Dat kan wel kloppen, want hoe scherper het mes is, hoe minder pijn je voelt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf het nog nietMet de nagel deed het al pijn.
Vandaar dat Atletico Blind wil. Een dusdanige aankoop zal Falcao wel laten bijtekenen.quote:
Tja... wie wel. Ze hebben er zelf al 40 miljoen voor moeten betalen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen club in de serie A die hem kan betalen
Mmkay. Blijven retards.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijkt een 4Chan actie te zijn, maar achterlijk als ze daar zijn zal het heus echt zijn.
Edit: al gepost dus, maar is dus een halve hoax. Van die kleine meisjes geloof ik niet.
Op zich vind ik het wel een goed idee om Justin van de drugs af te houden.quote:
Gaat niet over drugs snuiven, sterker nog de coke zijn ze al kwijt in de 1e scene.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Fear and Loathing moet ik nog zien. Gaat dat alleen over drugs snuiven of heeft het nog een verhaal?
4chan is niet achterlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Die gasten daar zijn achterlijk, maar die kinderen net zo goed.
Dat is ook meestal alleen maar getroll.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:51 schreef Saind het volgende:
[..]
4chan is niet achterlijk
Zie deze wijsheid
[ afbeelding ]
Jep. De gozer die al z'n zaad opvangt en ieder jaar de oogst post, echt liters, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is ook meestal alleen maar getroll.
Maar volgens mij zitten er wel psycho's tussen idd.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep. De gozer die al z'n zaad opvangt en ieder jaar de oogst post, echt liters, bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep. De gozer die al z'n zaad opvangt en ieder jaar de oogst post, echt liters, bijvoorbeeld.
is dit serieus?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er is nu een nieuwe fake bezig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt toch ook wel in je polsen gesneden voor Justin? #cutforbieberquote:
Ik snijd alleen in papier om mijn steun te betuigen #cut4bieberquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel in je polsen gesneden voor Justin? #cutforbieber
Ik weet niet of dat genoeg is om hem te laten stoppen met het gebruiken van drugs.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snijd alleen in papier om mijn steun te betuigen #cut4bieber
Wat erg dat hij een joint rookt, doet iedereen toch wel eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat genoeg is om hem te laten stoppen met het gebruiken van drugs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |