Ik weet net zo min waar je het over hebt...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:08 schreef stbabylon het volgende:
Dat dus niet. Geweldig dit zoekspelletje, ik ben zowaar nog geïnteresseerd ook wat ik mis. Moet voor jou wel heerlijk zijn.
quote:
Dan ben ik ook zwanger.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef Ang3l het volgende:
*voelt aan buik*
*slaat zucht van verlichting*
Ik verwacht dat dit topic op korte termijn naar [OUD] gaat verhuizen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Vandaar het kotsen op het moment supreme.
Nee dat is gewoon een horecaspoilerquote:
Ik dacht dat we daar al zaten joh.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit topic op korte termijn naar [OUD] gaat verhuizen.
Ik ben inmiddels zowaar naar de sportschool geweest!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon een horecaspoiler
Doe er iets aan!!!
Het verschil tussen geestelijk instabiele pubers en ouders is inderdaad minimaal.quote:
Om daar bier te drinken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zowaar naar de sportschool geweest!
Daar vind ik dan weere cht geen ene reet aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zowaar naar de sportschool geweest!
Dat is koud, op de loopband is het warm. En daar kan je tenminste nog naar de EO en Omroep MAX kijken. Om de één of andere reden staat dat altijd aan op de tv's in mn sportschool. Ik ren ook liever buiten hoor maar daar vind ik het nu te koud (en vooral donker) voor. Lekker rondje door het park.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weere cht geen ene reet aan.
Dan ren ik liever in m'n eentje met m'n eigen muziek en niemand om me heen.
Met je tong uit je mond?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ren als een mongool dus dat doe ik liever niet in het openbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |