Kunnen we nog gewoon met elkaar zoenen, of lopen we het risico dat we elkaar opnieuw besmetten?
Alvast bedankt
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 08-09-2002 19:46]
Zal leuke sex worden dan zo
Ik wist niet eens dat dat besmettelijk was
Nou ja uhhm je moet goed nadenken of je met haar door wilt... Kweet ff niet wat ik moet zeggen
GHAAAP
[Dit bericht is gewijzigd door Crispy1 op 29-08-2002 22:49]
quote:Geen zin om te zoeken / lezen.
Op donderdag 29 augustus 2002 22:51 schreef VrolijkeFortunist het volgende:
www.google.comPfeiffer
Kortom ik vind je nogal luchtig. Pfeiffer is echt niet leuk. Zeker als je geen schoolexamens kan doen bijvoorbeeld en het hele jaar opniew moet. Misschien heb je mazzel en kom je er makkelijk af (zoals ik met slechts 8 a 10 weken na zwaar pfeiffer (ziekenhuis e.d) Nou ja na die weken kon ik weer naar school maar het duurde nog flink lang voordat ikweer echt energie had en ik had nog jaren soms last. Nou succes ermee
Ik vroeg of we elkaar konden herbesmetten door te zoenen, that's all.
quote:Erg grappig, Crispy.
Op donderdag 29 augustus 2002 22:51 schreef Crispy1 het volgende:[..]
ongepaste grap
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 08-09-2002 19:48]
quote:Ik zit niet meer op school, ik studeer...ik hoef maar 2x in de week naar de universiteit, dus dat is best te overzien.
Op donderdag 29 augustus 2002 22:53 schreef Sumer het volgende:
Ik snap niet dat je dan nog zo eenvoudig kunt vragen kunnen we nog zoenen. Je hebt dikke troubles als je echt pfeiffer hebt. Binnenkort zul je de eerste tijd je vriendin wel niet meer zien en school zit er ook enige maanden zeker niet meer in. Je kunt er zelfs een half jaar of meer mee thuiszitten en soms geneest het helemaal nooit meer. Je houd er dan een chronische vermoeidheid aan over.Kortom ik vind je nogal luchtig. Pfeiffer is echt niet leuk. Zeker als je geen schoolexamens kan doen bijvoorbeeld en het hele jaar opniew moet. Misschien heb je mazzel en kom je er makkelijk af (zoals ik met slechts 8 a 10 weken na zwaar pfeiffer (ziekenhuis e.d) Nou ja na die weken kon ik weer naar school maar het duurde nog flink lang voordat ikweer echt energie had en ik had nog jaren soms last. Nou succes ermee
Ik heb een goede weerstand, ik maak me geen zorgen.
quote:Ik was ook nooit ziek en toen bleek na een aantal maanden dat ik t ook had, heb er na, nu 2 jaar, nog steeds last van. Je kunt geluk hebben maar hoe ouder je bent hoe meer complicaties je kunt krijgen, toch maar ff rustig aan doen als ik jou was.
Op donderdag 29 augustus 2002 23:00 schreef -Will- het volgende:[..]
Ik zit niet meer op school, ik studeer...ik hoef maar 2x in de week naar de universiteit, dus dat is best te overzien.
Ik heb een goede weerstand, ik maak me geen zorgen.
quote:Als dat et enigste dan maar is, deze ene ziekte
Op donderdag 29 augustus 2002 22:56 schreef -Will- het volgende:
Dumpen? Mensen, we hebben net een maand wat! Ze heeft haar ziekte daarvoor al opgelopen (vakantievriendje)
quote:Geloof me, het kan nooit erger zijn dan wat ik mogelijkerwijs heb opgelopen in m'n losse periode :|
Op donderdag 29 augustus 2002 23:10 schreef Jobs het volgende:
offtopic
op internet kan je heel simpel vinden wat de besmettelijke periode is, maar als jullie het allebei al een maand hebben, is zoenen veilig. het is volgens mij alleen tijdens de incubatie dat je anderen besmet. (check het toch maar even nog)
quote:De reacties waren inderdaad van een belachelijk laag peil, ja.
Op donderdag 29 augustus 2002 23:23 schreef BBun het volgende:
wat een trieste reacties allemaal!!!!op internet kan je heel simpel vinden wat de besmettelijke periode is, maar als jullie het allebei al een maand hebben, is zoenen veilig. het is volgens mij alleen tijdens de incubatie dat je anderen besmet. (check het toch maar even nog)
*edit* oja, bedankt voor je hulp trouwens
maar dan moet je wel zeker weten dat je allebei al die bacterie hebt (of was het een virus?)
[Dit bericht is gewijzigd door BBun op 30-08-2002 00:51]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |