Kijk dat is organiserenquote:Ahead of Brazil World Cup, free English classes planned for prostitutes
Nee? Rommel was tegen Hitler man, die moest zelfmoord plegen door het verraad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rommel was juist 1 van de grootste vertrouwelingen van Hitler. Die had nooit de macht gekregen van het kliekje wat hem wilde doden.
Rommel mocht wel als 1 van de enige kritiek leveren op hem.
Hij was tegen de coup. Hij werd genoemd door dat groepje. Maar hij had echt niet de macht gekregen hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee? Rommel was tegen Hitler man, die moest zelfmoord plegen door het verraad.
Ik heb van de week in een pisbak staan zeiken met zo'n doel en een balletjequote:
De kansloze nederlandse versie is datquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb van de week in een pisbak staan zeiken met zo'n doel en een balletje
supervet
nerdsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De kansloze nederlandse versie is dat![]()
Japan:
Epic
Geen idee moet zelf kokenquote:
Stylo needs to grow some balls.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is al gepost en spoiler voor Stylo please!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Schijnt dat dit voor de grap is begonnen door 4chan om domme fanmeisjes te fucken
quote:Someone (No idea who, but brobably 4chan) started spreading the rumor beiber was doing drugs, some Anons with fake twitter accounts launched #cut4bieber, of which the point is to make as many people (read: little girls) cut themselves to pressure the beiber to stop smoking weed.
Flikkert op. Hoax?quote:
Tering. Figurenquote:
Blijkt een 4Chan actie te zijn, maar achterlijk als ze daar zijn zal het heus echt zijn.quote:
Jammer dat ze het niet gewoon goed doen, collectieve zelfmoord omdat Bieber een joint heeft gerooktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijkt een 4Chan actie te zijn, maar achterlijk als ze daar zijn zal het heus echt zijn.
Na de eerste 2 sneeën in mijn pols werd de pijn wel een stuk minder.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijkt een 4Chan actie te zijn, maar achterlijk als ze daar zijn zal het heus echt zijn.
Die gasten daar zijn achterlijk, maar die kinderen net zo goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Edit: al gepost dus, maar is dus een halve hoax. Van die kleine meisjes geloof ik niet.
quote:Radamel Falcao has admitted he could one day play in Serie A but he is staying focused on performing as well as he can for Atletico Madrid.
Ik durf het nog nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na de eerste 2 sneeën in mijn pols werd de pijn wel een stuk minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |