quote:Screenprotector, felgroen silicone hoesje en oordopjes zaten erbij al. Is volgens mij niet standaard in de package. Scherm is toch wel erg nice moet ik zeggen, nu ik er weer eens naar kijk.
Ik heb een lelijk bruin-achtig hoesje...quote:Hoesje ga ik niet gebruiken,
De eerste keer een fix krijgen duurde bij mij ook enorm lang. Misschien moet je maar een kwartier buiten op een bank gaan zitten, GPS aanzetten en wachten op die fixquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:52 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
GPS werkt bij mij overigens niet, zelfs niet na fix.
Ik heb er weinig ervaring mee, want tot nu toe heb ik alleen kleine dingen bij die Webshops besteld. En daar boeide het me niet zo waar bijvoorbeeld een horloge ter waarde van 3 of 4 Euro was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:29 schreef Landgeld het volgende:
Hebben de verkoop-sites, o.a. BG, bij 'normale (gratis) verzending, ook een track and trace systeem om te zien waar je pakketje zich bevind?
Binnen 10 seconden heb ik contact met de eerste satelliet. Gister avond had ik overigens 10+ satellieten binnen 10 seconden in beeld (met EPO file die nu niet meer werkt). Alleen na 5 minuten had ik nog niet 1 gefixde satelliet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef tharonny het volgende:
Als iemand (robert?) me hier nog even antwoord op zou willen geven heel graag:
[..]
Tevens bedacht ik me ook net: Bij banggood kost die 199 dollar en na de coupon te gebruiken (5%oid?) kom je uit op ¤147,-. De telefoon is dan nog wel duurder als die leuke deals bij mistertao, maar daar komt bovenop die $165 ook nog wat extra's voor de verzending enz enz. (Wat ook wel weer te verwaarlozen is door de 10% extra bij je storting) Maar ik zie dat er vaak geen accessoures bij zitten. Bij banggood zit er gewoon een hoesje EN oordopjes! Mag dan wel bagger kwaliteit zijn, maar je hebt ze dan welEn natuurlijk het voordeel dat er zonder gezeik gewoon met paypal betaald kan worden
Ongeveer, maar tracking is soms incompleet / niet beschikbaar. Over het algemeen werkt het wel redelijk tho (pro tip: download de app trackpack als je al een smarphone hebt).quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:29 schreef Landgeld het volgende:
Hebben de verkoop-sites, o.a. BG, bij 'normale (gratis) verzending, ook een track and trace systeem om te zien waar je pakketje zich bevind?
In beeld heb ik er soms wel 13. Gelijk bij het openen van gps test o.i.d. Een fix krijgen is een heeeel ander verhaal. Dat doet ie dus mooi niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Binnen 10 seconden heb ik contact met de eerste satelliet. Gister avond had ik overigens 10+ satellieten binnen 10 seconden in beeld (met EPO file die nu niet meer werkt). Alleen na 5 minuten had ik nog niet 1 gefixde satelliet.
Apptrack? Ik kan alleen Apptrackr vinden en dat is verre van legaal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ongeveer, maar tracking is soms incompleet / niet beschikbaar. Over het algemeen werkt het wel redelijk tho (pro tip: download de app apptrack als je al een smarphone hebt).
Auto correct op mobielquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:28 schreef Morri het volgende:
[..]
Apptrack? Ik kan alleen Apptrackr vinden en dat is verre van legaal.
Handige app. Moet je alleen weten waarmee bijvoorbeeld een Banggood verstuurt en waar het trackingnummer beschikbaar is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Auto correct op mobielmoet trackpack zijn.
Helaas, geen smartphone. Die is nu net onderweg. Wel een tablet, maar die heeft geen gps, en als ik het zo zie heb je dat nodig. App is ook niet gratis, anders zou ik het even kunnen testen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Auto correct op mobielmoet trackpack zijn.
Gratis versiequote:Op woensdag 9 januari 2013 12:46 schreef Morri het volgende:
[..]
Helaas, geen smartphone. Die is nu net onderweg. Wel een tablet, maar die heeft geen gps, en als ik het zo zie heb je dat nodig. App is ook niet gratis, anders zou ik het even kunnen testen.
Maar leuk om te weten voor een volgende keer
Ik heb nu ook na m'n Neo een G3 gekocht, en heb deze sinds 24dec.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:02 schreef ptrmas het volgende:
Yey ook de G3 onderweg, kijken of deze nog beter is dan de Neo.
Ik zie het al. Ik kan wel de betaalde Plugin downloaden om de advertenties weg te halen, maar op een of andere manier kan ik op de market niet aan de basisversie komen. Vreemd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gratis versieen geen GPS nodig hoor
https://play.google.com/s(...)lY2gudHJhY2twYWNrIl0.
Hier krijg je een beeld van het tracking proces van Banggood.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:29 schreef Landgeld het volgende:
Haha, zo reageren de mensen hier ook. Groot, mooi scherm, reageert snel.... en als je dan zegt wat de prijs wasquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:18 schreef Riot- het volgende:
G3 netjes zonder extra kosten binnengekregen. Wat is dat ding groot man!
Net vergeleken met de iPhone 5 van een huisgenoot 1.5x zo groot. Hij vond het niet zo leuk toen ik hem de prijs vertelde
Ben je nou buiten geweest of heb je je toestel achter het raam neergelegd? Binnen is het ontvangst slecht tot onmogelijk. Bij het raam kan werken, maar ook lang niet altijd. Zelfs mijn PNA had daar last van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:45 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ik zie sowieso geen satelieten. tellertje blijft mooi op 0 staan... Ga GPStest runnen en bij het raam laten. hopelijk zie ik was na een kwartier.
Iets beter: na 5 minuten zie ik er 12 maar nog geen 1 used.
Eerste keer dat ik wat satelieten zie btw.
Edit: Nu zie ik er nog maar 2 en nog steeds 0 op used.
Na half uur geen fix kunnen krijgen. Vreet ook nog eens batterij als de malle.
Blauwtand heeft geen draadje nodig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:02 schreef shiznuts het volgende:
Zou best kunnen. Ik heb helaas alleen een miniUSB -> female fullsize USB. Niet voor microUSB.
Zelf niet geprobeerd maar ik zie dat er standaard een app is geinstalleerd "Draadloos invoerapparaten".quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:48 schreef NameUnknown het volgende:
Het is natuurlijk niet de bedoeling, maar is er iemand die al een externe bluetooth muis heeft laten samenwerken met de G3?
Ik heb hier namelijk nog een Adapt AD-350 liggen.
Binnen achter een raam. Zal als ik buiten ben nog een keer testen, oude telefoon kon ik dacht ik gewoon binnen GPS gebruiken...quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:39 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Ben je nou buiten geweest of heb je je toestel achter het raam neergelegd? Binnen is het ontvangst slecht tot onmogelijk. Bij het raam kan werken, maar ook lang niet altijd. Zelfs mijn PNA had daar last van.
Als je morgen de deur uit gaat, zet dan de GPS aan en laat die ook aan staan. Je zal zien dat het makkelijker is!
En natuurlijk heeft een GPS ook stroom nodig, maar daarin vind ik dit toestel juist zo meevallen. Ik kan uren de GPS gebruiken zonder dat de accu gelijk leeg is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |