¤ 6,50 incl.quote:Op zondag 7 april 2013 20:54 schreef wesleycc het volgende:
hardstyle/hardcore tunes hoeveel inc verzenden?
¤ 100 incl. verzenden + ingebonden lager ga ik niet. Ik heb van de weekbladen de jaren 70 en 80 verkocht en ik heb er nog een stuk of 90 uit de jaren 60 (volgens mij wel met perforatiegaatjes) en iets van 55 uit de jaren 50 ook niet de beste kwaliteitquote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Waterweg het volgende:
De beste verhalen van Donald Duck
Daar doe ik bij deze een bod op van 80 euro incl verzenden.
En de ingebonden voor 5 euro daarbij.
En wat heb je verder nog aan Donald Duck weekbladen van voor de jaren 90?
PM is ook goed wmb.
Wat is je prijs voor deze weekbladen? En dan zegmaar per decennium als 't kan.quote:een stuk of 90 uit de jaren 60 (volgens mij wel met perforatiegaatjes) en iets van 55 uit de jaren 50 ook niet de beste kwaliteit
Ik denk dat ik deze weekbladen zelf houquote:Op donderdag 11 april 2013 22:07 schreef Waterweg het volgende:
[..]
Wat is je prijs voor deze weekbladen? En dan zegmaar per decennium als 't kan.
Eens even zien wat er mogelijk is hier![]()
Ha, dat vind ik een leuke!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[quote]Ik denk dat ik deze weekbladen zelf houDaar ben ik nog niet helemaal over uit.
Hmm.. ik dacht dat ik al had gereageerd op dit berichtquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:05 schreef Waterweg het volgende:
[..]
Ha, dat vind ik een leuke!
Wel aangeven dat je meer te koop hebt, en als er dan naar gevraagd wordt twijfelen of je het wel zal verkopen. In dat laatste geef ik je zeker gelijk!
Ik heb die jaren nog niet compleet, dus ik zou ze graag van je overnemen, maar wat ik dubbel heb neem ik er gewoon bij, als dat kan. Liever 2keer een nummer dan 1 nummer niet. M'n berging is groot genoeg![]()
De "Donald Duck als ... ". Zou ik sowieso graag van je willen overnemen. Daar heb ik er nog maar 2 van ofzo, nooit bewust aan gedacht om die te bewaren.
Qua verzenden of ophalen moet ik even rekenen wat voordeliger is, (en of ik uberhaupt die kant op moet binnenkort)
Als ik in een verkooptopic vraag naar wat je nog meer hebt lijkt het mij duidelijk dat ik niet geinteresseerd ben in jouw privecollectie, maar juist in wat je nog wil verkopen. Dan denk ik niet dat het vreemd is om een prijs te vragen als jij noemt hoeveel je van die jaren nog hebt. Maar blijkbaar is dat een communicatiemisverstand.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm.. ik dacht dat ik al had gereageerd op dit bericht![]()
Ik geef inderdaad aan dat ik meer te koop heb, maar ik heb er niet bij gezet watIk heb namelijk meerdere kasten vol, dus als jij vraagt naar jaren 50 en 60 Donald Duck zijn die niet direct ook te koop
'De beste verhalen van Donald Duck (52x)' wil je overnemen voor ¤90 excl.?
Klopt ook wel, maar zit gewoon nog te twijfelenquote:Op woensdag 17 april 2013 01:11 schreef Waterweg het volgende:
[..]
Als ik in een verkooptopic vraag naar wat je nog meer hebt lijkt het mij duidelijk dat ik niet geinteresseerd ben in jouw privecollectie, maar juist in wat je nog wil verkopen. Dan denk ik niet dat het vreemd is om een prijs te vragen als jij noemt hoeveel je van die jaren nog hebt. Maar blijkbaar is dat een communicatiemisverstand.
Laten we dan bij de "Donald Duck als.." houden.
Ophalen zal het voor mij toch niet worden, want ik heb de komende tijd geen dingen die kant op. Ik kan wel verhogen naar 90 euro inclusief verzenden. Meer dan dat zit er voor mij niet in voor deze reeks. Dus ik ben bang dat we er dan toch niet gaan uitkomen, maar dat zij dan zo.
Ben je er al aan toegekomen om te kijken?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maar zit gewoon nog te twijfelenDaarom staan ze ook niet in de OP
Ik ga even kijken wat de verzendkosten gaan zijn.
De verzendkosten zijn ¤12,40 dan blijft er voor mij nog geen 1,50 euro per stuk overquote:Op zondag 21 april 2013 12:56 schreef Waterweg het volgende:
[..]
Ben je er al aan toegekomen om te kijken?
Pockets en dubbelpockets heb ik wel maar verkoop ik nietquote:Op donderdag 25 april 2013 09:31 schreef HPLC het volgende:
Heb je ook DD pockets/dubbelpockets? Of eventueel DD extra?
Verstandigquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pockets en dubbelpockets heb ik wel maar verkoop ik nietDonald Duck Extra heb ik alles vanaf 2002 behalve 5 en 7 uit 2005 Verder nog 1 uit 87, een uit 95, en 2 uit 97, 98 compleet, 1999 zonder 2 en 3, 2000 zonder 7,10,13 en 2001 zonder 1,4,10..
190 stuks (t/m 2012)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |