Ik vind dat vreemd als ik direct met live chat vraag en direct daarna bestel. Dan vind ik dat vreemd. Ik weet wel dat ik het kan verwachten van chinese shop, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoezo, voorraden kunnen toch wisselen/niet corerct zijn? Hoe vaak ik dat in NL nog niet tegen ben gekomen...
Staat op de doos.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:28 schreef shiznuts het volgende:
Camera ook uit China toevallig?
In het reviewtopic noemde je 'em Versie 2. Wat bedoel je daarmee?
"De W voor 3G"quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:20 schreef ZetaOS het volgende:
Ik heb hem ook binnen, dit maal een unboxing voor jullie gemaakt.
Vooral de Batterij is enorm krachtig, iets wat ik wel kan gebruiken.
Ik schoot er ook van in de lachquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef FreaZ het volgende:
[..]
"De achterkant voorzichtig openmaken, want hij kan breken.. BAM!" haha
Hoelang was ie onderweg ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:20 schreef ZetaOS het volgende:
Leuke videoreview! Ben inderdaad ook wel benieuwd hoelang je er op heb moeten wachtenquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:20 schreef ZetaOS het volgende:
Een week is lekker snel. Ze vertelden mij 7-15 werkdagen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Er kort een week exact. De vorige Was langer onderweg 15 dagen..maar dat was rond de kerst.
Lief zijn. Veel aaien en 1x per week een halve liter water.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:29 schreef replay11nl het volgende:
Hebben jullie nog tips die handig zijn om te doen/gebruiken als ik m net heb?
Power + volume down ingedrukt houden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:54 schreef BartMcCormick het volgende:
Kan je met de G3 ook een screenshot maken door een bepaalde 'knoppen'combinatie? Of moet je er een of andere app voor downloaden, zoja, welke is aan te raden?
Bij mij gebeurt er bar weinig als ik dat doe..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Power + volume down ingedrukt houden.
Hier werkt het wel. Je moet het tegelijk indrukken en dan 2 seconden ingedrukt houden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:08 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt er bar weinig als ik dat doe..
Ah yes. Die 2 seconden deed 't hem haha. Thanksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier werkt het wel. Je moet het tegelijk indrukken en dan 2 seconden ingedrukt houden.
Idem hier, mag ook lekker betalen, ga dus nooit meer bestelling plaatsen bij banggood als normale verzending....quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:35 schreef Landgeld het volgende:
3 pakketjes (mijzelf + broers) allemaal door Douane onderschept. Helaas. Allemaal ongeveer een week na elkaar verzonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |