Nee man, dat is de muze van Happel en mij.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eng plaatje wel
Wie is het?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, dat is de muze van Happel en mij.Ze is net verdrietig omdat ze (nog) niet met mij is.
Het lijkt alsof ze zich gaat snijden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, dat is de muze van Happel en mij.Ze is net verdrietig omdat ze (nog) niet met mij is.
Ze heeft een interessant gezicht, grappig want ik herkende haar niet terwijl jij een paar weken terug haar ook al plaatste, dat is een goed tekenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Emilia Clarke, speelt Daenery Targaryen in Game of Thrones.
Er valt meer winst te behalen door je training en voeding aan te passen dan door zo'n malle fiets van duizenden euro's te kopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Moet. Loterij. Winnen.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja en om 120 op de snelweg te rijden kun je ook een dacia kopen i.p.v. een audi a6quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er valt meer winst te behalen door je training en voeding aan te passen dan door zo'n malle fiets van duizenden euro's te kopen.
Mooie fiets maar ik herken het merk niet, firefly?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Moet. Loterij. Winnen.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Heb ook gaatjes in mijn kiezen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:41 schreef kapiteintje het volgende:
Merk zelf altijd dat er veel troep in je kiezen zelf blijft hangen en dat je daar toch flink achter moet haken met je borstel wil het eruit gaan. Sowieso gebruik ik ook Listerine tegenwoordig, heb 't idee dat dat wel enorm goed werkt.
vlieft.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef kapiteintje het volgende:
Happel, speciaal voor ons:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Is een kleine Amerikaanse framebouwer uit Boston die nog handmatig titanium frames in elkaar last, uiteraard precies volgens de door jouw opgegeven perfect op je lichaam aansluitende matenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooie fiets maar ik herken het merk niet, firefly?
Daar heb je volledig gelijk in, ik snap alleen niet waarom je zo lyrisch over een fiets moet doen als het volledig scheef staat t.o.v. je eigen prestaties. (Dit bedoel ik in algemene zin, heb namelijk totaal geen idee hoe goed je zelf fietst.)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja en om 120 op de snelweg te rijden kun je ook een dacia kopen i.p.v. een audi a6
Ik snap je punt, maar als je het kunt betalen maakt het toch ook geen ene kut uit? Ik zou er eerlijk gezegd mijn geld ook niet aan uit geven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb je volledig gelijk in, ik snap alleen niet waarom je zo lyrisch over een fiets moet doen als het volledig scheef staat t.o.v. je eigen prestaties. (Dit bedoel ik in algemene zin, heb namelijk totaal geen idee hoe goed je zelf fietst.)
Een zondagamateur reserve 4e klasse wordt ook uitgelachen als hij met op maat gemaakte gele Mercurial Vapors van 190 euro komt aanzetten. Afijn, je snapt m'n punt wel. Neemt niet weg dat je 't een mooie bike kunt vinden natuurlijk.
Mijn jongere broer is helemaal gek van downhillen, die heeft een frame in Canada gekocht, geen idee welk merkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is een kleine Amerikaanse framebouwer uit Boston die nog handmatig titanium frames in elkaar last, uiteraard precies volgens de door jouw opgegeven perfect op je lichaam aansluitende maten![]()
http://fireflybicycles.com/
Voetbal is daarin wel redelijk afwijkend, inderdaad. Maar verder zie je dat toch overal terug? Waarom kopen mensen een iPhone als je met een nokia 3310 ook nog kan bellen? Of een Ultraled televisie terwijl ze alleen RTL 4 kijken over een gaar kabeltje. Of een veel te dure auto terwijl een goedkoper model het ook doet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb je volledig gelijk in, ik snap alleen niet waarom je zo lyrisch over een fiets moet doen als het volledig scheef staat t.o.v. je eigen prestaties. (Dit bedoel ik in algemene zin, heb namelijk totaal geen idee hoe goed je zelf fietst.) Een zondagamateur reserve 4e klasse wordt ook uitgelachen als hij met op maat gemaakte gele Mercurial Vapors van 190 euro komt aanzetten.
Zou ik ook wel eens willen proberen. Misschien op fietsvakantie in Winterberg dit jaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn jongere broer is helemaal gek van downhillen, die heeft een frame in Canada gekocht, geen idee welk merk
Daar gaat hij vaak heen jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou ik ook wel eens willen proberen. Misschien op fietsvakantie in Winterberg dit jaar.
Nee, het maakt ook niks uit natuurlijk. Alleen vind ik het bij sporten altijd overdreven. Je materiaal moet enigszins in verhouding staan tot je kwaliteiten, dat is in praktisch elke sport een ongeschreven regel wil je serieus genomen worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar als je het kunt betalen maakt het toch ook geen ene kut uit? Ik zou er eerlijk gezegd mijn geld ook niet aan uit geven.
In wielrennen is het dus precies andersomquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, het maakt ook niks uit natuurlijk. Alleen vind ik het bij sporten altijd overdreven. Je materiaal moet enigszins in verhouding staan tot je kwaliteiten, dat is in praktisch elke sport een ongeschreven regel wil je serieus genomen worden.
Ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, het maakt ook niks uit natuurlijk. Alleen vind ik het bij sporten altijd overdreven. Je materiaal moet enigszins in verhouding staan tot je kwaliteiten, dat is in praktisch elke sport een ongeschreven regel wil je serieus genomen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |