abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:26:32 #1
390947 inhetvliegtuigoverdezee
ik hou niet eens van aardappel
pi_121335572
Hoi,

ik ben 15 jaar. Ik zit de laatste tijd niet bepaald lekker in mijn vel en eigenlijk zou ik heel graag een knuffelbeest hebben. Ik meen het, iedere keer dat ik een kind met een knuffel zie lopen krijg ik een steek van verdriet. Ik vind mezelf zo kinderachtig en mijn ego zegt nee. Maar diep vanbinnen wil ik er toch nog een. Gewoon een lief teddybeertje of een schildpadje.

Toen ik 11 was heeft mijn stiefmoeder mijn knuffels zonder reden naar een rommelmarkt gebracht. Ik ben daar heel boos en verdrietig over geweest. Een van die knuffels was tijgertje, zoals ik hem noemde. Ik had hem met mijn echte moeder gekocht op een rommelmarkt toen ik 5 was. Hij heeft me heel erg getroost toen mijn moeder kwam te overlijden en ik praatte altijd tegen hem.

Ik mis het heel erg, maar ik ben bang dat mensen me gaan zien als een baby ofzo. En hoe gaat het uitzien als ik een speelgoedwinkel binnenloop om een knuffel te kopen? Zijn er meer mensen die zich zo voelen?

Alvast bedankt voor evt. reacties. :)
pi_121335621
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:26 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Ik mis het heel erg, maar ik ben bang dat mensen me gaan zien als een baby ofzo. En hoe gaat het uitzien als ik een speelgoedwinkel binnenloop om een knuffel te kopen? Zijn er meer mensen die zich zo voelen?
Ik heb nog een knuffel voor je. Er zitten alleen gaten in en zijn vacht is een beetje hard geworden op sommige plekken...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_121335642
Als je je dan zo schaamt, laat hem aan de kassa inpakken, zogenaamd voor je nichtje ofzo.
pi_121335643
Koop er een en laat m inpakken!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:28:51 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121335680
Ik ben bijna twee keer zo oud als dat jij bent en heb ook nog gewoon een knuffel *; Iedereen in m'n omgeving maakt er wel geintjes over maar het boeit ze verder helemaal niet. Lekker doen waar je zin in hebt, en wat betreft die speelgoedwinkel: geen mens die weet dat het voor jou is toch? :)
pi_121335749
Ik heb ook nog knuffels die ik al m'n hele leven heb, en eerlijk gezegd geef ik nog liever m'n auto ofzo weg dan die beestjes. Niks om je te schamen.
pi_121335755
Achjoh, zat dames meegemaakt die nog frummelen in bed ed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 23:30:35 ]
pi_121335759
Tering ik had het die stiefmoeder nooit vergeven, ik had al haar dingen naar de rommelmarkt gebracht.
Maar je kunt altijd zeggen dat het een cadeau is, laat je het gewoon in de winkel inpakken niemand die er naar omkijkt en tegenwoordig hebben we internetshoppen dus als je een knuffel wilt gewoon doen
-XOXO-
pi_121335792
Awh TS wat een kutwijf die stiefmoeder. ;( Gewoon een halen als je daar de behoefte aan hebt, desnoods laten inpakken. Moet kunnen :Y
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:31:33 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121335802
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik heb ook nog knuffels die ik al m'n hele leven heb, en eerlijk gezegd geef ik nog liever m'n auto ofzo weg dan die beestjes. Niks om je te schamen.
Ik ook :P Maar bij mij eigenlijk om dezelfde reden als TS: dat ding heb ik vroeger gebruikt om mezelf te troosten en daar dient ie nu eigenlijk nog steeds voor. Na al die jaren werkt nog steeds niks beter dan dat stomme beest :D
pi_121335860
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik ook :P Maar bij mij eigenlijk om dezelfde reden als TS: dat ding heb ik vroeger gebruikt om mezelf te troosten en daar dient ie nu eigenlijk nog steeds voor. Na al die jaren werkt nog steeds niks beter dan dat stomme beest :D
Weet precies wat je bedoelt, zodra ik me rot voel grijp ik meteen naar m'n vier beestjes. Die weten me altijd weer te troosten als geen ander! O+
pi_121335867
Of heeft de TS wel eens van een webwinkel gehoord?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_121335905
Ik ga ook maar eens een knuffel kopen, knuffels zijn bad ass.
Rustig aan.
pi_121335969
Ik snap het allemaal heel goed, TS.
Ikzelf was vroeger ook op een of andere manier emotioneel gehecht aan knuffelberen.
Zo had ik wel eens verdriet door een scheiding.
Ik ging toen huilen en toen m'n vader dat zag, zei ik: "'maar ik kan m'n knuffelbeer niet vinden, ik mis hem''
Terwijl dat gewoon een moment was.
Als je ouder wordt moet je je denk ik niet te veel aan dat soort emoties overgeven.

Wel apart dat knuffelbeesten zo'n gevoelige dingen zijn.
Digo
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:36:30 #15
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_121336006
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga ook maar eens een knuffel kopen, knuffels zijn bad ass.
Voor deze keer eens met Kingtoppie. Ik ga er ook een halen, een Toad (ja, die van Mario ja). Toad schopt kont.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_121336316
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:36 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Voor deze keer eens met Kingtoppie. Ik ga er ook een halen, een Toad (ja, die van Mario ja). Toad schopt kont.
Ben je het normaal niet met mij eens dan?
Rustig aan.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:43:33 #17
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121336324
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:35 schreef Tropanzia het volgende:

Wel apart dat knuffelbeesten zo'n gevoelige dingen zijn.
Een knuffelbeest is eigenlijk ook het enige dat je niet 'in de steek kan laten', om het zo maar even te zeggen. Hoe vaak huilen kinderen niet omdat hun ouders even weggaan.. en een knuffel is dan wellicht even het enige dat wel bij ze is (en blijft).
pi_121336521
knuffels worden in je jonge kinderjaren gebruikt als transitional objects. je leert er idd mee om jezelf te troosten en gerust te stellen en vervangt langzaam de gene die voor je zorgt voor de knuffel. vandaar dat je er zo aan gehecht kan zijn :) .
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:50:02 #19
390947 inhetvliegtuigoverdezee
ik hou niet eens van aardappel
pi_121336595
Dankjulliewel voor jullie reacties :) maar niet beledigend bedoelt maar het klinkt redelijk normaal voor vrouwen om een knuffelbeest te hebben, gewoon als hebbedingetje. Maar als jongen is het weer gelijk gay of kinderachtig of wat dan ook. Zijn er echt geen mannen hier die nog echt slapen met hun knuffel?

Dan kan ik misschien begrijpen of het echt niet voorkomt of dat het gewoon enorm taboe is.
pi_121336692
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Dankjulliewel voor jullie reacties :) maar niet beledigend bedoelt maar het klinkt redelijk normaal voor vrouwen om een knuffelbeest te hebben, gewoon als hebbedingetje. Maar als jongen is het weer gelijk gay of kinderachtig of wat dan ook. Zijn er echt geen mannen hier die nog echt slapen met hun knuffel?

Dan kan ik misschien begrijpen of het echt niet voorkomt of dat het gewoon enorm taboe is.
Mwah, knuffeltje in je bed is wel gewoon schattig...
Denk niet dat dames daar erg opgewonden van worden ofzo.

Maar fuck dat, als jij een beertje wilt dan moet jij een beertje nemen en er trots op zijn dat je geen mietje bent dat zich daar iets van aantrekt.
Rustig aan.
pi_121336730
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:26 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Hoi,

ik ben 15 jaar. Ik zit de laatste tijd niet bepaald lekker in mijn vel en eigenlijk zou ik heel graag een knuffelbeest hebben. Ik meen het, iedere keer dat ik een kind met een knuffel zie lopen krijg ik een steek van verdriet. Ik vind mezelf zo kinderachtig en mijn ego zegt nee. Maar diep vanbinnen wil ik er toch nog een. Gewoon een lief teddybeertje of een schildpadje.

Toen ik 11 was heeft mijn stiefmoeder mijn knuffels zonder reden naar een rommelmarkt gebracht. Ik ben daar heel boos en verdrietig over geweest. Een van die knuffels was tijgertje, zoals ik hem noemde. Ik had hem met mijn echte moeder gekocht op een rommelmarkt toen ik 5 was. Hij heeft me heel erg getroost toen mijn moeder kwam te overlijden en ik praatte altijd tegen hem.

Alvast bedankt voor evt. reacties. :)
Mijn moeder heeft zonder reden alles wat ik had van speelgoed en dat was echt niet veel weggegooid ook zonder reden. Nou zie ik ergens een leuk knuffelbeest liggen wat op een van die knuffels lijkt welke ik had koop ik hem gewoon ;)
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:52:39 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121336737
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar fuck dat, als jij een beertje wilt dan moet jij een beertje nemen en er trots op zijn dat je geen mietje bent dat zich daar iets van aantrekt.
Zo is het maar net _O_
pi_121336738
je bent vast niet de enige :) niet druk om maken. waarschijnlijk gebruik je hem nog maar eventjes en kan je er dan weer zonder. ik was er op een gegeven moment gewoon klaar mee en toen konden ze uit bed, was toen 21 denk ik ofzo :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_121336759
Daarbij is het geen taboe, kijk maar eens naar anime pillows
pi_121336918
Ik zou wel oppassen, TS, want het is een hellend vlak, voor je het weet heb je een luier fetisj.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')