgertje, zoals ik hem noemde. Ik had hem met mijn echte moeder gekocht op een rommelmarkt toen ik 5 was. Hij heeft me heel erg getroost toen mijn moeder kwam te overlijden en ik praatte altijd tegen hem.

Ik mis het heel erg, maar ik ben bang dat mensen me gaan zien als een baby ofzo. En hoe gaat het uitzien als ik een speelgoedwinkel binnenloop om een knuffel te kopen? Zijn er meer mensen die zich zo voelen?

Alvast bedankt voor evt. reacties. :)
Als je die drang zo hebt dan gewoon kopen. In een speelgoedwinkel binnenlopen is niet raar. Je kan hem ook zogenaamd kopen voor een nichtje ofzo toch? Heb je blijkbaar gewoon nodig omdat ze je eigenlijk ontnomen zijn voordat je er volgroeit voor was. En dan hou je die drang. Ik zou het kopen en wat verbergen voor je stiefmoeder. Wat een trut is dat zeg imo.
we dan
pi_121598543
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Als je die drang zo hebt dan gewoon kopen. In een speelgoedwinkel binnenlopen is niet raar. Je kan hem ook zogenaamd kopen voor een nichtje ofzo toch? Heb je blijkbaar gewoon nodig omdat ze je eigenlijk ontnomen zijn voordat je er volgroeit voor was. En dan hou je die drang. Ik zou het kopen en wat verbergen voor je stiefmoeder. Wat een trut is dat zeg imo.
Hij heeft er al eentje gekocht spuit elf.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:52:13 #136
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121599003
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:43 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Hij heeft er al eentje gekocht spuit elf.
Vind ik goed :) Je moet niet je levenskwaliteit (zeker niet als je er echt verdrietig van wordt) omlaag laten gaan alleen maar omdat andere mensen het misschien raar vinden. En nee dat is geen vrijbrief om maar in de blote kont over straat te rennen ofzo. Maar een knuffel kan helemaal geen kwaad en kan ik me prima in vinden :)
we dan
pi_121599068
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Vind ik goed :) Je moet niet je levenskwaliteit (zeker niet als je er echt verdrietig van wordt) omlaag laten gaan alleen maar omdat andere mensen het misschien raar vinden. En nee dat is geen vrijbrief om maar in de blote kont over straat te rennen ofzo. Maar een knuffel kan helemaal geen kwaad en kan ik me prima in vinden :)
Zo vind men het raar dat ik een stapel poppen heb maar een dubbelloops jachtgeweer is dan weer tof en totaal niet raar :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 17:03:41 #138
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_121599614
heel veel mensen hebben knuffels, aleen komen ze daar in het openbaar er niet vaak voor uit, wel op Fok ^O^

heb zelf ook knuffels en slaap er mee, heerlijk.
alleen mijn katten kijken soms een beerje dom als ik met de knuffels weer eens een discussie voer, maar ach, de meeste discussies win ik van ze O-)

Meid, je hoeft je niet te schamen voor je knuffels, en als je knuffels gaat kopen, gewoon aan de kassa vragen of ze de knuffels willen inpakken omdat het een kado is voor je neefje/nichtje ^O^
pi_121602614
Ik vorig jaar een hele oude knuffel van me weggegooid omdat die ja gewoon oud en lelijk aan het worden was , kreeg hem als meisje van oma en oma is er allang niet meer , maar de beer heeft me heel wat uurtjes gezelschap gehouden als ik verdrietig was.
Later gebruikte ik hem niet meer maar ik hield hem wel gewoon op mijn bed, totdat die zo op was en het gewoon echt niet meer kon..........
pi_121603321
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:26 schreef saaw het volgende:
ik heb Artisdepartis O+
[ afbeelding ]

die vind ik zo leuk altijd O+ ook niet heel kinds ofzo
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:19:09 #141
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121608216
Heel goed TS. Voel je je nu ook beter?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:24:02 #142
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121610871
Ik ben 23, mijn vriendin ligt naast mij in bed maar zonder mijn knuffel in de buurt kan ik echt niet slapen.
De knuffel gaat steevast in de koffer als we op reis gaan, als is het zelfs maar voor een weekendje...

Zonder mijn knuffel heb ik echt het gevoel dat ik iets mis, dat ik iets tekortkom.
pi_121611586
quote:
Leuk!

Ik kan me wel voorstellen dat je boos was toen je op je 11e ineens zonder knuffels zat. Ik heb zelf een zoon van 11 en hij had er op een gegeven moment 14 (die ook allemaal een naam hebben!) in z'n bed liggen, dat vond ik wel erg veel :P We hebben er toen samen 4 stuks een leuk plekje op zolder gegeven. Ik weet wat het voor hem betekend en zal ze nooit zomaar weggooien. Zelf slaap ik niet met een knuffel, wel heb ik er 2 in mijn kamer. Ik vind het iets voor alle leeftijden :Y
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:27:46 #145
390947 inhetvliegtuigoverdezee
ik hou niet eens van aardappel
pi_121612133
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heel goed TS. Voel je je nu ook beter?
Een stuk. Ik heb binnenkort een afspraak voor rouwverwerking. Ik slaap er nu mee en ik moet zeggen dat ik een stuk meer rust heb. Als ik een negatieve gedachtengang voel opkomen duw ik hem wat dichter tegen me aan en word ik weer kalm.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:25:08 #146
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_121619112
quote:
Wat een schatje :) Hoe heetie? Jonas?

Ik heb een zeehond, maar heb hem meer voor de sier, omdat het zo een baasje is. Hij ligt op mn bed, maar ik knuffel er niet mee ofzo. Maar kan me goed voorstellen dat jij je er goed mee voelt. :)
pi_121619564
Ik heb ook een knuffel op m'n bureau:

I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:39:29 #148
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121619734
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:27 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:

[..]

Een stuk. Ik heb binnenkort een afspraak voor rouwverwerking. Ik slaap er nu mee en ik moet zeggen dat ik een stuk meer rust heb. Als ik een negatieve gedachtengang voel opkomen duw ik hem wat dichter tegen me aan en word ik weer kalm.
Dat is fijn om te horen.
Succes met de rouwverwerking.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_121621381
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Dankjulliewel voor jullie reacties :) maar niet beledigend bedoelt maar het klinkt redelijk normaal voor vrouwen om een knuffelbeest te hebben, gewoon als hebbedingetje. Maar als jongen is het weer gelijk gay of kinderachtig of wat dan ook. Zijn er echt geen mannen hier die nog echt slapen met hun knuffel?

Dan kan ik misschien begrijpen of het echt niet voorkomt of dat het gewoon enorm taboe is.
Genoeg, maar niet in het openbaar.
pi_121621507
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 17:03 schreef Zelus het volgende:
Meid
Dat is TS' probleem: hij is man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')