Ik heb nog een knuffel voor je. Er zitten alleen gaten in en zijn vacht is een beetje hard geworden op sommige plekken...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:26 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Ik mis het heel erg, maar ik ben bang dat mensen me gaan zien als een baby ofzo. En hoe gaat het uitzien als ik een speelgoedwinkel binnenloop om een knuffel te kopen? Zijn er meer mensen die zich zo voelen?
Ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik heb ook nog knuffels die ik al m'n hele leven heb, en eerlijk gezegd geef ik nog liever m'n auto ofzo weg dan die beestjes. Niks om je te schamen.
Weet precies wat je bedoelt, zodra ik me rot voel grijp ik meteen naar m'n vier beestjes. Die weten me altijd weer te troosten als geen ander!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ookMaar bij mij eigenlijk om dezelfde reden als TS: dat ding heb ik vroeger gebruikt om mezelf te troosten en daar dient ie nu eigenlijk nog steeds voor. Na al die jaren werkt nog steeds niks beter dan dat stomme beest
Voor deze keer eens met Kingtoppie. Ik ga er ook een halen, een Toad (ja, die van Mario ja). Toad schopt kont.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga ook maar eens een knuffel kopen, knuffels zijn bad ass.
Ben je het normaal niet met mij eens dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:36 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Voor deze keer eens met Kingtoppie. Ik ga er ook een halen, een Toad (ja, die van Mario ja). Toad schopt kont.
Een knuffelbeest is eigenlijk ook het enige dat je niet 'in de steek kan laten', om het zo maar even te zeggen. Hoe vaak huilen kinderen niet omdat hun ouders even weggaan.. en een knuffel is dan wellicht even het enige dat wel bij ze is (en blijft).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:35 schreef Tropanzia het volgende:
Wel apart dat knuffelbeesten zo'n gevoelige dingen zijn.
Mwah, knuffeltje in je bed is wel gewoon schattig...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Dankjulliewel voor jullie reactiesmaar niet beledigend bedoelt maar het klinkt redelijk normaal voor vrouwen om een knuffelbeest te hebben, gewoon als hebbedingetje. Maar als jongen is het weer gelijk gay of kinderachtig of wat dan ook. Zijn er echt geen mannen hier die nog echt slapen met hun knuffel?
Dan kan ik misschien begrijpen of het echt niet voorkomt of dat het gewoon enorm taboe is.
Mijn moeder heeft zonder reden alles wat ik had van speelgoed en dat was echt niet veel weggegooid ook zonder reden. Nou zie ik ergens een leuk knuffelbeest liggen wat op een van die knuffels lijkt welke ik had koop ik hem gewoonquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:26 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Hoi,
ik ben 15 jaar. Ik zit de laatste tijd niet bepaald lekker in mijn vel en eigenlijk zou ik heel graag een knuffelbeest hebben. Ik meen het, iedere keer dat ik een kind met een knuffel zie lopen krijg ik een steek van verdriet. Ik vind mezelf zo kinderachtig en mijn ego zegt nee. Maar diep vanbinnen wil ik er toch nog een. Gewoon een lief teddybeertje of een schildpadje.
Toen ik 11 was heeft mijn stiefmoeder mijn knuffels zonder reden naar een rommelmarkt gebracht. Ik ben daar heel boos en verdrietig over geweest. Een van die knuffels was tijgertje, zoals ik hem noemde. Ik had hem met mijn echte moeder gekocht op een rommelmarkt toen ik 5 was. Hij heeft me heel erg getroost toen mijn moeder kwam te overlijden en ik praatte altijd tegen hem.
Ik mis het heel erg, maar ik ben bang dat mensen me gaan zien als een baby ofzo. En hoe gaat het uitzien als ik een speelgoedwinkel binnenloop om een knuffel te kopen? Zijn er meer mensen die zich zo voelen?
Alvast bedankt voor evt. reacties.
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar fuck dat, als jij een beertje wilt dan moet jij een beertje nemen en er trots op zijn dat je geen mietje bent dat zich daar iets van aantrekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |