Met bijgeleverd rücksichtloss taalgebruik?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Weinig. Heb mijn oude vertrouwde weer genomen.
Alleen tegen josti's zoals jij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met bijgeleverd rücksichtloss taalgebruik?
Was dat anders met E.H. dan? Niet toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met bijgeleverd rücksichtloss taalgebruik?
Nee, maar het stroeve/stugge is er wel een beetje vanaf tegenwoordig. Je begint nu zelfs al Café Noirs te eten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Was dat anders met E.H. dan? Niet toch?
Ja? Krijg je daar een strak plassertje van?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
.
Oehhhhhhhh aaaaaahhhhh dat geluiddddddddd EVEN LUISTEREN EVEN LUISTEREN oh heet oh koud oh heetkoudheet aaah. Geniaal die gast.
Je kan ook te ver gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar het stroeve/stugge is er wel een beetje vanaf tegenwoordig. Je begint nu zelfs al Café Noirs te eten.Voor je het weet word je nog vriendjes met Doublepain.
Okéquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
.
Oehhhhhhhh aaaaaahhhhh dat geluiddddddddd EVEN LUISTEREN EVEN LUISTEREN oh heet oh koud oh heetkoudheet aaah. Geniaal die gast.
Deze man balanceert op een of andere wonderbaarlijke manier op het randje tussen grappig en irritant. Ik ben er nog niet over uit wat ik ervan vind.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
.
Nee niet echt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja? Krijg je daar een strak plassertje van?
[..]
Je kan ook te ver gaan natuurlijk.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk is dit voor advertentie![]()
[ afbeelding ]
En dan een plaatje van een bosnegertje erbij
Good luck.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers ik ga off, belangrijk tentamen over een uur. Wish me luck...
Succesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik doe niet aan ingliesjquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij zei "Wish me luck", ga je succes zeggen....
Succes jongen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Gewoon blijven zitten en eisen dat je het einde ziet. Als ze niet akkoord gaan open je die brooddoos van je en hop die boterham met zuurkool tegen het bord aan. Dit kan zomaar niet Stijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme, zitten we met Geschiedenis een film over de atoombom op Nagasaki & Hiroshima te kijken. Eerst zo'n voorstuk over het verloop van de oorlog, daarna een heel gelul over hoe het bedenken van de atoombom tot stand komt, en dan gaan ze 'm gereed maken, gaat de bel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |