Hij is zeker niet traag maar de MTK6575 is binnenkort EOL (geen updates meer vanuit MediaTek).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:37 schreef Fer het volgende:
G2 is bij Pandawill 112¤. Is dat nog de moeite waard, Die MTK6575 is toch niet langzaam?
Ik zie net dat de handleiding in het Chinees is? Behalve dan die paar zinnen op die pagina? Is er ook ergens een Engelse handleiding, voor zover je weet?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.needrom.com/mobile/jiayu-g2-plus-5/
Niet dagelijks hier, maar ik wil wel regelmatig gaan geocachen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:42 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Die GPS verhalen schrikken me wel af. Ik ga de telefoon bijna dagelijks in de auto gebruiken en een brakke GPS is wel het laatste waar ik zin in heb.
Dan moet je een garmmin GPS aanschaffen. Dakota 20 fo Etrex 30.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:44 schreef Morri het volgende:
[..]
Niet dagelijks hier, maar ik wil wel regelmatig gaan geocachen.
Dit is dus waarom ik uiteindelijk toch nog voor een G2 heb gekozen en niet voor de G3 ben gegaan. Misschien over een jaar weer eens verder kijken.
Heb erover zitten denken, maar ik wil nu eens af van al die electronica in m'n handtas :/ Ik had intussen al een telefoon bij me, een MP3 speler, een fototoestel en soms ook een navigatiesysteem en dan zou daar nog een aparte GPS bijkomen. Al die dingen (muziek afspelen, foto's maken, etc.) zijn op een smartphone op z'n hoogst 'middelmatig' qua kwaliteit, maar ik was het gewoon zo zat. Ik ga gewoon het geocaching op de telefoon eens proberen. Al m'n vrienden doen dat ook, en het lukt ze ook. Mocht het echt niet gaan, dan ga ik er alsnog eens over nadenken. Maar bedankt voor de tip.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:46 schreef maartend het volgende:
[..]
Dan moet je een garmmin GPS aanschaffen. Dakota 20 fo Etrex 30.
Minder is jezelf pijnigen.
Ga je hard van terug komen al sje een nachtcache doet die 8 uur of langer duurt.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:17 schreef Morri het volgende:
[..]
Heb erover zitten denken, maar ik wil nu eens af van al die electronica in m'n handtas :/ Ik had intussen al een telefoon bij me, een MP3 speler, een fototoestel en soms ook een navigatiesysteem en dan zou daar nog een aparte GPS bijkomen. Al die dingen (muziek afspelen, foto's maken, etc.) zijn op een smartphone op z'n hoogst 'middelmatig' qua kwaliteit, maar ik was het gewoon zo zat. Ik ga gewoon het geocaching op de telefoon eens proberen. Al m'n vrienden doen dat ook, en het lukt ze ook. Mocht het echt niet gaan, dan ga ik er alsnog eens over nadenken. Maar bedankt voor de tip.
Zet bestand (1 Update.zip) en bestand (2 mapje met AAAAB3..... etc) op je SD kaart. Ontkoppel je telefoon van de PC.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:54 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik zie net dat de handleiding in het Chinees is? Behalve dan die paar zinnen op die pagina? Is er ook ergens een Engelse handleiding, voor zover je weet?
EDIT
Ik zie daar staan:
" ROM Install : with update on sd card (you download file G2 PLUS SD )
Card brush, set the software package two files into the T card root directory, as shown below:
(1) upgrade package: update.zip
(2) AAAAB3NzaC1kc3MAAACBANLc2NCufBz0lBUupztiXI7rUnhY3bOojTMmGD0SR68e8kK00EM5n0ghfpaDxayZD.zip Folder
- Enter the interface as shown below, click on the system upgrade interface shown in the figure appears, click on the down arrow to the right, appearing in interface begins upgrade"
Wat bedoelen ze daar in godsnaam mee?
'Card brush'? 'T card'? En verder mis ik de 'shown below'?
Ja, het lijkt een algemeen MTK6577 probleem te zijn, zag afgelopen week een vermoedelijke fix op Tweakers die ga ik vanmiddag eens proberen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:42 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Die GPS verhalen schrikken me wel af. Ik ga de telefoon bijna dagelijks in de auto gebruiken en een brakke GPS is wel het laatste waar ik zin in heb.
Ik heb echter wel nog een directory extra, na het uitpakken. Namelijk /database. Zou het kwaad kunnen als ik die er ook op zet? Ik zie overigens de eerste comment al op die pagina, over deze nieuwe update. Namelijk dat de SD versie niet werktquote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zet bestand (1 Update.zip) en bestand (2 mapje met AAAAB3..... etc) op je SD kaart. Ontkoppel je telefoon van de PC.
Start nu op de telefoon de update app op. En druk op de knop je toestel gaat nu updaten.
Denk er wel aan dat je alle gegevens kwijt raakt (apps etc).
Gewoon contact zoeken. Wellicht kan je met wat gezeur een tegemoetkoming in de kosten (van +-25 euro) krijgen, repareren is vaak een jaar lang gratis dus zomaar een nieuwe kopen zou ik niet doenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:46 schreef bruyckerken het volgende:
Ik was heel tevreden met mijn G3 tot het moment dat ik dit tegen kwam:
http://db.tt/TRofLHkQ
(zelfde filmpje maar deze keer youtube) Sinds eergisteren was het zo welles nietes dat soms sms'en vlot ging en dan weer niet. Nu werkt echter een complete strip van het touch screen niet meer.
Iemand die dit herkent?
Ik kom van een iphone 3GS en wou absoluut niet meer terug (3 dagen batterij zonder speciaal te sparen tov 1 dag met succes!) maar zo is het natuurlijk ook niet doenbaar...
Hij komt van mixeshop maar op garantie zal ik wel niet hoeven rekenen zeker? Als ze zo doodleuk zeggen stuur maar terug kan ik me misschien beter meteen een andere kopen?
Alvast bedankt
Die heb ik er zelf wel bij op gezet. Flashen werkte bij mij ook niet maar ik zou gewoon een poging wagenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:00 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik heb echter wel nog een directory extra, na het uitpakken. Namelijk /database. Zou het kwaad kunnen als ik die er ook op zet? Ik zie overigens de eerste comment al op die pagina, over deze nieuwe update. Namelijk dat de SD versie niet werkt
Vervelend!quote:Op zondag 20 januari 2013 14:46 schreef bruyckerken het volgende:
(zelfde filmpje maar deze keer youtube) Sinds eergisteren was het zo welles nietes dat soms sms'en vlot ging en dan weer niet. Nu werkt echter een complete strip van het touch screen niet meer.
Iemand die dit herkent?
Ik kom van een iphone 3GS en wou absoluut niet meer terug (3 dagen batterij zonder speciaal te sparen tov 1 dag met succes!) maar zo is het natuurlijk ook niet doenbaar...
Hij komt van mixeshop maar op garantie zal ik wel niet hoeven rekenen zeker? Als ze zo doodleuk zeggen stuur maar terug kan ik me misschien beter meteen een andere kopen?
Alvast bedankt
Nee, heb alleen ROM geinstalleerd. http://www.needrom.com/mobile/jiayu-g3-5/quote:
Waarom pak je niet gewoon de officele Beta ipv een ROM?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:31 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Nee, heb alleen ROM geinstalleerd. http://www.needrom.com/mobile/jiayu-g3-5/
Moet ik Gapps via cwm recovery installeren?
Ga ik doenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom pak je niet gewoon de officele Beta ipv een ROM?
http://gathering.tweakers(...)ge/39613223#39613223
Kan je zo via CWM flashen (pre-root)
Zoiets had ik met een ICOO D80 tablet meteen uit de doos, een hele strook die niet reageert.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:46 schreef bruyckerken het volgende:
(zelfde filmpje maar deze keer youtube)
Sinds eergisteren was het zo welles nietes dat soms sms'en vlot ging en dan weer niet. Nu werkt echter een complete strip van het touch screen niet meer.
Iemand die dit herkent?
Alvast bedankt
Ok bedankt,quote:Op zondag 20 januari 2013 16:07 schreef Mehari het volgende:
[..]
Zoiets had ik met een ICOO D80 tablet meteen uit de doos, een hele strook die niet reageert.
Een RMA opgestart bij de leverancier en uiteindelijk met alleen het prijs verschil bijbetalen een ander,
beter, tablet gekregen.
Was ik wel een heleboel mailtjes en enige maanden verder.
neu hoor..je moet even via (bv twitter) bij post nl je chinese track and trace geven dan krijg je van hun een nederlandsequote:Op zondag 20 januari 2013 21:33 schreef Landgeld het volgende:
Mijn Jiayu - black edition:
The item was scanned in the country of destination Netherlands at Jan 16, 2013.
Nog niets binnen. Grote kans dat'ie is onderschept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |