Dat heb ik sowieso al in mijn hoofd, als partners er problemen mee mochten hebben kunnen ze de tering krijgen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
En niet bang zijn over wat meisjes er van denken. Verstop 'm in het begin en als je het later vertelt en een meisje gaat er moeilijk over doen was ze toch niet goed genoeg voor je.
Knap dat je zo op je 15e denkt, en je hebt helemaal gelijk ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:47 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso al in mijn hoofd, als partners er problemen mee mochten hebben kunnen ze de tering krijgen.Als je mij kiest dan kies je ook het volledige, mentaal beschadigde pakket
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Knap dat je zo op je 15e denkt, en je hebt helemaal gelijk ook
Dit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben bijna twee keer zo oud als dat jij bent en heb ook nog gewoon een knuffelIedereen in m'n omgeving maakt er wel geintjes over maar het boeit ze verder helemaal niet. Lekker doen waar je zin in hebt, en wat betreft die speelgoedwinkel: geen mens die weet dat het voor jou is toch?
hahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb nog een knuffel voor je. Er zitten alleen gaten in en zijn vacht is een beetje hard geworden op sommige plekken...
Ik vind het gay.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:06 schreef Woutjeh het volgende:
Ik ben 21 en ik slaap gewoon met een knuffel.
Tot nu toe heeft er overigens nog nooit iemand een negatieve opmerking over gemaakt,
Dat mag je van mij vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind het gay.
Grow up zeg. Valt me trouwens op dat nog veel mensen hier gewoon met knuffels slapen.
Als mensen dat willen, laat ze lekker, zal vaak te maken hebben met een bepaalde (traumatische/verdrietige) ervaring die ze als kind meemaken (toen ze een knuffel hadden) en hun verdriet daarop kwijt konden waardoor zo'n ding veel emotionele waarde kan hebben voor iemand.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind het gay.
Grow up zeg. Valt me trouwens op dat nog veel mensen hier gewoon met knuffels slapen.
Die met de petquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[ afbeelding ]
Nou TS welke wil je hebben?
Heeft ook nog een jasje van G-starquote:
Een hipster beer dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:03 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heeft ook nog een jasje van G-starMaar ze moeten even in de wasmachine om weer mooi schoon te worden
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:50 schreef madeliefff het volgende:
http://9gag.com/gag/3053 deze kwam laatst voorbij op facebook haha![]()
[ afbeelding ]
p.s. hoe plaats je een foto in een topic :?
Thanx!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[img ] *url plaatje* [/img ]
Dit alles zonder spaties.
Ik heb deze bij de kringloop gehaald. Daar kosten ze maximaal 1 euro. En de lui die daar werken interesseert het echt geen bal als je daar een knuffel kooptquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:00 schreef eefje801 het volgende:
Heerlijk zo'n topic. Ik heb ze ook tot mijn 20ste gehad. Nu liggen ze misschien niet meer in mijn bed maar zou ze nooit weg doen, vooral de knuffel die mijn moeder nog heeft gemaakt niet. Dus TO neem het aanbod van Faustino aan of ga zelf naar de winkel.
Overigens wordt dit in de psychologie ook wel self-soothing genoemd en het is juist een gezond verschijnsel en goed voor mensen, helemaal als ze niet bij een ouder (meer) terecht kunnen. Een vorm van "het kind in jezelf" troosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |