Datquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:28 schreef Incantrix het volgende:
Hoe kun je een iphone nou niet snappen?
30+quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:28 schreef Incantrix het volgende:
quote:
Waarschijnlijk zit hij hetzelfde als Priem met haar galaxyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:28 schreef Incantrix het volgende:
Ja maar iPhone is zoveel makkelijker dan Galaxyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit hij hetzelfde als Priem met haar galaxy![]()
ERMAGERD HIJ IS AAN
ERMAGERD WAT DOES THIS BUTTOM DO?
ERMAGERD IK SNAP ER NIKS VAN
![]()
Watquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
kipblokjes die goedkoper waren dan kipfilet
Dat doen van die hiphop mensen toch ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja heeft zo een vest aan met een capuchon met van die touwtjes eraan. Maar ze heeft de touwtjes aan elkaar gestrikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja heeft zo een vest aan met een capuchon met van die touwtjes eraan. Maar ze heeft de touwtjes aan elkaar gestrikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat heb k ook wel eens als t in de bonus isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
kipblokjes die goedkoper waren dan kipfilet
HET HOORT NIETquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat doen van die hiphop mensen toch ook
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh shit ben jij ook al 30+?
40+ dan
Ik was in de waan dat jij 28-29 wasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je weet me wel mooi te paaien, dat wel
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je weet me wel mooi te paaien, dat wel
ze heeft twee kinderen en dat komt als een schok?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh shit ben jij ook al 30+?
40+ dan
Milka heeft al 3 kinderen bijna en is nog geen 30, ik vind het niet zo raar. Het is niet alsof ik dacht dat ze pas 21 wasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze heeft twee kinderen en dat komt als een schok?
milka is wel dertig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Milka heeft al 3 kinderen bijna en is nog geen 30, ik vind het niet zo raar. Het is niet alsof ik dacht dat ze pas 21 was
Wat, ik dacht dat milka 28 wasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
milka is wel dertig.
Sjongejonge!
We hebben die kalender niet voor niks
Goeie oplossing wel, best een prima leeftijd, 25.quote:
Hij mag bij mij wel de gang komen schilderen andersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum wil de badkamer gaan schilderen terwijl we voor een appartement gaan kijken..
HET IS EEN STUDENTENSTUDIO CARE
ja hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie oplossing wel, best een prima leeftijd, 25.
ik zou voor een iets betere score gaan, 25 ofzo. Verdien je ook meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
voor altijd 20 ook wel ok![]()
Beter 21eigenlijk, nog een jaartje wachten
Dat zeg ik, prima leeftijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou voor een iets betere score gaan, 25 ofzo. Verdien je ook meer.
Maar duurt langquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou voor een iets betere score gaan, 25 ofzo. Verdien je ook meer.
Wacht maar tot je 28 bent!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
21 vond ik een mooie leeftijd24 ook
![]()
27 vind ik heul zo tof niet meer
ja, oud lijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
21 vond ik een mooie leeftijd24 ook
![]()
27 vind ik heul zo tof niet meer
de 28-jarige die er uit ziet als 16 met de vriend van 56quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 28 bent!![]()
Nee hoor, zolang ik m'n id moet laten zien voor sigaretten maak ik me nog geen zorgen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de 28-jarige die er uit ziet als 16 met de vriend van 56
Ergo, hij had je opa kunnen zijn in vele ogen!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig ziet Fred er ook jonger uitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij? op straat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar ik vermoed nog steeds dat als we op straat lopen mensen zullen denken dat we vader en dochter zijn. En dan geef ik hem een zoen en knijp in z'n reet mwuhahahaha
hoe oud is fred?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelukkig ziet Fred er ook jonger uit.
Mijn oma weet nog steeds niet hoe oud hij is en denkt dat het best meevalt
Ja, doch wel meestal discreetquote:
Dat staat hier drie posts bovenquote:
oh overheen gelezen! okay!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, doch wel meestal discreet.
Maar we lopen wel gewoon hand en hand enzo.
[..]
Dat staat hier drie posts boven
zeg maar dat ik dat gay vindquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred is trouwens aan het overwegen om tijdens de meet naar vrienden in Friesland te gaan. Hoe verder weg hoe beter zal hij wel denken![]()
Zal het doorgevenquote:
I love you Spees!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat, ik dacht dat milka 28 was
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:31 schreef milka82 het volgende:
[..]
I love you Spees!maar ik ben idd 30 geworden vorig jaar......
Ik geef em groot gelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zal het doorgeven![]()
Je hebt hem al eens een mietje genoemd, dus hij vindt je toch al stom![]()
Ah, hij gaat naar Rinus en Deborah? Ik zal naar hem zwaaien, hahahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred is trouwens aan het overwegen om tijdens de meet naar vrienden in Friesland te gaan. Hoe verder weg hoe beter zal hij wel denken![]()
Naast jij, je gezin en Rinus & co wonen er nog 2 mensen in Frieslandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:36 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ah, hij gaat naar Rinus en Deborah? Ik zal naar hem zwaaien, hahaha
bb is tenminste gewoon een heldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik geef em groot gelijkCif is ook altijd aan het vluchten als ik woord meet en nagellakmeiden in 1 zin noem
(jaja faalmeet dit dat alles)
Je had hem moeten horenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
weet fred ook dat het na 5 bier best heul leuk is?
ik wil 'm best Wim noemen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je had hem moeten horen
Ik: "ja maar er zijn bier en tieten"
Hij: "ja, bedekte tieten!
Ik: HEUL NIET![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik denk dat hij gewoon geen zin heeft om tussen een zooi wijven die hem de hele tijd Fred noemen te gaan zitten
Ik heb jou als voorbeeld gebruiktquote:
mijn reputatiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb jou als voorbeeld gebruikt![]()
Hij zo: "ze gaan echt niet met blote tieten lopen"
Ik zo: Skjoe heeft zelfs d'r tet naar buiten getrokken op de camping"![]()
![]()
In de tuinquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Tepels vergelijken op de eerste meet.
Je deed het ook zo mooi, zonder enige aanleidingquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je deed het ook zo mooi, zonder enige aanleiding.
Zo van "o ja tet" en dan uit je bh trekken en dan verder zuipen![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb bijna iedereens tetten gezien op de camping, behalve de jouwe
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je deed het ook zo mooi, zonder enige aanleiding.
Zo van "o ja tet" en dan uit je bh trekken en dan verder zuipen![]()
Alleen die van mij nog niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zelfs de nakende tetten van Bambi gezien
ongeveer. Die van Mandy ook nie!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alleen die van mij nog niet?
I FEEL SO SPECIAL EINZ
Wilde mij net komen melden hahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ongeveer. Die van Mandy ook nie!
zeker!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij heeft Mandy ook echt goede tetten om eens met z'n allen te bekijken
Ik wou net zeggen: Alleen skjoe?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb jou als voorbeeld gebruikt![]()
Hij zo: "ze gaan echt niet met blote tieten lopen"
Ik zo: Skjoe heeft zelfs d'r tet naar buiten getrokken op de camping"![]()
![]()
Die tweede avond kwamen er verder geen tetten naar buitenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: Alleen skjoe?
Moet ik ze tellen?![]()
Debster die gewoon nakend in de woonkamer d'r haar staat te kammenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: Alleen skjoe?
Moet ik ze tellen?![]()
En dan heel hard schreeuwde: KIEK NOU IK HEB TOCH HEUL GEEN TETTEN.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Debster die gewoon nakend in de woonkamer d'r haar staat te kammen
Waarop uiteraard NIEMAND keek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan heel hard schreeuwde: KIEK NOU IK HEB TOCH HEUL GEEN TETTEN.![]()
![]()
We moeten eens op een rijtje gaan staan van klei naar groot. Goede pic zal dat zijnquote:
de voorste weet ik, einz!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We moeten eens op een rijtje gaan staan van klei naar groot. Goede pic zal dat zijn
Ik heb niet de kleinste toch?quote:
ja die bedoel ik!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb niet de kleinste toch?![]()
De grootste is wel duidelijk
Post even een pic, dan kijken we evenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien pas ik ook wel een bik pak gewoon de maat die ik altijd heb en vind dan dat ie goed zit, zonder verder te kijken
Ik ergens achteraan. Dico vooraan ofzo? Met sjaan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
wie zou qua lichaamslengte vooraan staan?
Albino, Sjaan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
wie zou qua lichaamslengte vooraan staan?
nee, sjaan niet joh!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ergens achteraan. Dico vooraan ofzo? Met sjaan?
Ik ga ook voor Dico.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, sjaan niet joh!
Er zijn langere! Ik denk dat Dico wel wint ja!
en ijs?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, sjaan niet joh!
Er zijn langere! Ik denk dat Dico wel wint ja!
Ik heb laatst een zondag gehad dat ik 's ochtends m'n bh niet had aangetrokken, want lam. Ik allang vergeten, ik naar m'n ouders toe, bad dit dat alles... Pas bij het aankleden na het bad bedacht ik me dat ik m'n bh niet aangetrokken had 's ochtends.... Ik heb het geen moment gemerktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind mijn bamboozles wel goed zo, ik ging joggen op de wii zonder bh en dat was niet fijn. Toen moest ik ze vasthouden
Mwah, 1.76 is niet extreem lang toch?quote:
Ik vind iedereen lang want ik ben kleinquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, 1.76 is niet extreem lang toch?
ukjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind iedereen lang want ik ben klein
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een zondag gehad dat ik 's ochtends m'n bh niet had aangetrokken, want lam. Ik allang vergeten, ik naar m'n ouders toe, bad dit dat alles... Pas bij het aankleden na het bad bedacht ik me dat ik m'n bh niet aangetrokken had 's ochtends.... Ik heb het geen moment gemerkt
Geen gewicht plzquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben voor een uitbreiding in de database.
lijkt mij een vreemde gewaarwording.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een zondag gehad dat ik 's ochtends m'n bh niet had aangetrokken, want lam. Ik allang vergeten, ik naar m'n ouders toe, bad dit dat alles... Pas bij het aankleden na het bad bedacht ik me dat ik m'n bh niet aangetrokken had 's ochtends.... Ik heb het geen moment gemerkt
Ja maar lengte.quote:
Nee dank je, dan kan ik om de week alles gaan zitten aanpassenquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee dank je, dan kan ik om de week alles gaan zitten aanpassen
Ik kan fietsen zonder bh aan en dan heb ik nog nergens last vanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lijkt mij een vreemde gewaarwording.
Ook nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We kunnen wel een afvalrace in de database doen
Ik vergeet 'm ook af en toe.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan fietsen zonder bh aan en dan heb ik nog nergens last van![]()
Terwijl het echt geen erwtjes zijn, ze zijn gewoon lief en klein![]()
Dus snap ook niet hoe ik het doe
Schijnbaar wel jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
MegaM is inmiddels 23 geloof ik he?
Dat geloof ik heul nietquote:
Kom, laat ik eens wat leeftijden aanpassenquote:
Dan moet je iets anders indienenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
mag mijn verhaaltje anders, ik vind deze stom
Dat is fraudequote:
Kan dat niet automagisch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
En alle leeftijden zijn bijgewerkt
de meeste mensen zijn 's morgens 1 tot 3 centimeter langer dan 's avonds hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben gemeten op 1.76. Blijkbaar was dat een goeie dag.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik dnek wat zij nde katten vervelend maar bedenk nu pas dat ze vanochtend geen eten gehad hebben
Ongetwijfeld, maar dit werkt ookquote:
ze kunnen het lijenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik dnek wat zij nde katten vervelend maar bedenk nu pas dat ze vanochtend geen eten gehad hebben
Ik weet. Zal wel 's morgens gedaan zijn dan. Geen idee meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de meeste mensen zijn 's morgens 1 tot 3 centimeter langer dan 's avonds he
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
kutjes dan moet ik morgenvroeg meten
Als het 1.64 is weten we waaromquote:
Bij mij haalden ze er toen iets vanaf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als het 1.64 is weten we waaromPlus meten ze in het gemeentehuis met schoenen als het al ooit gemeten is daar
Oh daar weet ik dan weer niks vanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij haalden ze er toen iets vanaf.
NOU ENquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als lengtes erbij gaan krijg ik weer zo'n halflege kollom, ik was zo blij dat ze allemaal vol waren
lulzquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef Mss het volgende:
Maar goed dat Spees geen vent is. Ze zou haar penor alleen in de ochtend meten
Of compenseren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:20 schreef Mss het volgende:
Maar goed dat Spees geen vent is. Ze zou haar penor alleen in de ochtend meten
Ik ben anoniemegebruiker6392quote:
Mijn google-account. Kan je die even uit je bericht halen?quote:
HAD IK AL GEDAAN.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
En iedereen die gequote heeft ook?.
Weet dat iedereen die de databank opent het kan zien, maar het maakt het lijntje net even korter richting mij
Ren wilde hem er specifiek niet in hebbenquote:
wat flauwquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ren wilde hem er specifiek niet in hebben
Ze wilde hem niet eens vertellen aan mij
GEEF SCHAAR EEN BREUK JAquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
en mijn feiten en cupmaat zijn nog niet aangepast
Heb ik net nog gedaan, 85Aquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees, ik zou de boel eens opmeten, zou me niks verbazen als je boobies wat groter zijn geworden ondertussen
Zodat mensen hun best moeten doen om het te vindenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:27 schreef megamandy het volgende:
Dat rijtje van in een lettergreep staat ook een beetje verdwaald
Kom je in februari?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
of ik meet verkeerd, dat mogen jullie op de volgende meet wel bepalen
hemaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe doe je dat meten ook alweer? Welke site heb je gebruikt Spees?
Blokker heeft voor 17 euro weer kaartjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz denk het niet, misschien als ik een oplossing kan vinden voor dure trein
vind ik te duurquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Blokker heeft voor 17 euro weer kaartjes
Ik kan het niet vinden?quote:
Vanuit Breda? Naar Delft?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
vind ik te duurnormaal kost t 19 ofzo
Heen en weer? Voor Eindhoven zou ik al 14 nog wat kwijt zijn voor een retourtje met kortingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
vind ik te duurnormaal kost t 19 ofzo
Ja ik reis eigenlijk alleen maar gratisquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heen en weer? Voor Eindhoven zou ik al 14 nog wat kwijt zijn voor een retourtje met korting
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik reis eigenlijk alleen maar gratis
Ik zie alleen maar heul veul photoshop op een nagel?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:36 schreef Sharana_LV het volgende:
http://44fashionstreet.co(...)-manicure-collection
DAT KAN TOCH HAAST NIETquote:
dáwwwquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees ik heb net even m'n tetten gemeten via zo'n site http://www.borstenforum.n(...)=viewpub&tid=1&pid=1
En volgens dat ding heb ik net AA..
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij bent toch heul nie groter dan ik????
quote:
Ik wilde bewijzen dat die dingen niet werken jaquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel pijpbeurten krijg je hier voor?
1,64 pijpbeurtenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel pijpbeurten krijg je hier voor?
Nagelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Verder verdomd weinig staande foto's van Spees
Ik deed niksquote:
Dat is een verwarrende zinquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij bent vast omgekocht dat je vanavond geen seks krijgt!
Volgende meet gaan we spees meten!
JA NOUquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik deed niks![]()
Sorry ja wat he HOE?
Ik heb geen idee, ik heb nog nooit met olieverf gewerktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JA NOU![]()
Ik moet weer kijken naar cursussen want mijn cursussen houden op en dagbesteding blabla.
Ik dacht eraan een cursus olieverven te gaan volgen, maar ik vroeg me af of dit het een beetje waard is. Ik heb dit nooit gedaan en weet niet of het anders is dan acryl. En of ik het fijn vind. Is olieverven een beetje te doen?
MIJN WERELDBEELDquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
http://sphotos-e.ak.fbcdn(...)200_1706678702_n.jpg
Mmmm misschien geloof ik het toch
Dat is wel waar. Misschien moet ik het maar gewoon proberen, dan weet ik het zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb nog nooit met olieverf gewerkt. Voornamelijk omdat ik het teveel gedoe vind (met mediums en spul om je kwasten schoon te maken en lange droogtijden enzo) en omdat acryl me heel erg goed bevalt, dus heb nooit de behoefte gehad om ernaar te kijken.
Dit is wel een mooie kans toch? Je hebt er tijd voor en met een cursus krijg je gelijk het fijne ervan meequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Misschien moet ik het maar gewoon proberen, dan weet ik het zeker
Kwali-TETquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tevens zeer goeden qualitatsfoto
ik weet vrij zeker dat ik mijn hakken daar uit had en spees loopt altijd op vansquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Skjoe, op de foto's van ons met de k3-jurkjes en de jumbo-ballon lijkt het ook net of ik langer ben dan jij, omdat hakken
Ja, precies. Ik overdenk alles alleen heel veel. Altijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is wel een mooie kans toch? Je hebt er tijd voor en met een cursus krijg je gelijk het fijne ervan mee.
Cursus expressief tekenen doen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik overdenk alles alleen heel veel. Altijd.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit topic moet snel vol voor een SPEES IS HEUL NIET KLEIN-TT!
fixedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit topic moet snel vol voor een SPEES BLIJFT VOOR ALTIJD ONS UKJE!
In de feestboekgroep, bij foto's.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:44 schreef Mss het volgende:
De foto's van de meet bij Dico, HOEEEEEEE kan ik die vinden?
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:22 schreef megamandy het volgende:
Dat merk ik dan weer niet als ik de trap afloop, blijft toch hangen
Het is niet zo dat het op en neer gaat ofzo als ik de trap afloopquote:
dat haar boobers niet op en neer bouncen wanneer ze naar beneden loopt.quote:
Aaah, ok.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het op en neer gaat ofzo als ik de trap afloopDaar zorgt de zwaartekracht wel voor
Het is gewoon ongemakkelijk zonder bh
Ze is maar 1 cm kleiner dan ikquote:
Ja maar, dat hoeft niet iedereen die voor het eerst dit topic binnen komt rollen helemaal meteen te weten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat, het is 1 lettergreep en het is een waarheid wie een koe
DAN BEN JE KLEINER DAN SPEESquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |