https://soundcloud.com/dance2eden/ruffryder-ghosttown-2012quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:59 schreef fathank het volgende:
Lekker hoor.
Iemand nog aanraders voor millenium setjes in de stijl van ophidian op ghosttownbof endymion op qore?
Misschien als Clubnight in de P60?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:33 schreef haakon het volgende:
QORE 3.0 = future hardcore. Een feest waarop de grenzen van het genre verlegd en doorbroken worden. Een feest voor de hard-heads. QORE 3.0 zal terugkeren op een passende locatie. Wij dagen je uit om eens langs te komen.
Aldus Q-Dance
Die trackquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Wat is die outro van toa - cross toch belachelijk vet zeg. Het hele nummer is al baas, maar die outro ook. Zou een volwaardige ambient plaat van gemaakt kunnen worden![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:04 schreef haakon het volgende:
[..]
Die track
En inderdaad, daar zouden ze zoveel mee kunnen doen!
Over TOA gesproken:
Gewoon een promo door The Outside Agency voor ons feest! :d
Buh, da's lekker!quote:Op maandag 21 januari 2013 14:58 schreef haakon het volgende:
Dit mag wel even vermeld worden:
Industrial area op Hardshock Festival:
LIVE: Hellfish
Section Grabuge
Richie Gee
LIVE: Omkara Techichi
E-Noid
Deathmachine
LIVE: Bartoch vs LIVE: The Punisher
Chimera
Cemon Victa
Sandy Warez
Dat gaat weer ZIEK worden!
Vorig jaar al zo'n knalfeest en nu ook nog deze line-up + de mainstage line-up!
Oh oh oh oh wat vet!
Ik ben dat weekend in de Ardennen... Bedrijfsuitje. Ook erg leuk, maar ik ga wel wat missen denk ikquote:Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef haakon het volgende:
[..]
Ga je mee? Wij gaan treinen namelijk.. kun je zo mee met ons.
Jij, Robin en ik denk ik?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Mothafokkin fok!meet @ intersection?
Autistenmeet.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Mothafokkin fok!meet @ intersection?
quote:
quote:
Zeer toffe plaat ja, maar echt hardcore vind ik hem nietquote:
Idd. Maar zooooooo lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:02 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Zeer toffe plaat ja, maar echt hardcore vind ik hem nietWel een perfecte plaat om aan het eind van een hardstyle set te draaien
Ik ben er nog maar 1 keer geweest, en toen was het top!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 06:56 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik ben trots op mijn autistenbestaan![]()
Hoe is het geluid in die tent eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |