loikquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:28 schreef haakon het volgende:
Deze release
http://meta4recordings.bandcamp.com/album/phataa-diin-god-e-p
Ik ben blij dat m'n loon net weer gestort is, want anders had ik waarschijnlijk moeten lenen om de trein te kunnen betalenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef RadioSlut het volgende:
Fuck yeah net genoeg geld om naar Intersection te komengs
Achja, jij hebt tenminste een loonquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ik ben blij dat m'n loon net weer gestort is, want anders had ik waarschijnlijk moeten lenen om de trein te kunnen betalen
'Ophidian' en 'zooi(gerelateerd aan Ophidian)' past niet in één dezelfde zin.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:06 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Graties ophidian zooi
http://meta4recordings.ba(...)ed-experiments-02-07
Zooi was hier positief bedoeldquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef haakon het volgende:
[..]
'Ophidian' en 'zooi(gerelateerd aan Ophidian)' past niet in één dezelfde zin.
NOOIT
Leugenaar! Je ben d'r al vaker geweest!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ben er nog maar 1 keer geweest, en toen was het top!
Maar het wordt telkens weer anders afgesteld omdat er ook veel metalshowtjes worden gegeven.
Dus een paar jongens van de organisatie met verstand ervan gaan het afstellen...
Hopelijk goed
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef RadioSlut het volgende:
Fuck yeah net genoeg geld om naar Intersection te komengs
Ik ben zo autistisch dat ik niet durf.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Leugenaar! Je ben d'r al vaker geweest!
[..]Ga je ons autisten niveau omhoog halen?
Guigoo - Turn Down the Lightsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
kweetniet of dit van toepassing hier is maar goed
https://soundcloud.com/si(...)gga-hardtek-2013-mix
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben zo autistisch dat ik niet durf.
Hehe, zoals een ekte fokkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Serieus he.Ik functioneer niet goed/vrijwel niet in groepen/groepjes.
Ik ben er nog maar 1 keer eerder geweest, heur.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Leugenaar! Je ben d'r al vaker geweest!
[..]Ga je ons autisten niveau omhoog halen?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, want die durven niet naar buiten.
Huh, met STORM zei je dat je er al een keer was geweest :/quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:27 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ben er nog maar 1 keer eerder geweest, heur.
Hoe vdk was jij dan wel niet? ;Pquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:38 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]Gaat morgen nog wel wat worden
[..]
Huh, met STORM zei je dat je er al een keer was geweest :/
Niet, ik was nuchter moest terug rijden en vanavond weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |